Організація досліджень тенденції розвитку туризму
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.02.E.063
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Туризм
Лектор: Сеньків М.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: фахові компетентності:
- знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності;
фахова компетентність професійного спрямування
- здатність досліджувати тенденції розвитку туризму та використовувати такі дослідження у роботі
Результати навчання: • знати сучасні тенденції розвитку туризму та методи їх дослідження;
• вміти визначати тенденції розвитку туризму та аналізувати їх на прикладах конкретних випадків;
• оволодіти навичками професійного міркування під час обговорення питань, пов’язаних із тенденціями розвитку туризму, їх геопросторовими особливостями, методами досліджень та прогнозування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Спеціальні види міжнародного туризму, Організація туризму (Організація туристичних подорожей та екскурсійної діяльності), Інфраструктура міжнародного туризму, Світовий досвід організації діяльності в туристичній галузі
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Організація досліджень тенденції розвитку туризму» є важливою складовою підготовки фахівців у галузі туризму. Науково-методична основа її змісту – освітньо-професійна програма підготовки та освітньо-кваліфікаційна характеристика фахівців рівня вищої освіти «бакалавр» згідно галузевої складової державного стандарту вищої освіти за спеціальністю «Туризм». Ця дисципліна є дисципліною самостійного вибору навчального закладу циклу професійної підготовки фахівців рівня вищої освіти «бакалавр». Обсяг навчальної дисципліни – 4 кредити ЄКТС. Навчальна дисципліна «Організація досліджень тенденції розвитку туризму» належить до числа новітніх навчальних курсів і є актуальною, тому що туризм у сучасних умовах – дуже динамічна галузь, яка швидко змінюється і за рівнем розвитку сильно відрізняється у різних типах країн, а отже, потребує правильно організованих досліджень тенденцій її розвитку, правильно підібраної теоретичної та методичної бази для розробки стратегій розвитку.
Опис: Тенденції розвитку глобального туристичного ринку, Економічний, соціокультурний та екологічний вплив туризму. Стратегії управління впливами, Дослідження туризму та організації, що їх проводять. Прогнозування туристичного попиту, Дослідження сегментів туристичного ринку і психології подорожей, Дослідження туристичного маркетингу і туристичне
планування, Трудові ресурси в туризмі: планування і розвиток
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40%) - лекції, практичні заняття, лабораторні роботи, контрольна робота
Підсумковий контроль (60%) - залік
Критерії оцінювання результатів навчання: Лабораторні роботи - 13 балів
Практичні роботи - 22 бали
Контрольна робота - 5 балів
Залік - 60 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Euromonitor International. (2018). Megatrends Shaping the Future of Travel. Available at: https://go.euromonitor.com/wtm2018-megatrends-shaping-the-future-of-travel.html.
2. Travel&tourism economic impact 2018 world. Available at: https://www.wttc.org/- /media/files/reports/economic-impact-research/regions-2018/world2018.pdf.
3. World Tourism Organization and United Nations Development Programme (2017), Tourism and the Sustainable Development Goals – Journey to 2030, Highlights, UNWTO, Madrid.
4. World Tourism Organization (1997). International Tourism: A Global Perspective. Madrid: Author.
5. World Tourism Organization (2018), UNWTO Tourism Highlights, 2018 Edition, UNWTO, Madrid.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).