Графічний інтерфейс користувача

Спеціальність: Видавництво та поліграфія
Код дисципліни: 6.186.01.E.048
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: Залучений спеціаліст від Lviv IT Cluster
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є формування у студентів необхідних знань та практичних навичок, які є необхідними для створення ефективних веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків (Android та iOS).
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: Загальні компетентності: • Комунікативні: вміння ефективно комунікувати в групі, письмово та усно висловлювати свої ідеї, аргументувати свої думки, слухати та приймати критику; • Комп'ютерні: вміння працювати з комп'ютерними програмами для створення графічних інтерфейсів користувача; • Креативні: вміння генерувати та реалізовувати ідеї для створення графічних інтерфейсів користувача, враховуючи їхню функціональність, естетичний вигляд та користувацький досвід; • Аналітичні: вміння аналізувати та виявляти проблеми в інтерфейсах користувача та ефективно вирішувати їх; • Критичне мислення: вміння оцінити ефективність інтерфейсу та виявити можливі проблеми; • Робота з даними: студент повинен мати навички обробки, аналізу та візуалізації великих обсягів даних, щоб забезпечити зручний та ефективний користувацький інтерфейс для веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків. Фахові компетентності: • Розуміння основних термінів в дизайні; • Знання та розуміння основних принципів, патернів та правил дизайну користувацького інтерфейсу; • Знання всіх необхідних елементів інтерфейсу, їх функції та застосування; • Вміння комбінувати елементи інтерфейсу між собою для досягнення найкращого користувацького досвіду; • Вміння оцінювати та аналізувати існуючі інтерфейси користувача; • Знання та вміння використовувати програмні засоби, такі як: Axure RP та Balsamiq для проєктування інтерфейсу користувача, а також програми: Figma, Sketch та Adobe XD для створення дизайн-макетів; • Вміння проєктувати користувацькі шляхи та інформаційну архітектуру; • Вміння створювати інтерактивні прототипи для веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків на основі аналізу та досліджень; • Розуміння методів тестування користувацького інтерфейсу; • Вміння створювати красиві та сучасні інтерфейси для користувачів; • Вміння створювати UI-kit та дизайн-систему; • Розуміння основних правил та вміння створювати адаптивний дизайн для різних роздільних здатностей; • Розуміння дизайн-систем, гайдлайнів та правил створення мобільних додатків для платформ Android та iOS; • Знання принципів доступності та інклюзивності.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: • Розуміння основних термінів та знання основних принципів, патернів, правил дизайну користувацького інтерфейсу та їх вплив на користувацький досвід; • Вміння працювати в команді; • Вміння створювати ефективні та зручні інтерфейси (веб-сайти, веб-додатки та мобільні додатки) з урахуванням бізнес-цілей та потреб користувачів; • Здатність аналізувати та оцінювати якість інтерфейсу з точки зору користувацького досвіду та вносити пропозиції щодо покращення; • Вміння працювати з необхідним програмним забезпеченням; • Здатність спроєктувати користувацькі шляхи, інформаційну архітектуру та інтерактивний прототип, який буде виконувати посталені завдання; • Здатність протестувати користувацький інтерфейс за допомогою різних методів дослідження; • Вміння створити дизайн-концепт та решту похідних дизайн-сторінок; • Вміння створювати адаптивний дизайн для різних роздільних здатностей; • Здатність створити UI-kit та дизайн-систему; • Вміння презентувати дизайн-рішення; • Здатність до постійного самовдосконалення та розвитку навичок. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: • Розуміння основних термінів та знання основних принципів, патернів та правил. • Вміння ефективно працювати з дизайн-інструментами для проєктування та створення дизайн-макетів. • Здатність створювати ефективний та зручний для користувачів інтерфейс. • Вміння спроєктувати та скомбінувати необхідні елементи інтерфейсу для отримання найкращого користувацького досвіду. • Здатність візуалізувати велику кількість даних в ефективний користувацький інтерфейс. • Вміння проєктувати інтерактивні прототипи для веб-сайтів, веб-додатків чи мобільних додатків на основі бізнес-дослідження та досліджень користувачів. • Здатність протестувати користувацький інтерфейс. • Здатність створювати дизайн-макети для веб-сайтів, веб-додатків чи мобільних додатків. • Вміння створити дизайн-макети для мобільних роздільних здатностей. • Здатність створити UI-kit та дизайн-систему.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни • Дизайн інтерфейсів • Основи графічного дизайну Супутні та наступні навчальні дисципліни • Дизайн мобільних додатків • Мультимедійні видання
Короткий зміст навчальної програми: Курс є орієнтований на те, щоб навчити студентів розробляти ефективні користувацькі інтерфейси, які будуть зручним, привабливими та виконувати поставлені на нього задачі від користувачів та стейкхолдерів. В рамках цього курсу студенти отримають: повне розуміння основних принципів, патернів та правил дизайну користувацького інтерфейсу, вміння проєктування логічні інтерактивні прототипи для веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків на основі користувацьких шляхів та інформаційної архітектури, створювати дизайн-концепти та похідні сторінки згідно сучасних трендів, а також адаптивні рішення, UI-kit та дизайн-системи. Крім того, студенти навчаться проводити різноманітні методи тестування користувацького інтерфейсу. Це допоможе студентам перевірити ефективність свого дизайн-рішення та зробити необхідні зміни для покращення користувацького досвіду. Також, студенти освоять всі необхідні інструменти для проєктування, тестування та створення візуального дизайну. У підсумку, після успішного завершення курсу, студенти матимуть всі необхідні навички та компетентності для того, щоб стати Junior-фахівцями.
Опис: Знайомство, презентація навчальної програми та вступ до курсу. • Знайомство з студентами; • Обговорення навчального курсу; • Що таке дизайн та хто такий дизайнер; • Типи дизайнерів, їх ролі та обов’язки; • Що таке клієнтський досвід (CX) та на що він впливає; • Що таке користувацький досвід (UX), історія виникнення цього терміну та його важливість для дизайнера; • Що таке дизайнер взаємодії (IxD), де і як він використовується в дизайні; • Що таке користувацький інтерфейс (UI), історія розвитку та різновиди інтерфейсів; • Література для самостійної роботи над курсом. Основи візуального дизайну: • Типографіка (Typography): основні поняття та правила; • Колористика (Coloristics): терміни та визначення; • Композиція (Composition): типи та закони; • Принципи візуальної ієрархії (Visual hierarchy); • Гештальт-принципи (Gestalt principles); • Випадки, коли необхідно порушити правила. Основи дизайну користувацького досвіду: • Що таке юзабіліті (Usability), чим він відрізняється від користувацького досвіду (UX) та які принципи він містить; • Що таке ментальна модель (Mental model) та як вона впливає на юзабіліті; • Що таке когнітивні упередження (Cognitive biases) та як їх уникнути; • Загальні UX-патерни, дарк-патерни (Dark patterns), принципи, закони та критерії юзабіліті; • Z та F патерни. Огляд та принцип роботи основних елементів (компонентів) інтерфейсу користувача: • Буде розглянуто: page header, page footer, navigation menu, link, button, icon, dropdown, input, auto-complete, checkbox, radio button, tabs, stepper, pagination, breadcrumb, tag, time & date pickers, form, slider, switch, calendar, card, carousel, collapse, comment, list, table, timeline, tooltip, alert, modal, notification, progress bar, search, skeleton, tree, image, avatar, upload, transfer; • Стани елементів інтерфейсу. Відстані, сітки та макети • Історія виникнення; • Що таке сітки та навіщо їх використовувати; • З яких елементів складається сітка; • Типи сіток та їх застосування; • Особливості сіток для веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків; • Правила та рекомендації щодо розміщення елементів інтерфейсу на сітці. Адаптивний та чутливий дизайн • Історія виникнення; • Що таке адаптивний дизайн, чутливий дизайн та яка різниця між ними; • Плюси та мінуси кожного; • Рекомендації щодо застосування. Огляд дизайн-систем, гайдлайнів та правил для створення мобільних додатків: • Дизайн-система: що це, для чого і як її використовувати; • Огляд гайдлайнів для Google material design (1-3) та Apple human interface; • Різниця між цими 2-ма платформами; • Native, Hybrid та Cross-Platform мобільні додатки; • DPI та PPI; • Pixels та points; • Зона великого пальця (The thumb zone); • Базові правила та рекомендації для створення мобільних інтерфейсів. Проєктування користувацьких шляхів (воркшоп) • Ціль та значення в проєктуванні користувацьких інтерфейсів; • Правила та рекомендації щодо побудови; • Варіанти застосування. Проєктування інформаційної архітектури (воркшоп) • Ціль та значення в проєктуванні користувацьких інтерфейсів; • Типи інформаційних архітектур; • Правила та рекомендації щодо побудови; • Варіанти застосування. Методи тестування дизайн-рішень Швидкі методи оцінки інтерфейсу: • Jacob Nielsen's heuristics; • Laws of UX: 21 principles; • 5 Usability criteria; • Don Norman's 7 principles; • Schneiderman's 8 Golden Rules; • Bruce Tognazzini's principles; • Design principles for reducing cognitive load; • Guerrilla testing; • Expert reviews. Повноцінні методи оцінки інтерфейсу: • Usability testing; • A/B testing; • Card sorting та Tree testing. Сервіси для оцінки інтерфейсу: • Hotjar; • Google Analytics; • PlaybookUX.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (ПК) здійснюють під час лабораторних та індивідуально-консультативних занять з метою перевірки рівня засвоєння теоретичних і практичних знань та вмінь студента. ПК проводиться у формі захисту лабораторних робіт (ЛР) під час навчальних занять та оцінювання розрахунково-графічної роботи (РГР). Навчальним планом передбачено проведення семестрового контролю з дисципліни «Графічний інтерфейс користувача» у формі іспиту. На екзамен (ЕК) виносяться завдання, що потребують творчого підходу та вміння синтезувати отримані знання і застосувати їх при вирішення практичних завдань, за матеріалом, передбаченим робочою навчальною програмою дисципліни. ЕК з навчальної дисципліни складається за комп’ютером. Під час усної компоненти викладач фіксує запитання та оцінки відповідей на роботі студента. Для навчальної дисципліни, з якої передбачено екзамен, підсумкова оцінка виставляється за результатами ПК (лабораторні роботи та РГР) та оцінки результатів навчання при проведенні контрольних заходів (екзамену).
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна оцінка в балах – 100; Поточний контроль (лабораторні роботи) – 24; Поточний контроль (розрахунково-графічна робота) – 16. Екзаменаційний контроль (письмова компонента) – 55. Екзаменаційний контроль (усна компонента) – 5.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Living with Complexity by Donald A. Norman | 2010 | 259 pages; 2. The Design Of Everyday Things by Donald A. Norman | 2013 | 370 pages; 3. Emotional Design: Why We Love (or Hate) Everyday Things by Donald A. Norman | 2005 | 272; 4. Don't Make Me Think: A Common Sense Approach to Web Usability, 2nd Edition by Krug Steve | 2021 | 218 pages; 5. About Face: The Essentials of Interaction Design 4th Edition by Alan Cooper | 2014 | 588 pages; 6. The Inmates Are Running the Asylum: Why High Tech Products Drive Us Crazy and How to Restore the Sanity (2nd Edition) by Alan Cooper | 2004 | 283 pages; 7. Laws of UX. Using Psychology to Design Better Products & Services by Jon Yablonski | 2020 | 150 pages; 8. Designing Web Interfaces: Principles and Patterns for Rich Interactions 1st Edition by Bill Scott, Theresa Neil | 2009 | 519 pages; 9. Responsive Web Design 2nd edition by Ethan Marcotte | 2017 | 168 pages; 10. Responsive design patterns by Ethan Marcotte | 2016 | 174 pages; 11. Responsive Design Patterns & Principles by Ethan Marcotte | 2015 | 172 pages; 12. Designing Web Usability 1st Edition by Jakob Nielsen | 1999 | 300 pages; 13. The Humane Interface: New Directions for Designing Interactive Systems by Jef Raskin | 2000 | 233 pages; 14. Information Architecture for the World Wide Web- Designing Large-Scale Web Sites, 3rd Edition by Peter Morville, Louis Rosenfeld | 2007 | 526 pages; 15. A Project Guide to UX Design. For User Experience Designers in the Field or in the Making | 2nd Edition by Russ Unger, Carolyn Chandler | 2012 | 368 pages.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Графічний інтерфейс користувача (курсова робота)

Спеціальність: Видавництво та поліграфія
Код дисципліни: 6.186.01.E.052
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: Залучений спеціаліст від Lviv IT Cluster
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є формування у студентів необхідних знань та практичних навичок, які є необхідними для створення ефективних веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків (Android та iOS).
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: Загальні компетентності: • Комунікативні: вміння ефективно комунікувати в групі, письмово та усно висловлювати свої ідеї, аргументувати свої думки, слухати та приймати критику; • Комп'ютерні: вміння працювати з комп'ютерними програмами для створення графічних інтерфейсів користувача; • Креативні: вміння генерувати та реалізовувати ідеї для створення графічних інтерфейсів користувача, враховуючи їхню функціональність, естетичний вигляд та користувацький досвід; • Аналітичні: вміння аналізувати та виявляти проблеми в інтерфейсах користувача та ефективно вирішувати їх; • Критичне мислення: вміння оцінити ефективність інтерфейсу та виявити можливі проблеми; • Робота з даними: студент повинен мати навички обробки, аналізу та візуалізації великих обсягів даних, щоб забезпечити зручний та ефективний користувацький інтерфейс для веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків. Фахові компетентності: • Розуміння основних термінів в дизайні; • Знання та розуміння основних принципів, патернів та правил дизайну користувацького інтерфейсу; • Знання всіх необхідних елементів інтерфейсу, їх функції та застосування; • Вміння комбінувати елементи інтерфейсу між собою для досягнення найкращого користувацького досвіду; • Вміння оцінювати та аналізувати існуючі інтерфейси користувача; • Знання та вміння використовувати програмні засоби, такі як: Axure RP та Balsamiq для проєктування інтерфейсу користувача, а також програми: Figma, Sketch та Adobe XD для створення дизайн-макетів; • Вміння проєктувати користувацькі шляхи та інформаційну архітектуру; • Вміння створювати інтерактивні прототипи для веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків на основі аналізу та досліджень; • Розуміння методів тестування користувацького інтерфейсу; • Вміння створювати красиві та сучасні інтерфейси для користувачів; • Вміння створювати UI-kit та дизайн-систему; • Розуміння основних правил та вміння створювати адаптивний дизайн для різних роздільних здатностей; • Розуміння дизайн-систем, гайдлайнів та правил створення мобільних додатків для платформ Android та iOS; • Знання принципів доступності та інклюзивності.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: • Розуміння основних термінів та знання основних принципів, патернів, правил дизайну користувацького інтерфейсу та їх вплив на користувацький досвід; • Вміння працювати в команді; • Вміння створювати ефективні та зручні інтерфейси (веб-сайти, веб-додатки та мобільні додатки) з урахуванням бізнес-цілей та потреб користувачів; • Здатність аналізувати та оцінювати якість інтерфейсу з точки зору користувацького досвіду та вносити пропозиції щодо покращення; • Вміння працювати з необхідним програмним забезпеченням; • Здатність спроєктувати користувацькі шляхи, інформаційну архітектуру та інтерактивний прототип, який буде виконувати посталені завдання; • Здатність протестувати користувацький інтерфейс за допомогою різних методів дослідження; • Вміння створити дизайн-концепт та решту похідних дизайн-сторінок; • Вміння створювати адаптивний дизайн для різних роздільних здатностей; • Здатність створити UI-kit та дизайн-систему; • Вміння презентувати дизайн-рішення; • Здатність до постійного самовдосконалення та розвитку навичок. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: • Розуміння основних термінів та знання основних принципів, патернів та правил. • Вміння ефективно працювати з дизайн-інструментами для проєктування та створення дизайн-макетів. • Здатність створювати ефективний та зручний для користувачів інтерфейс. • Вміння спроєктувати та скомбінувати необхідні елементи інтерфейсу для отримання найкращого користувацького досвіду. • Здатність візуалізувати велику кількість даних в ефективний користувацький інтерфейс. • Вміння проєктувати інтерактивні прототипи для веб-сайтів, веб-додатків чи мобільних додатків на основі бізнес-дослідження та досліджень користувачів. • Здатність протестувати користувацький інтерфейс. • Здатність створювати дизайн-макети для веб-сайтів, веб-додатків чи мобільних додатків. • Вміння створити дизайн-макети для мобільних роздільних здатностей. • Здатність створити UI-kit та дизайн-систему.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни • Дизайн інтерфейсів • Основи графічного дизайну Супутні та наступні навчальні дисципліни • Дизайн мобільних додатків • Мультимедійні видання
Короткий зміст навчальної програми: Курс є орієнтований на те, щоб навчити студентів розробляти ефективні користувацькі інтерфейси, які будуть зручним, привабливими та виконувати поставлені на нього задачі від користувачів та стейкхолдерів. В рамках цього курсу студенти отримають: повне розуміння основних принципів, патернів та правил дизайну користувацького інтерфейсу, вміння проєктування логічні інтерактивні прототипи для веб-сайтів, веб-додатків та мобільних додатків на основі користувацьких шляхів та інформаційної архітектури, створювати дизайн-концепти та похідні сторінки згідно сучасних трендів, а також адаптивні рішення, UI-kit та дизайн-системи. Крім того, студенти навчаться проводити різноманітні методи тестування користувацького інтерфейсу. Це допоможе студентам перевірити ефективність свого дизайн-рішення та зробити необхідні зміни для покращення користувацького досвіду. Також, студенти освоять всі необхідні інструменти для проєктування, тестування та створення візуального дизайну. У підсумку, після успішного завершення курсу, студенти матимуть всі необхідні навички та компетентності для того, щоб стати Junior-фахівцями.
Опис: Курсова робота – це самостійна, творча робота, під час якої студенту необхідно показати вміння користуватися науково-технічною літературою, володіти програмним забезпеченням для реалізації завдання, використовувати інтерфейси прикладних програм, застосовувати знабуті навички. Курсова робота є проектною розробкою, в якій розв’язується актуальна задача для напряму «Видавничо-поліграфічна справа». Тематика курсових робіт має відповідати сучасному стану і перспективам розвитку комп’ютерних засобів поліграфічного виробництва.
Методи та критерії оцінювання: • відповідність змісту курсового проекту (роботи) завданню та вимогам навчально-методичних рекомендацій щодо його виконання; • самостійність розв’язання поставленої задачі, проектного рішення, виконання розрахунків, креслень, графіків та таблиць; • наявність елементів науково-дослідного характеру; • використання комп’ютерних технологій; • оформлення пояснювальної записки, графічних матеріалів згідно з вимогами конструкторської та технологічної документації, ДСТУ 3008-95. Максимальна сумарна оцінка – 100 балів.
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна сумарна оцінка – 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Living with Complexity by Donald A. Norman | 2010 | 259 pages; 2. The Design Of Everyday Things by Donald A. Norman | 2013 | 370 pages; 3. Emotional Design: Why We Love (or Hate) Everyday Things by Donald A. Norman | 2005 | 272; 4. Don't Make Me Think: A Common Sense Approach to Web Usability, 2nd Edition by Krug Steve | 2021 | 218 pages; 5. About Face: The Essentials of Interaction Design 4th Edition by Alan Cooper | 2014 | 588 pages; 6. The Inmates Are Running the Asylum: Why High Tech Products Drive Us Crazy and How to Restore the Sanity (2nd Edition) by Alan Cooper | 2004 | 283 pages; 7. Laws of UX. Using Psychology to Design Better Products & Services by Jon Yablonski | 2020 | 150 pages; 8. Designing Web Interfaces: Principles and Patterns for Rich Interactions 1st Edition by Bill Scott, Theresa Neil | 2009 | 519 pages; 9. Responsive Web Design 2nd edition by Ethan Marcotte | 2017 | 168 pages; 10. Responsive design patterns by Ethan Marcotte | 2016 | 174 pages; 11. Responsive Design Patterns & Principles by Ethan Marcotte | 2015 | 172 pages; 12. Designing Web Usability 1st Edition by Jakob Nielsen | 1999 | 300 pages; 13. The Humane Interface: New Directions for Designing Interactive Systems by Jef Raskin | 2000 | 233 pages; 14. Information Architecture for the World Wide Web- Designing Large-Scale Web Sites, 3rd Edition by Peter Morville, Louis Rosenfeld | 2007 | 526 pages; 15. A Project Guide to UX Design. For User Experience Designers in the Field or in the Making | 2nd Edition by Russ Unger, Carolyn Chandler | 2012 | 368 pages.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).