Організація туризму (Туроперейтинг)

Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.041
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Туризм
Лектор: Доц. Ільницька-Гикавчук Г.Я.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: формування системи знань щодо організації та системного мислення щодо організації туроператорського бізнесу, навиків взаємодії суб’єктів туристичного ринку з метою створення якісного турпакету, схеми його просування та реалізації; оволодіння правилами формування програм туристичного обслуговування, документального забезпечення процесів створення, комплектування, реалізації турів та планових турпакетів; організації обслуговування туристів.
Завдання: - Здатність до критичного мислення, аналізу і синтезу. - Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, тобто навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними. - Знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності. - Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. - Розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного). - Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб?єкта туристичної індустрії та її підсистем.
Результати навчання: - Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення. - Ідентифікувати туристичну документацію та вміти правильно нею користуватися. - Організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організація туризму (Основи туризмознавства), Організація туризму (Організація туристичних подорожей та екскурсійної діяльності), Маркетинг та рекламно-інформаційна діяльність в туризмі
Короткий зміст навчальної програми: Понятійний апарат туроперейтингу. Організація співпраці туроператора з постачальниками та діловими партнерами. Програмний туризм як основа сучасного туроперейтингу. Рецептивний туроперейтинг. Ініціативний туроперейтинг. Управління збутовою діяльністю туроператора. Фінансові та облікові аспекти туроперейтингу. Управління якістю комплексного туристичного обслуговування. Управління персоналом на підприємстві. Інформаційні технології в туроперейтигу.
Опис: Понятійний апарат туроперейтингу. Організація співпраці туроператора з постачальниками та діловими партнерами. Програмний туризм як основа сучасного туроперейтингу. Рецептивний туроперейтинг. Ініціативний туроперейтинг. Управління збутовою діяльністю туроператора. Фінансові та облікові аспекти туроперейтингу. Управління якістю комплексного туристичного обслуговування. Управління персоналом на підприємстві. Інформаційні технології в туроперейтигу.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40 %) – практичні заняття, усні опитування, лабораторні роботи Підсумковий контроль (60%) – екзамен (письмова та усна компонента)
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40 %) – практичні заняття, усні опитування, лабораторні роботи Підсумковий контроль (60%) – екзамен (письмова та усна компонента)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Туроперейтинг: підруч. / за заг. ред. д.е.н., проф. В. Я. Брича. – Тернопіль : Екон. думка ТНЕУ, 2017. – 440 с. 2. Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. – Чернівці: Зелена Буковина, 2003. – 312 с. 3. Крамаренко В.І. Управління персоналом фірми: Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2003. – 272с. 4. Любіцева О.О. Методика розробки турів: Навч посібник. – К.: Альтерпрес, 2008. – 300 с 5. Мальська М.П. Планування діяльності туристичних підприємств: Навч. посіб / Мальська М.П., Бордун О.Ю. – К.: Знання, 2005. – 241 с. 6. Менеджмент туристичної індустрії: Навч. посібн. / За ред. проф. І.М. Школи. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2003. – 662 с. 7. Домбровська С. М. Опорний конспект лекцій з курсу «Туроперейтинг» для студентів всіх форм навчання напряму підготовки 242 «Туризм» - Харків: НУЦЗУ, 2018 – 249 с. 8. Чорненька Н. Організація туристичної індустрії: Навч. посібник. – К.: Атіка, 2006. – 264с. 9. Баєв В. В. Основи туроперейтингу: навч. посіб. / В. В. Баєв. — К.: ДП “Вид. дім “Персонал”, 2016. — 156 с 10. Бриль К.Г. Опорний конспект лекцій з курсу «Туроперейтинг» для студентів всіх форм навчання напряму підготовки 242 «Туризм» - Чернігів: ЧНТУ, 2017 – 249 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).