Організація готельного господарства (курсова робота)
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.035
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н, доц. Ільницька-Гикавчук Г.Я.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: - Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.
- Вміння виявляти, ставити і вирішувати проблеми.
- Навички міжособистісної взаємодії.
- Розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного).
- Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб?єкта туристичної індустрії та її підсистем.
- Здатність забезпечувати безпеку туристів у звичайних та складних форс-мажорних обставинах.
- Здатність працювати з документацією та здійснювати розрахункові операції суб’єктом туристичного бізнесу.
Результати навчання: - Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів з обслуговування туристів.
- Організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки.
- Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи субєкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна).
- Проявляти повагу до індивідуального і культурного різноманіття.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організація туризму (Основи туризмознавства), Правове регулювання туристичної діяльності, Організація туризму (Туроперейтинг)
Короткий зміст навчальної програми: Основна частина курсової роботи складається з трьох розділів.
У першому розділі необхідно дати характеристику сучасного стану теорії питань, що розглядаються.
Другий розділ курсової роботи повинен носити дослідницький характер і базуватись на статистичних матеріалах підприємства, міста, регіону, країни в цілому або інших територій, визначених у завданні до курсової роботи.
У третьому розділі курсової роботи міститься визначення основних проблем, що перешкоджають розвитку певного сегменту засобів розміщення тієї чи іншої території, обґрунтування рекомендацій щодо підвищення їх завантаженості у місті, регіоні, країні та перспектив подальшого їх розвитку.
Завершується робота висновками та пропозиціями.
Опис: Основна частина курсової роботи складається з трьох розділів.
У першому розділі необхідно дати характеристику сучасного стану теорії питань, що розглядаються.
Другий розділ курсової роботи повинен носити дослідницький характер і базуватись на статистичних матеріалах підприємства, міста, регіону, країни в цілому або інших територій, визначених у завданні до курсової роботи.
У третьому розділі курсової роботи міститься визначення основних проблем, що перешкоджають розвитку певного сегменту засобів розміщення тієї чи іншої території, обґрунтування рекомендацій щодо підвищення їх завантаженості у місті, регіоні, країні та перспектив подальшого їх розвитку.
Завершується робота висновками та пропозиціями.
Методи та критерії оцінювання: залік
Критерії оцінювання результатів навчання: Курсова робота оцінюється за 100-бальною шкалою. Оцінка за виконання студентом курсової роботи складається із балів, які він отримує за: якість викладу матеріалів дослідження (60 балів) та якість захисту самої роботи (40 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Бойко М.Г., Гопкало Л.M. Організація готельного господарства: Підручник. - К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. - 448 с.http://tourism-book.com/pbooks/book-58/ua/
2. Мальська, М. П. Організація готельного обслуговування : Підручник / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк, Ю. С. Занько. – К : Знання, 2011. – 366с.
3. Мунін Г.Б. та інші. Управління сучасним готельним комплексом: Навальний посібник / За ред. Дорогунцова С.І. – К.: Ліра-К, 2005. – 520 с.
4. Нечаюк Л.І., Нечаюк H.H. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент. Навчальний посібник. - К.: Центр навчальної літератури, 2006. - 346 с.
5. Організація готельного господарства : Навч. посібник / О. М. Головко, Н. С. Кампов, С. С. Махлинець, Г. В. Симочко ; За ред. Головко О.М. – К. : Кондор, 2011. – 410 с.
6. Байлик С.І. Організація готельного господарства: підручник / С.І. Байлик, І. М. Писаревський; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. – 329 с.
7. Галасюк С. С., Нездоймінов С. Г. Організація готельного господарства: навчально-практичний посібник / С. С. Галасюк, С. Г. Нездоймінов. – К.: ФОП Гуляєва В. М., 2019. – 204 с. (тут є тести, ситуаційні вправи)
8. Роглєв Х.Й. Основи готельного менеджменту: Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2005. – 408 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Організація готельного господарства
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.032
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Туризм
Лектор: доц. Ільницька-Гикавчук Г.Я.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: - Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.
- Вміння виявляти, ставити і вирішувати проблеми.
- Навички міжособистісної взаємодії.
- Розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного).
- Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб?єкта туристичної індустрії та її підсистем.
- Здатність забезпечувати безпеку туристів у звичайних та складних форс-мажорних обставинах.
- Здатність працювати з документацією та здійснювати розрахункові операції суб’єктом туристичного бізнесу.
Результати навчання: Знати особливості управління та організації роботи готельного комплексу; принципи роботи основних служб готелю; вміти правильно організовувати процес обслуговування в готельному комплексі та мати навики практичного використання набутих знань; орієнтуватися в потребах та мотивації поведінки споживачів готельних послуг, що забезпечуватиме якісне та професійне їх обслуговування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи туризмознавства, Організація ресторанного господарства, Менеджмент (Менеджмент в туризмі), Економіка підприємства (в туристичній галузі), Основи стандартизації і сертифікації в туризмі.
Короткий зміст навчальної програми: Готельне господарство як складова туристичної індустрії. Нормативно-правове регулювання готельної індустрії. Типізація готельного господарства. Форми управління в готельній сфері. Характеристика послуг гостинності в готельному господарстві. Функціональна організація приміщень підприємств готельного господарства. Основи технологічного процесу прибиральних робіт. Технологія та організація прийому та розміщення туристів у засобах розміщення. Організація інформаційного обслуговування, продовольчого та матеріально-технічного забезпечення готельного підприємства. Управління якістю надання готельних послуг та готельний маркетинг.
Опис: Готельне господарство як складова туристичної індустрії. Нормативно-правове регулювання готельної індустрії. Типізація готельного господарства. Форми управління в готельній сфері. Характеристика послуг гостинності в готельному господарстві. Функціональна організація приміщень підприємств готельного господарства. Основи технологічного процесу прибиральних робіт. Технологія та організація прийому та розміщення туристів у засобах розміщення. Організація інформаційного обслуговування, продовольчого та матеріально-технічного забезпечення готельного підприємства. Управління якістю надання готельних послуг та готельний маркетинг.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (60%) — залік
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів поточного та підсумкового контролів.
Поточний контроль (40%) здійснюється під час проведення занять: виконання практичних робіт; захист звітів з лабораторних робіт; усне та фронтальне опитування.
Підсумковий контроль (60%) здійснюється шляхом проведення тестового контролю (60 %).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Бойко М.Г. Організація готельного господарства: Підручник. / М.Г. Бойко, Л.M. Гопкало. - К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. - 448 с.
2. Мальська, М. П. Організація готельного обслуговування : Підручник / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк, Ю. С. Занько. – К : Знання, 2011. – 366с.
3. Організація готельного господарства : Навч. посібник / О. М. Головко, Н. С. Кампов, С. С. Махлинець, Г. В. Симочко ; За ред. Головко О.М. – К. : Кондор, 2011. – 410 с.
4. Сокол Т.Г. Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах. Підручник. – К.: Альтерпрес, 2009. – 447 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).