Інфраструктура туризму
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.01.E.051
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Туризм
Лектор: Кошова Б.Р.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність визначати індивідуальні туристичні потреби, використовувати сучасні технології обслуговування туристів та вести претензійну роботу.
Здатність аналізувати стан та якість інфраструктурного забезпечення туристичної діяльності.
Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб?єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна).
Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань
Результати навчання: Здатність демонструвати знання та навики щодо розробки та реалізації нових інноваційних туристичних продуктів; здатність демонструвати знання та розуміння методологій проектування та модернізації туристичних об’єктів відповідно до нормативних вимог чинних стандартів і технічних умов; здатність демонструвати знання сучасних досягнень іннова¬ційних технологій в галузі туризму.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Менеджмент в туризмі, Маркетинг в туризмі, Рекреаційні комплекси світу, Аналіз внутрішнього туристичного ринку, Інфраструктура міжнародного туризму.
Короткий зміст навчальної програми: Теоретико-методологічні засади становлення поняття інфраструктура. Понятійний апарат інфраструктури туризму. Функціональні складові та структурні блоки інфраструктури туризму. Стратегія розвитку туристичної інфраструктури та аналіз її конкурентоспроможності. Конкурентоспроможність сфери туризму. Методологічні засади оцінки землі для потреб формування інфраструктури туризму. Оцінка об’єктів нерухомості як елементів інфраструктури туризму. Методика оцінки якості інфраструктури на ринку туристичних послуг. Вибір оптимального місця розташування об’єкту сфери туризму. Оцінка економічної ефективності проектів з розвитку інфраструктури туризму.
Опис: Тема 1. Теоретико-методологічні засади становлення поняття інфраструктура
1.1.Теоретичні засади формування поняття інфраструктура
1.2. Зміст поняття інфраструктура
Тема 2. Понятійний апарат інфраструктури туризму
2.1. Класифікаційні ознаки групування інфраструктури туризму
2.2. Принципи та рівні формування інфраструктури туризму
Тема 3. Функціональні складові та структурні блоки інфраструктури туризму
3.1. Функціональні складові індустрії туризму
3.2.Структурні блоки формуючі інфраструктуру туризму та аналіз їх стану в Україні
Тема 4. Стратегія розвитку туристичної інфраструктури та аналіз її конкурентоспроможності
4.1. Методи стратегічного аналізу інфраструктури туризму
4.2. Процес стратегічного управління розвитком туристичної інфраструктури
Тема 5. Конкурентоспроможність сфери туризму
5.2. Загальна характеристика індексів конкурентоспроможності держави як стимуляторів розвитку туризму
5.2. Аналіз конкурентоспроможності сфери туризму України та її інфраструктури
Тема 6. Методологічні засади оцінки землі для потреб формування інфраструктури туризму
6.1. Принципи експертної оцінки землі
6.2. Методика проведення експертної грошової оцінки землі для потреб розвитку інфраструктури
6.3.Реверсія
Тема 7. Оцінка об’єктів нерухомості як елементів інфраструктури туризму
7.1. Нормативно правове регулювання оцінки об’єктів нерухомості сфери туризму
7.2. Методика оцінки об’єктів нерухомості як елементів інфраструктури
Тема 8. Методика оцінки якості інфраструктури на ринку туристичних послуг
8.2. Оцінка якості інфраструктури сфери туризму
Тема 9. Вибір оптимального місця розташування об’єкту сфери туризму
9.1. Вплив «суперточки тур» на вдвідуваність обєктів туристчної інфраструктури
Тема 10. Оцінка економічної ефективності проектів з розвитку інфраструктури туризму
10.1. Принципи та методи оцінки ефективності інвестиційних проектів у інфраструктуру туризму
10.2. Методологічні основи з розрахунку ефективності інвестиційних проектів розвитку інфраструктури туризму
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (60%) — екзамен
Критерії оцінювання результатів навчання: Практичні заняття оцінюються в 40 б. Екзаменаційний контроль складається із тестової частини (50 б. ) та усної компоненти (10 б.). Загалом екзаменаційний контроль оцінюється в 100б.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Васильєв О.В. Методологія і практика інфраструктурного забезпечення функціонування і розвитку регіонів України / О.В. Васильєв.- Монографія. – Харків: ХНАМГ, 2007. – 341 с.
2. Любіцева, О. О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) / О. О. Любіцева. – 3-є вид., перероб. та доп. – К. : Альтерпрес, 2005. – 436 с.
3. Сорока І.В. Інфраструктура товарного ринку: навч. Посібн. / І.В. Сорока. – К.: НМЦВО МОіН України, НВФ «Студцентр», 2002.-608с.
4. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу/ Т.І. Ткаченко. – К.: Київ. нац. торг. – екон. ун-т, 2009. – 463с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).