Виробнича галузева практика

Спеціальність: Галузеве машинобудування
Код дисципліни: 6.133.03.O.045
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: Керівниками практики є викладачі кафедри проектування та експлуатації машин.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • вміння розробляти технічне завдання на проектування деталей, середньої складності механізмів та вузлів обладнання відповідної галузі. • здатність конструювати нескладні (типові) деталі, механізми, вузли для обладнання вказаної галузі, з проведенням відповідних розрахунків та моделювання на ПЕОМ. • спроможність використовувати існуючі та здатність розробляти нові засоби автоматизації виробничих процесів та їх систем керування. • здатність проектувати обладнання відповідної галузі із використанням засобів гідропневмоавтоматики, вакуумної, холодильної техніки а також гідро- та пневмоприводів. • здатність приймати участь у розробленні оптимальних технологічних процесів виготовлення виробів спрямованих на забезпечення високої якості продукції машинобудування. • спроможність виконувати технічне та організаційне забезпечення (технологічна підготовка виробництва) виготовлення механізмів та вузлів технологічного обладнання. • здатність встановлювати та запускати в експлуатацію, здійснювати контроль функціонування, технічне та організаційне забезпечення робіт з діагностування та сервісного обслуговування основного та допоміжного обладнання галузі. • здатність проводити експериментальні дослідження в лабораторних та виробничих умовах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Професійно-оріентовані, спеціальні, фундаментальні, соціально-економічні та гуманітарні дисципліни передбачені навчальним планом відповідної спеціальності.
Короткий зміст навчальної програми: Визначається темою практики: • дослідницька робота по вдосконаленню та побудові техпроцесів відповідних виробництв та складання машин і механізмів; • організаційно-технічне забезпечення експлуатації машинобудівних комплексів; • моделювання технічних систем; • проведення експериментальних досліджень в системах з об'єктами логічного обладнання; • застосування математичних методів планування та обробки результатів експериментів; • наукове обґрунтування ефективних систем експлуатації обладнання та їх оптимізація.
Методи та критерії оцінювання: По завершенню практики студент готує звіт, який підлягає обов’язковому захисту перед керівником практики.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Література визначається темою практики (підручники, посібники, конструкторська та технологічна документація, атласи конструкцій, довідники, Інтернет ресурси тощо).

Виробнича галузева практика

Спеціальність: Галузеве машинобудування
Код дисципліни: 6.133.06.O.061
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: Керівниками практики є викладачі кафедри проектування та експлуатації машин.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • вміння розробляти технічне завдання на проектування деталей, середньої складності механізмів та вузлів обладнання відповідної галузі. • здатність конструювати нескладні (типові) деталі, механізми, вузли для обладнання вказаної галузі, з проведенням відповідних розрахунків та моделювання на ПЕОМ. • спроможність використовувати існуючі та здатність розробляти нові засоби автоматизації виробничих процесів та їх систем керування. • здатність проектувати обладнання відповідної галузі із використанням засобів гідропневмоавтоматики, вакуумної, холодильної техніки а також гідро- та пневмоприводів. • здатність приймати участь у розробленні оптимальних технологічних процесів виготовлення виробів спрямованих на забезпечення високої якості продукції машинобудування. • спроможність виконувати технічне та організаційне забезпечення (технологічна підготовка виробництва) виготовлення механізмів та вузлів технологічного обладнання. • здатність встановлювати та запускати в експлуатацію, здійснювати контроль функціонування, технічне та організаційне забезпечення робіт з діагностування та сервісного обслуговування основного та допоміжного обладнання галузі. • здатність проводити експериментальні дослідження в лабораторних та виробничих умовах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Професійно-оріентовані, спеціальні, фундаментальні, соціально-економічні та гуманітарні дисципліни передбачені навчальним планом відповідної спеціальності.
Короткий зміст навчальної програми: Визначається темою практики: • дослідницька робота по вдосконаленню та побудові техпроцесів відповідних виробництв та складання машин і механізмів; • організаційно-технічне забезпечення експлуатації машинобудівних комплексів; • моделювання технічних систем; • проведення експериментальних досліджень в системах з об'єктами логічного обладнання; • застосування математичних методів планування та обробки результатів експериментів; • наукове обґрунтування ефективних систем експлуатації обладнання та їх оптимізація.
Методи та критерії оцінювання: По завершенню практики студент готує звіт, який підлягає обов’язковому захисту перед керівником практики.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Література визначається темою практики (підручники, посібники, конструкторська та технологічна документація, атласи конструкцій, довідники, Інтернет ресурси тощо).

Виробнича галузева практика

Спеціальність: Галузеве машинобудування
Код дисципліни: 6.133.07.O.076
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: Керівниками практики є викладачі кафедри проектування та експлуатації машин.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики є вивчення напрямків діяльності та організації роботи установ, де проходить практика: закріплення. поглиблення і розширення знань з теоретичних дисциплін та їх застосування до розв'язання актуальних проблем; одержання навиків проведення конкретних розрахунків, проведення чисельного експерименту; підготовка до майбутньої роботи за спеціальністю.
Завдання: Завданням практики є вивчення структури та організації діяльності установ за місцем проходження практики: ознайомлення з питаннями наукової організації праці; засвоєння методів чисельного дослідження задач, спрямованих на розв'язування конкретних виробничих проблем; вивчення технічної документації та ознайомлення з вимогами до її оформлення; поглиблення навиків роботи з обчислювальною технікою набуття практичних навиків на робочих місцях. В результаті проходження практики студенти повинні:
Результати навчання: • вміння розробляти технічне завдання на проектування деталей, середньої складності механізмів та вузлів обладнання відповідної галузі. • здатність конструювати нескладні (типові) деталі, механізми, вузли для обладнання вказаної галузі, з проведенням відповідних розрахунків та моделювання на ПЕОМ. • спроможність використовувати існуючі та здатність розробляти нові засоби автоматизації виробничих процесів та їх систем керування. • здатність проектувати обладнання відповідної галузі із використанням засобів гідропневмоавтоматики, вакуумної, холодильної техніки а також гідро- та пневмоприводів. • здатність приймати участь у розробленні оптимальних технологічних процесів виготовлення виробів спрямованих на забезпечення високої якості продукції машинобудування. • спроможність виконувати технічне та організаційне забезпечення (технологічна підготовка виробництва) виготовлення механізмів та вузлів технологічного обладнання. • здатність встановлювати та запускати в експлуатацію, здійснювати контроль функціонування, технічне та організаційне забезпечення робіт з діагностування та сервісного обслуговування основного та допоміжного обладнання галузі. • здатність проводити експериментальні дослідження в лабораторних та виробничих умовах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Професійно-оріентовані, спеціальні, фундаментальні, соціально-економічні та гуманітарні дисципліни передбачені навчальним планом відповідної спеціальності.
Короткий зміст навчальної програми: Визначається темою практики: • дослідницька робота по вдосконаленню та побудові техпроцесів відповідних виробництв та складання машин і механізмів; • організаційно-технічне забезпечення експлуатації машинобудівних комплексів; • моделювання технічних систем; • проведення експериментальних досліджень в системах з об'єктами логічного обладнання; • застосування математичних методів планування та обробки результатів експериментів; • наукове обґрунтування ефективних систем експлуатації обладнання та їх оптимізація.
Опис: Виробнича практика студентів є одним із важливих видів навчальної роботи і здійснюється з метою набуття виробничих навиків приймати самостійно рішення в реальних виробничих умовах. Вона покликана підготувати майбутніх спеціалістів до реальної практичної роботи, забезпечити належний рівень їхньої професійної підготовки.
Методи та критерії оцінювання: По завершенню практики студент готує звіт, який підлягає обов’язковому захисту перед керівником практики.
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист звітів практики в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу освоєного на базах приктик
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Література визначається темою практики (підручники, посібники, конструкторська та технологічна документація, атласи конструкцій, довідники, Інтернет ресурси тощо).
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).