Металеві конструкції в гідротехніці

Спеціальність: Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології
Код дисципліни: 6.194.02.E.064
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: Професор, доктор технічних наук, Кущенко В.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: вивчити основні методи конструювання та розрахунку елементів металевих конструкцій та їх з’єднань; - знати роботу металу при різних видах завантаження і в умовах його експлуатації; - засвоїти основні принципи проектування будівель, споруд та конструкцій з металу.
Завдання: КСП101. Здатність до проектування будівель та споруд промислового та цивільного призначення з використанням збірних і монолітних залізобетонних, металевих, кам’яних та дерев'яних конструкцій, в тому числі застосовуючи сучасні програмні комплекси. КСП105. Здатність забезпечити організацію будівництва будівель та інженерних споруд різної архітектурної та технічної складності із використанням сучасних конструкційних матеріалів та енергоефективних технологій. КСП107. Здатність до участі в управлінні комплексними будівельними проектами з усвідомленням відповідальності за прийняті рішення та забезпеченням якості робіт. КСП108. Здатність прогнозувати та вміти оцінювати економічну доцільність зведення будівель та інженерних споруд на етапі проектування.
Результати навчання: ПРС101. Застосовувати основні принципи, теорії та методи будівельної механіки для розрахунку елементів будівель та споруд при дії навантажень та впливів різного характеру з урахуванням їх взаємодії, з використанням систем автоматизованого проектування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Опір матеріалів Будівельна механіка Будівельні матеріали Технологія будівельних процесів
Короткий зміст навчальної програми: Основи розрахунку металевих конструкцій; З'єднання металевих конструкцій; Балки і балкові клітки; Центрально-стиснуті колони; Загальні принципи проектування каркасів одноповерхових виробничих будівель. ; Конструкції покрівель; Розрахунок рам одноповерхових виробничих будівель; Колони одноповерхових виробничих будівель
Опис: Загальні відомості про металеві конструкції. Основи розрахунку металевих конструкцій. З’єднання металевих конструкцій. Балки та балочні конструкції. Конструювання та розрахунок ферм, колон. Проектування каркасів виробничих будівель. Конструкції покрівель. Розрахунок рам будівель. Підкранові конструкції.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (20 балів); екзамен - письмова компонента (50 балів), усне опитування (30 балів). Разом - 100 балів
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (20 балів); екзамен - письмова компонента (50 балів), усне опитування (30 балів). Разом - 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: ДБН В.2.6. – 163:2010 Сталеві конструкції. Норми проектування. Міненергобуд України. 2. Клименко Ф.Є., Барабаш В.М. « Металеві конструкції». Підручник. - Львів: Світ 2002 р. 3. ДБН В.1.2.-2:2006. Навантаження і впливи. Норми проектування.- К; Мін буд України, 2006,-60с. 4.ДСТУ Б В.1.2-3:2006. Прогини і переміщення, Вимоги проектування. - К., Мін буд України, 2006,-10с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Металеві конструкції в гідротехніці (курсовий проєкт)

Спеціальність: Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології
Код дисципліни: 6.194.02.E.065
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: Професор, д.т.н., Кущенко В.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: вивчити основні методи конструювання та розрахунку елементів металевих конструкцій та їх з’єднань; - знати роботу металу при різних видах завантаження і в умовах його експлуатації; - засвоїти основні принципи проектування будівель, споруд та конструкцій з металу.
Завдання: КСП102. Знання та розуміння будівельної механіки та її застосування при розрахунку й проектуванні будівельних конструкцій із використанням систем автоматизованого проектування.
Результати навчання: ПРС101. Застосовувати основні принципи, теорії та методи будівельної механіки для розрахунку елементів будівель та споруд при дії навантажень та впливів різного характеру з урахуванням їх взаємодії, з використанням систем автоматизованого проектування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Опір матеріалів Будівельна механіка Будівельні матеріали Технологія будівельних процесів
Короткий зміст навчальної програми: Курсова робота включає: Основи розрахунку металевих конструкцій; З'єднання металевих конструкцій; Балки і балкові клітки; Центрально-стиснуті колони; Загальні принципи проектування каркасів одноповерхових виробничих будівель. ; Конструкції покрівель; Розрахунок рам одноповерхових виробничих будівель; Колони одноповерхових виробничих будівель
Опис: Загальні відомості про металеві конструкції. Матеріали металевих конструкцій. Робота сталі та алюмінієвих сплавів у конструкціях. Основи розрахунку металевих конструкцій. З’єднання металевих конструкцій. Балки та балочні конструкції.
Методи та критерії оцінювання: Методи та критерії оцінювання: - залік - 100% (виконання та оформлення КР - 40%; захист КР - 60 %)
Критерії оцінювання результатів навчання: Методи та критерії оцінювання: - залік - 100% (виконання та оформлення КР - 40%; захист КР - 60 %)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.ДБН В.2.6. – 163:2010 Сталеві конструкції. Норми проектування. Міненергобуд України. 2. Клименко Ф.Є., Барабаш В.М. « Металеві конструкції». Підручник. - Львів: Світ 2002 р. 3. ДБН В.1.2.-2:2006. Навантаження і впливи. Норми проектування.- К; Мін буд України, 2006,-60с. 4.ДСТУ Б В.1.2-3:2006. Прогини і переміщення, Вимоги проектування. - К., Мін буд України, 2006,-10с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).