Цифровий друк

Спеціальність: Видавництво та поліграфія
Код дисципліни: 6.186.00.O.035
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: к.т.н. Логойда Микола Михайлович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • Здатність розрізняти технології виробництв у поліграфії. • Здатність приймати обґрунтовані рішення щодо вибору технології друку, технології післядрукарських процесів; • Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: • Технології друкарства; • Додрукарське опрацювання інформації; Кореквізити: • Проектування систем видавничо-поліграфічних виробництв
Короткий зміст навчальної програми: Оволодіти навичками основ технології поліграфічних виробництв. Оволодіти правилами друкарських процесів та післядрукарських процесів. Освоїти стандарти у видавничій справ
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (30%) • підсумковий контроль (контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (70%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Мюллер П. Офсетная печать: проблемы практического использованияМ.: Книга, 1988. — 205 с. — ISBN: 100-0-00000-684-1. 2. Скобиоалэ В., Бучучану М. Брошюровочно-переплетные процессы Курс лекций. - Кишинев: ТУМ, 2006. 3. Беляев В.П., Шуляк Р.И. Электронные устройства полиграфического оборудования Минск: Изд-во Белорусского государственного технологического университета, 2011. - 219 с.:

Цифровий друк (курсова робота)

Спеціальність: Видавництво та поліграфія
Код дисципліни: 6.186.00.O.037
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: к.т.н. Логойда Микола Михайлович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • Здатність готувати видання до друку. • Здатність приймати обґрунтовані рішення щодо вибору технології друку, технології післядрукарських процесів; • Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: • Технології друкарства; • Додрукарське опрацювання інформації; Кореквізити: • Проектування систем видавничо-поліграфічних виробництв
Короткий зміст навчальної програми: Оволодіти навичками основ технології поліграфічних виробництв. Оволодіти правилами друкарських процесів та післядрукарських процесів. Освоїти стандарти у видавничій справі. Розрізняим продукцію, яка підготовлена за правилами додрукарської підготовки
Методи та критерії оцінювання: Якість курсового проекту (роботи) оцінюється за такими критеріями: • відповідність змісту курсового проекту (роботи) завданню та вимогам навчально-методичних рекомендацій щодо його виконання; • самостійність розв’язання поставленої задачі, проектного рішення, виконання розрахунків, креслень, графіків та таблиць; • наявність елементів науково-дослідного характеру; • використання комп’ютерних технологій; • оформлення пояснювальної записки, графічних матеріалів згідно з вимогами конструкторської та технологічної документації, ДСТУ 3008-95. Максимальна сумарна оцінка – 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Мюллер П. Офсетная печать: проблемы практического использованияМ.: Книга, 1988. — 205 с. — ISBN: 100-0-00000-684-1. 2. Скобиоалэ В., Бучучану М. Брошюровочно-переплетные процессы Курс лекций. - Кишинев: ТУМ, 2006. 3. Беляев В.П., Шуляк Р.И. Электронные устройства полиграфического оборудования Минск: Изд-во Белорусского государственного технологического университета, 2011. - 219 с.: