Організація послуг харчування
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.024
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Туризм
Лектор: доц. Москвяк Я.Є.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: - Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
- Здатність планувати та управляти часом.
- Здатність працювати в команді та автономно.
Результати навчання: - Організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки.
- Діяти у відповідності з принципами соціальної відповідальності та громадянської свідомості.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організація підприємницької діяльності в туризмі, Організація туризму (Туроперейтинг).
Короткий зміст навчальної програми: Ресторанне господарство як складова індустрії гостинності. Загальна характеристика методів і форм обслуговування. Обслуговування бенкетів.Організація кейтерингового обслуговування . Організація дозвілля в закладах ресторанного господарства. Організація обслуговування в барах.Організація обслуговування у кав'ярні. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства для дітей. Органі зація обслуговування в закладах ресторанного господарства при готелі. Організація обслуговування учасників ділових, культурних, громадських та спортивних заходів. Особливості обслуговування туристів. Організація обслуговування пасажирів на транспорті.
Опис: Ресторанне господарство як складова індустрії гостинності. Загальна характеристика методів і форм обслуговування. Обслуговування бенкетів.Організація кейтерингового обслуговування . Організація дозвілля в закладах ресторанного господарства. Організація обслуговування в барах.Організація обслуговування у кав'ярні. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства для дітей. Органі зація обслуговування в закладах ресторанного господарства при готелі. Організація обслуговування учасників ділових, культурних, громадських та спортивних заходів. Особливості обслуговування туристів. Організація обслуговування пасажирів на транспорті.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40 %) – практичнізаняття, уснеопитування, контрольна робота
Підсумковий контроль (60%) – екзамен
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40 %) – практичнізаняття, уснеопитування, контрольна робота
Підсумковий контроль (60%) – екзамен
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Збірник рецептур національних страв та кулінарних виробів для підпри-ємств громадського харчування наказ Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 06.07.1999 № 484
2. Рекомендовані норми технічного оснащення закладів громадського харчування. ДНАОП 0.03.-4.02.-94. Наказ Мінекономіки від 03.01.2003. №2.
3. Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах. Постанова Кабмін України № 219 від 24.07.2002р.
4. Норми оснащення підприємств ресторанного господарства посудом, столовими приборами, меблями та кухонним інвентарем наказ Міністерства торгівлі СРСР від 09.02.1973 № 38
5. В.Д. Карпенко, А.Л. Рогова, В.Г. Шкарупа, О.І. Положишнікова, . М.І.Пилипей. Організація виробництва і обслуговування на підприємствах громадського харчування. Навчальний посібник. – К.: НМЦ «Укопосвіта», 2003. – 248с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).