Інфраструктура міжнародного туризму
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.02.E.062
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Туризм
Лектор: Кошова Б.Р.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність працювати в міжнародному контексті
Здатність аналізувати стан та якість інфраструктурного забезпечення туристичної діяльності на міжнародному рівні
Організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки.
Результати навчання: Здатність демонструвати знання та навики щодо розробки та реалізації нових інноваційних туристичних продуктів; Здатність демонструвати знання та розуміння методологій проектування та модернізації туристичних об’єктів відповідно до нормативних вимог чинних стандартів і технічних умов; Здатність демонструвати знання сучасних досягнень іннова¬ційних технологій в галузі туризму.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Оцінка туристичних ресурсів. Аналіз внутрішнього туристичного ринку. Інфраструктура туризму
Короткий зміст навчальної програми: Сутність інфраструктури міжнародного туризму. Міжнародний туризм як чинник економічного розвитку. Міжнародні туристичні організації. Нормативно-правові засади міжнародного співробітництва у сфері туризму. Статистика міжнародного туризму. Конкурентоспроможність інфраструктури міжнародного туризму. Особливості формування туристичної пропозиції в умовах глобалізації та роль інфраструктури у її формуванні. Транснаціональні корпорації у туристичній індустрії. Транснаціоналізація туристичного бізнесу у світі.
Опис: Тема 1. Теоретико-методологічні засади становлення поняття інфраструктура. Теоретичні засади формування поняття інфраструктура. Зміст поняття інфраструктура
Тема 2. Понятійний апарат інфраструктури туризму
Класифікаційні ознаки групування інфраструктури туризму. Принципи та рівні формування інфраструктури туризму
Тема 3. Функціональні складові та структурні блоки інфраструктури туризму
Функціональні складові індустрії туризму. Структурні блоки формуючі інфраструктуру туризму та аналіз їх стану в Україні
Тема 4. Вплив глобалізаційних процесів на розвиток готельної справи у світі
Історія розвитку готельних ланцюгів. ереваги та недоліки формування готельних ланцюгів. Методи входження у готельний ланцюг. Стратегії котрі застосовують готельні ланцюги
Тема 5. Глобальні системи бронювання
Система бронювання Sabre, Система Galileo. Комп'ютерна система бронювання Worldspan. Глобальна Розподільча Система AMADEUS
Тема 6. Інфраструктура сфери харчування
Система громадського харчування, страхування, система розваг, банківські, фінансові та інформаційні послуги у міжнародному туризмі. Класифікація і основні характеристики підприємств громадського харчування.
Індустрія розваг.
Тема 7. Конкурентоспроможність сфери туризму
Загальна характеристика індексів конкурентоспроможності держави як стимуляторів розвитку туризму. Аналіз конкурентоспроможності сфери туризму України та її інфраструктури.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (60%) — екзамен
Критерії оцінювання результатів навчання: Практичні заняття оцінюються в 40 б. Екзаменаційний контроль складається із тестової частини (50 б. ) та усної компоненти (10 б.). Загалом екзаменаційний контроль оцінюється в 100б.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Божидарнік Т.В. Міжнародний туризм / Божидарнік Т.В., Божидарнік Н.В., Савош Л.В. – Луцьк: Редакційно-видавничий відділ ЛНТУ, 2011. – 352 с.
2. Данильчук В.Ф. Мировой рынок услуг турбизнеса / В.Ф. Данильчук. – Донецк: ДИТБ, 2010. – 146 с.
3. Воскресенський В. Ю. Международньїй туризм. Инновационное развитие туризма / В.Ю Воскресенський. - М .: Юнити-Дана, 2007.
4. Щепанський Е.В. Світовий досвід організації туристично-рекреаційної діяльності / Е.В. Щепанський // Вісник Хмельницького інституту регіонального управління і права. Серія «Регіональне управління». — 2010. — № 1
5. Осипова О. Я. Транспортное обслуживание. Обслуживание туристов: Учебник / О. Я. Осипова. – М.: Академия, 2006. – 384 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).