Техніка для будівництва гідротехнічних споруд
Спеціальність: Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології
Код дисципліни: 6.194.02.E.067
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: доцент Маргаль Ігор Володимирович
ст. викладач Брайченко Сергій Петрович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та вирішувати практичні питання у сфері будівництва та цивільної інженерії, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, на основі застосування основних теорій та методів прикладних наук.
СК05. Здатність застосовувати комп’ютеризовані системи проєктування та спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для вирішення інженерних задач будівництва та цивільної інженерії.
Результати навчання:
РН02. Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.
РН04. Проєктувати та реалізовувати технологічні процеси будівельного виробництва, використовуючи відповідне обладнання, матеріали, інструменти та методи.
РН08.Раціонально застосовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення.
ЗН1. Концептуальні наукові та практичні знання, критичне осмислення теорій, принципів, методів і понять у сфері професійної діяльності та/або навчання.
УМ1. Поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач і практичних проблем у сфері професійної діяльності або навчання.
КОМ2. Збір, інтерпретація та застосування даних.
АіВ1. Управління складною технічною або професійною діяльністю чи проєктами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Фізика
• Теоретична механіка
• Транспорт і шляхи сполучення
Короткий зміст навчальної програми: Деталі машини: основні вимоги і характеристики, з’єднання, передачі, осі і вали, муфти. Категорії продуктивності та економічна ефективність використання будівельної техніки. Транспортуючі машини циклічної та безперервної дії. Вантажопіднімальні машини та їх спеціальні вузли і деталі. Машини для виконання земляних робіт.
Опис: Деталі машини: основні вимоги і характеристики, з’єднання, передачі, осі і вали, муфти. Категорії продуктивності та економічна ефективність використання будівельної техніки. Транспортуючі машини циклічної та безперервної дії. Вантажопіднімальні машини та їх спеціальні вузли і деталі. Машини для виконання земляних робіт.
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (20%)
• підсумковий контроль (80 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (80%).
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (20%)
• підсумковий контроль (80 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (80%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Назаренко І.І., Німко Ф.О. Вантажопідйомна техніка (конструкції, ефективне використання, сервіс) – Київ 2010 -400 с.
2. Економічні нормативи. Норми продуктивності на загально будівельні роботи в агропромисловому будівництві. Київ - 2012.
3.Гурей К. М. Дорожньо-будівельні машини. Навчальний посібник – Львів: видавництво «Кальварія», 2007. – 444 с.
4. Баладінський В. Л. та інші. Будівельна техніка. Навчальний посібник. – К.: Либідь, 2001. – 368 с.
5. Маргаль І. В., Брайченко С. П., Кіракевич І. І. Будівельна техніка: методичні вказівки до виконання лабораторно-розрахункових робіт. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. – 36 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).