Планування діяльності організацій турбізнесу

Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.038
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н., доц., доцент кафедри туризму Роїк Оксана Романівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни – оволодіння студентами теоретичних знань і практичних навиків у проведенні планових розрахунків і обґрунтуванні параметрів розвитку туристичних підприємств і організацій в умовах функціонування ринкових відносин та формування у студентів системи знань з методології розроблення перспективних і поточних планів у діяльності підприємства та контролю їх виконання.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, тобто навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними. фахові компетентності: ФК 8. Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб’єкта туристичної індустрії та її підсистем. ФК 13. Здатність до співпраці з діловими партнерами і клієнтами, уміння забезпечувати з ними ефективні комунікації.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: КОМ 1. Володіння достатніми знаннями різних теорій в галузі комунікацій, що дасть можливість організації комунікаційної взаємодії за допомогою сучасних комунікаційних технологій. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: ПР 10. Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна). ПР 12. Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами туристичних послуг. ПР 17. Управляти своїм навчанням з метою самореалізації в професійній туристичній сфері. ПР 20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни - Статистика в туризмі, Менеджмент в туризмі, Маркетинг і рекламно-інформаційна діяльність в туризмі Супутні і наступні навчальні дисципліни - Міжнародні економічні відносини в туризмі, Інфраструктура міжнародного туризму, Аналіз і облік діяльності туристичних підприємств
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Планування діяльності організацій турбізнесу» ознайомлює студентів з процесом планування діяльності підприємства. Завдання дисципліни: опанування форм, методів і процесу планування і контролю; вивчення структури і технології розроблення типових планів щодо економічного і соціального розвитку підприємства, складу показників і методики їх розрахунку, оптимізації виробничої програми. Важливість дисципліни визначається сучасними умовами розвитку світового господарства й необхідністю інтеграції України в світове господарство. Основна увага приділяється опануванню форм, методів і процесу планування; вивченню структури і технології розроблення типових планів економічного і соціального розвитку підприємства, складу показників і методики їх розрахунку, оптимізації виробничої програми.
Опис: Навчальна дисципліна «Планування діяльності організацій турбізнесу» ознайомлює студентів з процесом планування діяльності підприємства. Завдання дисципліни: опанування форм, методів і процесу планування і контролю; вивчення структури і технології розроблення типових планів щодо економічного і соціального розвитку підприємства, складу показників і методики їх розрахунку, оптимізації виробничої програми. Важливість дисципліни визначається сучасними умовами розвитку світового господарства й необхідністю інтеграції України в світове господарство. Основна увага приділяється опануванню форм, методів і процесу планування; вивченню структури і технології розроблення типових планів економічного і соціального розвитку підприємства, складу показників і методики їх розрахунку, оптимізації виробничої програми.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів поточного та підсумкового контролів. Поточний контроль (40%) здійснюється під час проведення занять: виконання практичних робіт; захист звітів з лабораторних робіт; усне та фронтальне опитування. Підсумковий контроль (60%) здійснюється під час проведення заліку: письмова компонента (50%); усна компонента (10%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК) - 40 балів Екзаменаційний контроль (ЕК) - 60 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 1. Матеріали у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки:«Планування діяльності організацій турбізнесу». [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=4854 РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА 1. Мальська М.П. Планування туристичної діяльності . К. Знання, 2010. 310 С. 2. Петрович Й.М. Економіка виробничого підприємництва: навч. посіб. Львів: Оксарт, 2010., 324 с. 3. Семенов Г. А., Бугай А. В. Фінансове планування і управління на підприємствах [Текст]: навч посібник. К. : Центр учбової літератури, 2007. 432 с. 4. Тарасюк, Л. І. Планування діяльності підприємства [Текст]: навч. посіб. К. : Каравела, 2005. 312 с. 5. Тарасюк Г. М. Планування діяльності підприємства [Текст]: практикум. навч.посіб. К. : Кондор, 2004. 266 с. 6. Швайка Л.А. Планування діяльності підприємства [Текст]: навч посібник Львів: «Магнолія плюс», 2004. 268 с. 7. Бізнес-планування підприємницької діяльності : навч. посіб. / З. С. Варналій, Т. Г. Васильців, Р. Л. Лупак, Р. Р. Білик. Чернівці: Технодрук, 2019. 264 с. 8. Юрко І. В. Бізнес-планування в готельно-ресторанному господарстві : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення навчальної дисципліни студентами спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа освітня програма «Готельно-ресторанна справа» ступеня бакалавра. Полтава : ПУЕТ, 2019. 123 с. 9. Древаль О. Ю. Планування діяльності підприємства: Конспект лекцій. Суми: Вид-во СумДУ, 2008. 146 с. 10. Іванова В.В. Планування діяльності підприємства: Навч. Посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2006. 472 с 11. Планування і контроль на підприємстві: навч. посіб.; за заг. ред. О. Ф. Михайленко. К. : КНЕУ, 2014. 459 с. 12. Басюк Т.П., Керанчук Т.Л. Економіка готельно-ресторанного бізнесу. Навчальний посібник. К.:НУХТ, 2018. 360с. 13. Дядечко Л.П. Економіка туристичного бізнесу К.: Центр учбової літератури, 2007. 224 с. 14. Филипенко О. М. Планування і контроль на підприємстві: навч. посібник. – Харків : ХДУХТ, 2011. 326 с. ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ 1. Офіційний сайт Всесвітньої туристичної організації World Tourism Organization. URL: https://www.unwto.org/ 2. Офіційний сайт Всеукраїнської рекламної коаліції. URL: http://vrk.org.ua/ad-market/ 3. Офіційний сайт Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: URL: http://www.nbuv.gov.ua 4. Перший український онлайн-журнал для професіоналів туристичного бізнесу /URL: http://turprofi.com.ua/ 5. Cтратегія розвитку туризму та курортів на період до 2026 року. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/168-2017-%D1%80#Text 6. CreativityUA – медіа про креативні індустрії України та світу. URL: https://creativity.ua/ 7. Законодавчі акти України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua 8. Державна служба статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).