Психологія цифрового брендингу у професійній діяльності

Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 8.053.00.M.029
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: Свідерська Ольга - кандидат політичних наук, доцент кафедри теоретичної та практичної психології
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: формування системного уявлення і розуміння особливостей функціонування цифрового брендингу у професійній діяльності майбутніх психологів
Завдання: ІНТ. Здатність продукувати нові ідеї, розв’язувати значущі комплексні проблеми професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері психології, застосовувати методологію наукової та педагогічної діяльності, а також проводити власне наукове дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення. СК 3. Здатність ініціювати, розробляти і реалізовувати комплексні інноваційні проєкти в сфері психології та дотичні до неї міждисциплінарні проекти, лідерство та відповідальність під час їх реалізації; забезпечувати дотримання прав інтелектуальної власності. СК 5. Здатність оцінювати рівень власної фахової компетентності, саморозвиватися і самовдосконалюватися протягом життя, підвищувати професійну кваліфікацію, бути професійно мобільним. СК 6. Здатність застосовувати нові технології та інструменти, сучасні цифрові технології, бази даних та інші ресурси, спеціалізоване програмне забезпечення у науковій та викладацькій діяльності.
Результати навчання: РН 7. Розробляти та реалізовувати наукові та/або інноваційні проєкти у сфері психології, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання та/або професійну практику і розв’язувати значущі наукові та прикладні проблеми психології з урахуванням соціальних, економічних, етичних і правових аспектів. РН 8. Визначати свої професійні можливості та завдання підвищення професійної кваліфікації й професійної мобільності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Академічне підприємництво Педагогічна практика Психологія творчості та винахідництва Управління науковими проєктами
Короткий зміст навчальної програми: Бренди як символи споживчої культури сьогодення, стають важливим засобом демонстрації ідентичності, маркерами соціального простору, «дзеркалом» соціальної реальності. Брендинг змінюється під впливом цифрових медіа. Цифрові технології призвели до двостороннього зв’язку між брендами і споживачами – соціальні мережі визначили, що тепер ми можемо безпосередньо спілкуватися з брендами, котрі використовуємо щодня. Основним завданням дисципліни показати чим насправді є цифровий брендинг та яким чином його можна використовувати у роботі з особистим брендом, розумінні функціонування маркетингових стратегій, аналізі успішних індивідуальних брендів у кар’єрі майбутнього психолога.
Опис: Теми занять: Тема 1. Психологія сучасного споживача. Тема 2. Цифровий брендинг у перспективі Тема 3. Соціальні мережі у цифровому брендингу Тема 4. Мобільні пристрої та інтернет-реклама Тема 5. Еmail маркетинг у цифровому брендингу Тема 6. Стратегія та вимірювання цифрового брендингу Тема 7. Побудова особистого психологічного блогу як ефективна комунікативна стратегія із користувачем
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль на дисципліні здійснюється за допомогою вибіркового усного опитування; оцінення виступів на практичних заняттях, оцінки активності у дискусіях, тестування, оцінки індивідуальних проєктів та контрольних робіт.
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна кількість балів, які може отримати студент під час навчання 100 (ПК), що включає в себе виступи на практичних заняттях, аналіз фахової літератури, участь у дискусіях, виконання індивідуального завдання, результати тестування. Система за якою студент набирає бали – накопичувальна. Мінімальний бал з яким студент допускається до екзамену – 0 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Роулз Д. Цифровий брендинг. Харків: Фабула. 2020. 256 с. Саленбахер Ю. Креативний особистий брендинг. Харків. Фабула. 2019. 224 с. Філановський О. Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх. Київ : «Наш формат». 2019. Шарп Б. Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи. Київ : «Наш формат». 2019 Wheeler A. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. 2009
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).