Кваліфікаційний екзамен

Спеціальність: Правознавство
Код дисципліни: 7.081.01.O.010
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Адміністративне та інформаційне право
Лектор: Бліхар М.М.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою кваліфікаційного екзамену є оцінювання рівня засвоєних здобувачем вищої освіти спеціальних (фахових, предметних) компетентностей, визначених стандартами вищої освіти та достатніх для ефективного виконання професійної діяльності за спеціальністю 081 «Право» зі спеціалізації «Правознавство» .
Завдання: Надати теоретичні знання та практичні уміння і навички, достатні для успішного виконання професійних обов’язків за спеціальністю 081 «Право» зі спеціалізації «Правознавство» та підготувати студентів для подальшого працевлаштування за обраною спеціальністю.
Результати навчання: РН 2. Співвідносити сучасну систему цивілізаційних цінностей з правовими цінностями, принципами та професійними етичними стандартами. РН 3. Проводити збір, інтегрований аналіз та узагальнення матеріалів з різних джерел, включаючи наукову та професійну літературу, бази даних, цифрові, статистичні, тестові та інші, та перевіряти їх на достовірність, використовуючи сучасні методи дослідження. РН 7. Генерувати нові ідеї та використовувати сучасні технології у наданні правничих послуг.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Актуальні проблеми адміністративного права та процесу (судова практика) Актуальні проблеми конституційного та міжнародного права Актуальні проблеми кримінального права та процесу (судова практика) Актуальні проблеми трудового права України Актуальні проблеми цивільного права та процесу (судова практика) Загальні етичні вимоги правничої професії
Короткий зміст навчальної програми: Кваліфікаційний екзамен за спеціальністю 081 «Право» на другому (магістерському) рівні вищої освіти є обов’язковим компонентом атестації здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Право».
Опис: Для успішного складання кваліфікаційного екзамену майбутній магістр права має володіти компетентностями, які формуються під час вивчення комплексу дисциплін загальної підготовки, професійної підготовки та вибіркових дисциплін, упродовж всього нормативного терміну у закладі вищої освіти. Учасник іспиту має мати достатній рівень знань, умінь та компетенцій.
Методи та критерії оцінювання: Атестація здобувачів за другим(магістерським) рівнем вищої освіти за спеціальністю 081 «Право» здійснюється у формі кваліфікаційного екзамену.
Критерії оцінювання результатів навчання: КОГНІТИВНІ РІВНІ: Рівень А. «Знання». Рівень В. «Знання», «Розуміння». Рівень С. «Знання», «Розуміння», «Застосування». Рівень О. «Знання», «Розуміння», «Застосування» та «Аналіз»/»Синтез»/»Оцінка»
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Література: 1. Адміністративне право України. Повний курс: підручник / В.Галунько, П.Діхтієвський, О.Кузьменко та ін.; за ред. В.Галунька, О.Правоторової. Видання четверте. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2021. 656 с. 2. Брижко В.М., Фурашев В.М. Інформаційне право та інформаційне законодавство : наукове видання. – (НДІІП НАПрН України). Київ: Видавничий дім “АртЕК”, 2020. 288 с. 3. Адміністративне право та адміністративний процес України в умовах воєнного стану: колективна монографія / за заг. ред. В. Фелика, В. Курила, Галунько В., Стеценко С., Берлач А., Буханевич О., Ситников О. та ін.. Київ: «Видавництво Людмила», 2023. 704 с. 4. Адміністративний процес України : підручник / за заг. ред. Д. І. Йосифовича. Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2021. 500 с. 5. Тетарчук І.В. Адміністративне судочинство: навчальний посібник для підготовки до іспитів. К.: Центр учбової літератури + ЦНЛ Київ. 2020. 186 с. 6. Адміністративне судочинство: навчальний посібник / укл.: Н. П. Бортник, Н. В. Лесько, О. В. Скочиляс-Павлів, М. Р. Малець. Київ: «Видавництво Людмила», 2021. 340 с. Навчально-методичне забезпечення складається з: робочих програм навчальних дисциплін, методичних вказівок для підготовки до семінарських занять та самостійної роботи, методичних вказівок для виконання контрольних робіт та електронних навчально-методичних комплексів дисциплін. Інформаційні ресурси: 1. Офіційний веб-сайт Верховної Ради України. URL: http://rada.gov.ua 2. Офіційний веб-сайт Міністерства цифрової трансформації України. URL: https://thed igital.gov.ua/ministry 3. Національна бібліотека ім. В.І. Вернадського. URL: http://www.nbuv.gov.ua/ 4. Юридична бібліотека. URL: http://pravo.biz.ua/ 5. Союз юристів України - Всеукраїнське громадське об'єднання. URL: http://www.lawyersunion.org.ua 6. Правознавець. URL: http://www.pravoznavec.com.ua/ 7. ЛІГА.net. URL: http://liga.net/ 8. Юридичний портал. URL: http://jurisprudence.com.ua/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).