Атестаційний екзамен
Спеціальність: Прикладна фізика та наноматеріали
Код дисципліни: 6.105.00.O.042
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Прикладна фізика і наноматеріалознавство
Лектор: Голова екзаменаційної комісії.
Секретар ЕК: доцент Когут З.О.
Інші члени екзаменаційної комісії
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті навчання студенти повинні володіти знаннями:
- про фізичну природу явищ оточуючого світу, фізичні властивості речовин у різних агрегатних станах, вплив зовнішнього середовища на процеси та стан складних систем;
- теоретичний опис властивостей та процесів, які відбуваються у речовині, побудови адекватних моделей та прогнозування поведінки різних фізичних об’єктів;
- теоретичних та практичних аспектів основних технологічних способів одержання та оброблення речовин для забезпечення потрібних властивостей матеріалів і виробів;
- методів, засобів програмного забезпечення комп’ютерного проектування, моделювання та розрахунку фізичних властивостей та технологічних процесів при одержанні, обробленні та модифікації матеріалів;
- технічних характеристик типових та нестандартних вимірювальних систем, володіння методикою постановки фізичного експерименту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
- Загальна фізика
- Теоретична механіка та механіка суцільного середовища
- Електродинаміка і теорія поля
- Коливання і хвилі
- Основи енерго- та ресурсоощадності
- Квантова механіка
- Фізика твердого тіла
- Статистична фізика і термодинаміка
Короткий зміст навчальної програми: Питання курсів: загальної фізики, квантової механіки, фізики твердого тіла, теоретичної механіки та механіки суцільного середовища, електродинаміки і теорії поля, статистичної фізики і термодинаміки, коливання і хвилі, основи енерго- та ресурсоощадності
Методи та критерії оцінювання: Контрольний захід:
- письмова компонента – 70%
- усна компонента – 30%.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Кучерук І.М., Дущенко В.П. Загальна фізика. Механіка. Молекулярна фізика. Т.1. Київ.: Вища школа, 1991. – 463 с.
2. Кучерук І.М., Горбачук І.Т., Луцик П.П. Курс загальної фізики. Т.3.-Київ: Техніка 2001.
3. Ландсберг Г.С. Оптика. – М.: Наука, 1983.
4. Понеділок Г.В., Данилов А.Б. Геометрична оптика. Оптичні прилади та системи. – Львів: Вид-во НУ “Львівська політехніка”, 2012.
5. Електрика і магнетизм.- Львів: Вид. НУ «Львівська політехніка», 2010.
6. Курс фізики. Під редакцією Лопатинського І.Є., - Львів: Бескид Біт, 2002.
7. Федорченко А.М., Теоретична фізика, т. 1. Класична механіка і електродинаміка, – Київ.: Вища школа, 1992.– 535 с.
8. Вакарчук І.О. Квантова механіка. – Львів. Вид-во Львівського ун-ту, 2012. – 871 с.
9. Лукіянець Б.А. Понеділок Г.В. Рудавський Ю.К. Основи квантової фізики- Вид-во Національного університету Львівська політехніка. Львів, 2009 – 414 с.
10. Болеста І.М. Фізика твердого тіла. — Львів: Видавничий центр ЛНУ ім.І.Франка, 2003. — 480 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).