Архітектура будівель і споруд
Спеціальність: Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології
Код дисципліни: 6.194.00.O.015
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Лектор: к.т.н., доцент Гладишев Дмитро Геннадійович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Фахові компетентності:
ФК2. Здатність застосовувати у професійній діяльності досягнення науки, інноваційні та комп’ютерні технології, сучасні машини, обладнання, матеріали й конструкції.
ФК6. Здатність ефективно використовувати сучасні будівельні матеріали, вироби і конструкції у водній інженерії при проектуванні, зведенні та реконструкції об’єктів професійної діяльності.
Результати навчання: РН1. Формулювати задачі з вирішення проблемних ситуацій у професійній та/або академічній діяльності.
РН5. Знати технологічні процеси виготовлення та області застосування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій.
РН7. Виконувати інженерні розрахунки ґрунтових основ та конструкцій об’єктів професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні:
- Інженерна графіка.
Супутні:
- Водовідвідні мережі та споруди
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна складається з двох розділів: „Загальні положення проектування будівель” та „Конструктивні рішення структурних частин будівель”
Опис: Загальні відомості про будинки і споруди. Об’ємно-планувальні рішення будинків. Вплив зовнішнього і внутрішнього середовища на проектування будинків та їх структурних частин. Основні поняття про конструктивні елементи і конструктивні системи будинків. Конструктивні вирішення структурних частин (фундаменти, стіни, перекриття, перегородки, сходи, підлоги, дахи, покрівля, вікна, двері) будинків.
Методи та критерії оцінювання: - Розрахунково-графічна робота (30 балів);
- Підсумковий контроль (70 балів, контрольний захід - залік).
- Разом 100 балів.
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання розрахунково-графічної роботи, згідно вимог та успішний її захист (30 балів):
- теплотехнічний розрахунок зовнішньої стіни – 5 балів;
- план 1-го поверху – 10 балів;
- детальний розріз по стіні – 15 балів.
Диференційований залік у вигляді тестового контролю у ВНС (70 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Мізяк М.І. Архітектурні конструкції: Навчальний посібник / М.І. Мізяк. – Харків: ХНАМГ, 2008 – 198 с.
2. Рутковська І.З. Архітектурні конструкції малоповерхових будівель: навчальний посібник. Видання 2, доповнене / І.З.Рутковська, Д.Г.Гладишев, Ю.І.Соха. – Львів: „Растр-7 “, 2015 – 150 с.
3. Чернявський В.В. Архітектура будівель і споруд. Архітектурні конструкції малоповерхових цивільних будівель: навчальний посібник / В.В.Чернявський, В.О.Семко. – Полтава: ПолтНТУ, 2011. –185 с.
4. Шерешевский И.А. Жилые здания. Конструктивные системы и элементы для индустриального строительства: Пособие для учебного проектирования / И.А. Шерешевский. – М.: Архитектура-С, 2005. – 124 с.
5. https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=12358.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).