САПР у гідротехніці (курсова робота)

Спеціальність: Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології
Код дисципліни: 6.194.00.O.019
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Гідротехніка та водна інженерія
Лектор: Фасуляк Вадим Євгенійович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Застосовувати прикладне програмне забезпечення для вирішення практичних проблем у професійній діяльності, опановувати нові знання і вдосконалювати навички роботи з сучасним програмним забезпеченням, творчо застосовувати базові знання сучасних інформаційних технологій в галузі гідротехніки та водної інженерії
Завдання: ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі і практичні проблеми у сфері гідротехнічного будівництва, водної інженерії та водних технологій, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, на основі застосування теорій та методів природничих та інженерних наук ЗК6. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. ФК2. Здатність застосовувати у професійній діяльності досягнення науки, інноваційні та комп’ютерні технології, сучасні машини, обладнання, матеріали й конструкції.
Результати навчання: РН1. Формулювати задачі з вирішення проблемних ситуацій у професійній та/або академічній діяльності. РН10. Використовувати сучасні інформаційні технології при проектуванні, будівництві та експлуатації об’єктів професійної діяльності РН15. Здійснювати гідрологічні, гідравлічні та гідротехнічні розрахунки з використанням сучасних програмних комплексів та спеціалізованих баз даних.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні дисципліни: • Вища математика, • Інженерна графіка. • Основи гідротехніки Наступні дисципліни: "Архітектура та будівельні конструкції" "Будівельне матеріалознавство" "Технічна механіка рідин і газів"
Короткий зміст навчальної програми: У результаті вивчення дисципліни студенти вивчають можливості щодо створення та редагування інженерних креслень об’єктів гідротехнічного будівництва за допомогою систем автоматизованого проектування (у середовищі AutoCad), засвоюють навички застосування доповнень та елементів візуального програмування для автоматизації та прискорення роботи, створення стандартних та динамічних блоків типових елементів та вузлів, ознайомлюються з правилами виконання та оформлення проектної документації.
Опис: Розробка технічного креслення об’єкта гідротехнічного будівництва Виконання креслення гідротехнічної споруди (водонапірна башта, резервуар чистої води, насосна станція тощо) в AutoCAD з дотримання всіх вимог по класифікаторах, що діють в галузі будівництва (аркуші паперу формату А3 або А4).
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю результатів навчання студентів у процесі поточного контролю: – оцінювання роботи студентів під час практичних занять; – оцінювання виконання індивідуального завдання (курсовий проект); – проведення підсумкового заліку.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль (100 %, контрольний захід, залік)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Онлайн довідник AutoCad https://help.autodesk.com/ 2. Баженов В.А, Криксунов Е.З., Перельмутер А.В., Шишов О.В. Інформатика. Інформаційні технології в будівництві. Системи автоматизованого проектування.: Підручник для студ. вищих навч. закл. – К.: Каравела, 2004. – 360 3. Основи автоматизації проектування в будівництві : конспект лекцій. Укладач : Сорочак А.П. – Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018. – 120 с. 4. Саєнко С. Ю., Нечипоренко І. В. Основи САПР: Навчальний посібник. Харків: ХДУХТ, 2017. 120 с. 5. Бойко А. П. Комп’ютерне моделювання в середовищі AUTOCAD. Частина 1. Геометричне та проекційне креслення: навч. посіб. Миколаїв: Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2017. 116 с. 6. Кравченко І. В. Розробка конструкторської документації в середовищі AUTOCAD MECHANICAL: Навчальний посібник. Київ: НТУУ "КПІ", 2016. 293 с. 7. Цвіркун Л.І., Бешта Л.В. Інженерна та комп’ютерна графіка. AutoCAD: навч. посіб. МОН України, Дніпро: НТУ Дніпровська політехніка, 2018. 209 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).