Графічний інтерфейс користувача
Спеціальність: Видавництво та поліграфія
Код дисципліни: 6.186.01.E.048
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: Залучений спеціаліст від Lviv IT Cluster
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
Загальні компетентності:
• Комунікативні: вміння ефективно комунікувати в групі, письмово та усно висловлювати свої ідеї, аргументувати свої думки, слухати та приймати критику;
• Комп'ютерні: вміння працювати з комп'ютерними програмами для створення графічних інтерфейсів користувача;
• Креативні: вміння генерувати та реалізовувати ідеї для створення графічних інтерфейсів користувача, враховуючи їхню функціональність, естетичний вигляд та користувацький досвід;
• Аналітичні: вміння аналізувати та виявляти проблеми в інтерфейсах користувача та ефективно вирішувати їх;
• Критичне мислення: вміння оцінити ефективність інтерфейсу та виявити можливі проблеми;
• Робота з даними: студент повинен мати навички обробки, аналізу та візуалізації великих обсягів даних, щоб забезпечити зручний та ефективний користувацький інтерфейс для веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків.
Фахові компетентності:
• Розуміння основних термінів в дизайні;
• Знання та розуміння основних принципів, патернів та правил дизайну користувацького інтерфейсу;
• Знання всіх необхідних елементів інтерфейсу, їх функції та застосування;
• Вміння комбінувати елементи інтерфейсу між собою для досягнення найкращого користувацького досвіду;
• Вміння оцінювати та аналізувати існуючі інтерфейси користувача;
• Знання та вміння використовувати програмні засоби, такі як: Axure RP та Balsamiq для проєктування інтерфейсу користувача, а також програми: Figma, Sketch та Adobe XD для створення дизайн-макетів;
• Вміння проєктувати користувацькі шляхи та інформаційну архітектуру;
• Вміння створювати інтерактивні прототипи для веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків на основі аналізу та досліджень;
• Розуміння методів тестування користувацького інтерфейсу;
• Вміння створювати красиві та сучасні інтерфейси для користувачів;
• Вміння створювати UI-kit та дизайн-систему;
• Розуміння основних правил та вміння створювати адаптивний дизайн для різних роздільних здатностей;
• Розуміння дизайн-систем, гайдлайнів та правил створення мобільних додатків для платформ Android та iOS;
• Знання принципів доступності та інклюзивності.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути
здатним продемонструвати такі результати навчання:
• Розуміння основних термінів та знання основних принципів, патернів, правил дизайну користувацького інтерфейсу та їх вплив на користувацький досвід;
• Вміння працювати в команді;
• Вміння створювати ефективні та зручні інтерфейси (веб-сайти, веб-додатки та мобільні додатки) з урахуванням бізнес-цілей та потреб користувачів;
• Здатність аналізувати та оцінювати якість інтерфейсу з точки зору користувацького досвіду та вносити пропозиції щодо покращення;
• Вміння працювати з необхідним програмним забезпеченням;
• Здатність спроєктувати користувацькі шляхи, інформаційну архітектуру та інтерактивний прототип, який буде виконувати посталені завдання;
• Здатність протестувати користувацький інтерфейс за допомогою різних методів дослідження;
• Вміння створити дизайн-концепт та решту похідних дизайн-сторінок;
• Вміння створювати адаптивний дизайн для різних роздільних здатностей;
• Здатність створити UI-kit та дизайн-систему;
• Вміння презентувати дизайн-рішення;
• Здатність до постійного самовдосконалення та розвитку навичок.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути
здатним продемонструвати такі програмні результати навчання:
• Розуміння основних термінів та знання основних принципів, патернів та правил.
• Вміння ефективно працювати з дизайн-інструментами для проєктування та створення дизайн-макетів.
• Здатність створювати ефективний та зручний для користувачів інтерфейс.
• Вміння спроєктувати та скомбінувати необхідні елементи інтерфейсу для отримання найкращого користувацького досвіду.
• Здатність візуалізувати велику кількість даних в ефективний користувацький інтерфейс.
• Вміння проєктувати інтерактивні прототипи для веб-сайтів, веб-додатків чи мобільних додатків на основі бізнес-дослідження та досліджень користувачів.
• Здатність протестувати користувацький інтерфейс.
• Здатність створювати дизайн-макети для веб-сайтів, веб-додатків чи мобільних додатків.
• Вміння створити дизайн-макети для мобільних роздільних здатностей.
• Здатність створити UI-kit та дизайн-систему.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни
• Дизайн інтерфейсів
• Основи графічного дизайну
Супутні та наступні навчальні дисципліни
• Дизайн мобільних додатків
• Мультимедійні видання
Короткий зміст навчальної програми: Курс є орієнтований на те, щоб навчити студентів розробляти ефективні користувацькі інтерфейси, які будуть зручним, привабливими та виконувати поставлені на нього задачі від користувачів та стейкхолдерів.
В рамках цього курсу студенти отримають: повне розуміння основних принципів, патернів та правил дизайну користувацького інтерфейсу, вміння проєктування логічні інтерактивні прототипи для веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків на основі користувацьких шляхів та інформаційної архітектури, створювати дизайн-концепти та похідні сторінки згідно сучасних трендів, а також адаптивні рішення, UI-kit та дизайн-системи.
Крім того, студенти навчаться проводити різноманітні методи тестування користувацького інтерфейсу. Це допоможе студентам перевірити ефективність свого дизайн-рішення та зробити необхідні зміни для покращення користувацького досвіду.
Також, студенти освоять всі необхідні інструменти для проєктування, тестування та створення візуального дизайну.
У підсумку, після успішного завершення курсу, студенти матимуть всі необхідні навички та компетентності для того, щоб стати Junior-фахівцями.
Опис: Знайомство, презентація навчальної програми та вступ до курсу.
• Знайомство з студентами;
• Обговорення навчального курсу;
• Що таке дизайн та хто такий дизайнер;
• Типи дизайнерів, їх ролі та обов’язки;
• Що таке клієнтський досвід (CX) та на що він впливає;
• Що таке користувацький досвід (UX), історія виникнення цього терміну та його важливість для дизайнера;
• Що таке дизайнер взаємодії (IxD), де і як він використовується в дизайні;
• Що таке користувацький інтерфейс (UI), історія розвитку та різновиди інтерфейсів;
• Література для самостійної роботи над курсом.
Основи візуального дизайну:
• Типографіка (Typography): основні поняття та правила;
• Колористика (Coloristics): терміни та визначення;
• Композиція (Composition): типи та закони;
• Принципи візуальної ієрархії (Visual hierarchy);
• Гештальт-принципи (Gestalt principles);
• Випадки, коли необхідно порушити правила.
Основи дизайну користувацького досвіду:
• Що таке юзабіліті (Usability), чим він відрізняється від користувацького досвіду (UX) та які принципи він містить;
• Що таке ментальна модель (Mental model) та як вона впливає на юзабіліті;
• Що таке когнітивні упередження (Cognitive biases) та як їх уникнути;
• Загальні UX-патерни, дарк-патерни (Dark patterns), принципи, закони та критерії юзабіліті;
• Z та F патерни.
Огляд та принцип роботи основних елементів (компонентів) інтерфейсу користувача:
• Буде розглянуто: page header, page footer, navigation menu, link, button, icon, dropdown, input, auto-complete, checkbox, radio button, tabs, stepper, pagination, breadcrumb, tag, time & date pickers, form, slider, switch, calendar, card, carousel, collapse, comment, list, table, timeline, tooltip, alert, modal, notification, progress bar, search, skeleton, tree, image, avatar, upload, transfer;
• Стани елементів інтерфейсу.
Відстані, сітки та макети
• Історія виникнення;
• Що таке сітки та навіщо їх використовувати;
• З яких елементів складається сітка;
• Типи сіток та їх застосування;
• Особливості сіток для веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків;
• Правила та рекомендації щодо розміщення елементів інтерфейсу на сітці.
Адаптивний та чутливий дизайн
• Історія виникнення;
• Що таке адаптивний дизайн, чутливий дизайн та яка різниця між ними;
• Плюси та мінуси кожного;
• Рекомендації щодо застосування.
Огляд дизайн-систем, гайдлайнів та правил для створення мобільних додатків:
• Дизайн-система: що це, для чого і як її використовувати;
• Огляд гайдлайнів для Google material design (1-3) та Apple human interface;
• Різниця між цими 2-ма платформами;
• Native, Hybrid та Cross-Platform мобільні додатки;
• DPI та PPI;
• Pixels та points;
• Зона великого пальця (The thumb zone);
• Базові правила та рекомендації для створення мобільних інтерфейсів.
Проєктування користувацьких шляхів (воркшоп)
• Ціль та значення в проєктуванні користувацьких інтерфейсів;
• Правила та рекомендації щодо побудови;
• Варіанти застосування.
Проєктування інформаційної архітектури (воркшоп)
• Ціль та значення в проєктуванні користувацьких інтерфейсів;
• Типи інформаційних архітектур;
• Правила та рекомендації щодо побудови;
• Варіанти застосування.
Методи тестування дизайн-рішень
Швидкі методи оцінки інтерфейсу:
• Jacob Nielsen's heuristics;
• Laws of UX: 21 principles;
• 5 Usability criteria;
• Don Norman's 7 principles;
• Schneiderman's 8 Golden Rules;
• Bruce Tognazzini's principles;
• Design principles for reducing cognitive load;
• Guerrilla testing;
• Expert reviews.
Повноцінні методи оцінки інтерфейсу:
• Usability testing;
• A/B testing;
• Card sorting та Tree testing.
Сервіси для оцінки інтерфейсу:
• Hotjar;
• Google Analytics;
• PlaybookUX.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (ПК) здійснюють під час лабораторних та індивідуально-консультативних занять з метою перевірки рівня засвоєння теоретичних і практичних знань та вмінь студента. ПК проводиться у формі захисту лабораторних робіт (ЛР) під час навчальних занять та оцінювання розрахунково-графічної роботи (РГР).
Навчальним планом передбачено проведення семестрового контролю з дисципліни «Графічний інтерфейс користувача» у формі іспиту.
На екзамен (ЕК) виносяться завдання, що потребують творчого підходу та вміння синтезувати отримані знання і застосувати їх при вирішення практичних завдань, за матеріалом, передбаченим робочою навчальною програмою дисципліни. ЕК з навчальної дисципліни складається за комп’ютером. Під час усної компоненти викладач фіксує запитання та оцінки відповідей на роботі студента.
Для навчальної дисципліни, з якої передбачено екзамен, підсумкова оцінка виставляється за результатами ПК (лабораторні роботи та РГР) та оцінки результатів навчання при проведенні контрольних заходів (екзамену).
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна оцінка в балах – 100;
Поточний контроль (лабораторні роботи) – 24;
Поточний контроль (розрахунково-графічна робота) – 16.
Екзаменаційний контроль (письмова компонента) – 55.
Екзаменаційний контроль (усна компонента) – 5.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Living with Complexity by Donald A. Norman | 2010 | 259 pages;
2. The Design Of Everyday Things by Donald A. Norman | 2013 | 370 pages;
3. Emotional Design: Why We Love (or Hate) Everyday Things by Donald A. Norman | 2005 | 272;
4. Don't Make Me Think: A Common Sense Approach to Web Usability, 2nd Edition by Krug Steve | 2021 | 218 pages;
5. About Face: The Essentials of Interaction Design 4th Edition by Alan Cooper | 2014 | 588 pages;
6. The Inmates Are Running the Asylum: Why High Tech Products Drive Us Crazy and How to Restore the Sanity (2nd Edition) by Alan Cooper | 2004 | 283 pages;
7. Laws of UX. Using Psychology to Design Better Products & Services by Jon Yablonski | 2020 | 150 pages;
8. Designing Web Interfaces: Principles and Patterns for Rich Interactions 1st Edition by Bill Scott, Theresa Neil | 2009 | 519 pages;
9. Responsive Web Design 2nd edition by Ethan Marcotte | 2017 | 168 pages;
10. Responsive design patterns by Ethan Marcotte | 2016 | 174 pages;
11. Responsive Design Patterns & Principles by Ethan Marcotte | 2015 | 172 pages;
12. Designing Web Usability 1st Edition by Jakob Nielsen | 1999 | 300 pages;
13. The Humane Interface: New Directions for Designing Interactive Systems by Jef Raskin | 2000 | 233 pages;
14. Information Architecture for the World Wide Web- Designing Large-Scale Web Sites, 3rd Edition by Peter Morville, Louis Rosenfeld | 2007 | 526 pages;
15. A Project Guide to UX Design. For User Experience Designers in the Field or in the Making | 2nd Edition by Russ Unger, Carolyn Chandler | 2012 | 368 pages.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Графічний інтерфейс користувача (курсова робота)
Спеціальність: Видавництво та поліграфія
Код дисципліни: 6.186.01.E.052
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: Залучений спеціаліст від Lviv IT Cluster
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
Загальні компетентності:
• Комунікативні: вміння ефективно комунікувати в групі, письмово та усно висловлювати свої ідеї, аргументувати свої думки, слухати та приймати критику;
• Комп'ютерні: вміння працювати з комп'ютерними програмами для створення графічних інтерфейсів користувача;
• Креативні: вміння генерувати та реалізовувати ідеї для створення графічних інтерфейсів користувача, враховуючи їхню функціональність, естетичний вигляд та користувацький досвід;
• Аналітичні: вміння аналізувати та виявляти проблеми в інтерфейсах користувача та ефективно вирішувати їх;
• Критичне мислення: вміння оцінити ефективність інтерфейсу та виявити можливі проблеми;
• Робота з даними: студент повинен мати навички обробки, аналізу та візуалізації великих обсягів даних, щоб забезпечити зручний та ефективний користувацький інтерфейс для веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків.
Фахові компетентності:
• Розуміння основних термінів в дизайні;
• Знання та розуміння основних принципів, патернів та правил дизайну користувацького інтерфейсу;
• Знання всіх необхідних елементів інтерфейсу, їх функції та застосування;
• Вміння комбінувати елементи інтерфейсу між собою для досягнення найкращого користувацького досвіду;
• Вміння оцінювати та аналізувати існуючі інтерфейси користувача;
• Знання та вміння використовувати програмні засоби, такі як: Axure RP та Balsamiq для проєктування інтерфейсу користувача, а також програми: Figma, Sketch та Adobe XD для створення дизайн-макетів;
• Вміння проєктувати користувацькі шляхи та інформаційну архітектуру;
• Вміння створювати інтерактивні прототипи для веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків на основі аналізу та досліджень;
• Розуміння методів тестування користувацького інтерфейсу;
• Вміння створювати красиві та сучасні інтерфейси для користувачів;
• Вміння створювати UI-kit та дизайн-систему;
• Розуміння основних правил та вміння створювати адаптивний дизайн для різних роздільних здатностей;
• Розуміння дизайн-систем, гайдлайнів та правил створення мобільних додатків для платформ Android та iOS;
• Знання принципів доступності та інклюзивності.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути
здатним продемонструвати такі результати навчання:
• Розуміння основних термінів та знання основних принципів, патернів, правил дизайну користувацького інтерфейсу та їх вплив на користувацький досвід;
• Вміння працювати в команді;
• Вміння створювати ефективні та зручні інтерфейси (веб-сайти, веб-додатки та мобільні додатки) з урахуванням бізнес-цілей та потреб користувачів;
• Здатність аналізувати та оцінювати якість інтерфейсу з точки зору користувацького досвіду та вносити пропозиції щодо покращення;
• Вміння працювати з необхідним програмним забезпеченням;
• Здатність спроєктувати користувацькі шляхи, інформаційну архітектуру та інтерактивний прототип, який буде виконувати посталені завдання;
• Здатність протестувати користувацький інтерфейс за допомогою різних методів дослідження;
• Вміння створити дизайн-концепт та решту похідних дизайн-сторінок;
• Вміння створювати адаптивний дизайн для різних роздільних здатностей;
• Здатність створити UI-kit та дизайн-систему;
• Вміння презентувати дизайн-рішення;
• Здатність до постійного самовдосконалення та розвитку навичок.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути
здатним продемонструвати такі програмні результати навчання:
• Розуміння основних термінів та знання основних принципів, патернів та правил.
• Вміння ефективно працювати з дизайн-інструментами для проєктування та створення дизайн-макетів.
• Здатність створювати ефективний та зручний для користувачів інтерфейс.
• Вміння спроєктувати та скомбінувати необхідні елементи інтерфейсу для отримання найкращого користувацького досвіду.
• Здатність візуалізувати велику кількість даних в ефективний користувацький інтерфейс.
• Вміння проєктувати інтерактивні прототипи для веб-сайтів, веб-додатків чи мобільних додатків на основі бізнес-дослідження та досліджень користувачів.
• Здатність протестувати користувацький інтерфейс.
• Здатність створювати дизайн-макети для веб-сайтів, веб-додатків чи мобільних додатків.
• Вміння створити дизайн-макети для мобільних роздільних здатностей.
• Здатність створити UI-kit та дизайн-систему.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни
• Дизайн інтерфейсів
• Основи графічного дизайну
Супутні та наступні навчальні дисципліни
• Дизайн мобільних додатків
• Мультимедійні видання
Короткий зміст навчальної програми: Курс є орієнтований на те, щоб навчити студентів розробляти ефективні користувацькі інтерфейси, які будуть зручним, привабливими та виконувати поставлені на нього задачі від користувачів та стейкхолдерів.
В рамках цього курсу студенти отримають: повне розуміння основних принципів, патернів та правил дизайну користувацького інтерфейсу, вміння проєктування логічні інтерактивні прототипи для веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків на основі користувацьких шляхів та інформаційної архітектури, створювати дизайн-концепти та похідні сторінки згідно сучасних трендів, а також адаптивні рішення, UI-kit та дизайн-системи.
Крім того, студенти навчаться проводити різноманітні методи тестування користувацького інтерфейсу. Це допоможе студентам перевірити ефективність свого дизайн-рішення та зробити необхідні зміни для покращення користувацького досвіду.
Також, студенти освоять всі необхідні інструменти для проєктування, тестування та створення візуального дизайну.
У підсумку, після успішного завершення курсу, студенти матимуть всі необхідні навички та компетентності для того, щоб стати Junior-фахівцями.
Опис: Курсова робота – це самостійна, творча робота, під час якої студенту необхідно показати вміння користуватися науково-технічною літературою, володіти програмним забезпеченням для реалізації завдання, використовувати інтерфейси прикладних програм, застосовувати знабуті навички.
Курсова робота є проектною розробкою, в якій розв’язується актуальна задача для напряму «Видавничо-поліграфічна справа». Тематика курсових робіт має відповідати сучасному стану і перспективам розвитку комп’ютерних засобів поліграфічного виробництва.
Методи та критерії оцінювання: • відповідність змісту курсового проекту (роботи) завданню та вимогам навчально-методичних рекомендацій щодо його виконання;
• самостійність розв’язання поставленої задачі, проектного рішення, виконання розрахунків, креслень, графіків та таблиць;
• наявність елементів науково-дослідного характеру;
• використання комп’ютерних технологій;
• оформлення пояснювальної записки, графічних матеріалів згідно з вимогами конструкторської та технологічної документації, ДСТУ 3008-95.
Максимальна сумарна оцінка – 100 балів.
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна сумарна оцінка – 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Living with Complexity by Donald A. Norman | 2010 | 259 pages;
2. The Design Of Everyday Things by Donald A. Norman | 2013 | 370 pages;
3. Emotional Design: Why We Love (or Hate) Everyday Things by Donald A. Norman | 2005 | 272;
4. Don't Make Me Think: A Common Sense Approach to Web Usability, 2nd Edition by Krug Steve | 2021 | 218 pages;
5. About Face: The Essentials of Interaction Design 4th Edition by Alan Cooper | 2014 | 588 pages;
6. The Inmates Are Running the Asylum: Why High Tech Products Drive Us Crazy and How to Restore the Sanity (2nd Edition) by Alan Cooper | 2004 | 283 pages;
7. Laws of UX. Using Psychology to Design Better Products & Services by Jon Yablonski | 2020 | 150 pages;
8. Designing Web Interfaces: Principles and Patterns for Rich Interactions 1st Edition by Bill Scott, Theresa Neil | 2009 | 519 pages;
9. Responsive Web Design 2nd edition by Ethan Marcotte | 2017 | 168 pages;
10. Responsive design patterns by Ethan Marcotte | 2016 | 174 pages;
11. Responsive Design Patterns & Principles by Ethan Marcotte | 2015 | 172 pages;
12. Designing Web Usability 1st Edition by Jakob Nielsen | 1999 | 300 pages;
13. The Humane Interface: New Directions for Designing Interactive Systems by Jef Raskin | 2000 | 233 pages;
14. Information Architecture for the World Wide Web- Designing Large-Scale Web Sites, 3rd Edition by Peter Morville, Louis Rosenfeld | 2007 | 526 pages;
15. A Project Guide to UX Design. For User Experience Designers in the Field or in the Making | 2nd Edition by Russ Unger, Carolyn Chandler | 2012 | 368 pages.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).