Менеджмент в туризмі
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.028
Кількість кредитів: 8.00
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н., доц. Ільницька-Гикавчук Г.Я.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: - Вміння виявляти, ставити і вирішувати проблеми.
- Здатність працювати в команді та автономно.
- Знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності.
- Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб?єкта туристичної індустрії та її підсистем.
Результати навчання: - Організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки.
- Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи субєкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна).
- Аргументовано відстоювати свої погляди у розвязанні професійних завдань.
- Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності.
- Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Економіка підприємств туристичної галузі.
Кореквізити: Організація підприємницької діяльності в туризмі, Організація туризму (Туроперейтинг).
Короткий зміст навчальної програми: Поняття та сутність менеджменту. Історія розвитку менеджменту туризму. Система менеджменту в туризмі. Управління внутрішнім і зовнішнім середовищем у туризмі. Функції, принципи і методи менеджменту туризму. Планування діяльності туристичних організацій. Організування в менеджменті. Мотивація праці в організаціях сфери туризму. Контролювання в менеджменті. Управління групами і командами. Комунікації у менеджменті туристичної сфери. Управлінські рішення в туризмі. Влада і лідерство. Ефективність менеджменту.
Опис: Поняття та сутність менеджменту. Історія розвитку менеджменту туризму. Система менеджменту в туризмі. Управління внутрішнім і зовнішнім середовищем у туризмі. Функції, принципи і методи менеджменту туризму. Планування діяльності туристичних організацій. Організування в менеджменті. Мотивація праці в організаціях сфери туризму. Контролювання в менеджменті. Управління групами і командами. Комунікації у менеджменті туристичної сфери. Управлінські рішення в туризмі. Влада і лідерство. Ефективність менеджменту.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40 %) — практичні заняття, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%) — екзамен
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів поточного та підсумкового контролів.
Поточний контроль (40%) здійснюється під час проведення занять: виконання та захист практичних робіт, усне та фронтальне опитування.
Підсумковий контроль (60%) здійснюється під час проведення екзамену: письмова компонента (50%); усна компонента (10%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Кіптенко В.К. Менеджмент туризму: підручник / В. К. Кіптенко. -К. : Знання, 2010. - 502 с.
Король О. Д. Менеджмент туризму : навч. посібник / О. Д. Король, М. П. Крачило ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці: Рута, 2008. - 240 с.
Мальська М. П. Туристичний бізнес: теорія та практика. Підручник / Мальська М. П., Худо В. В.- К.: Центр учбової літератури, 2012. – 368 с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).