Волоконно-оптичні пристрої в системах передачі (курсовий проєкт)

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.06.O.085
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор: доцент,к.ф.-м.н.Процик В.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни являється вивчення принципу дії волоконних світловодів,лазерів і фотоприймачів.На основі розуміння основних фізичних процесів,що відбуваються в волоконних світловодах, вивчення переваг волоконної оптики як комунікаційного середовища,її компонентів і побудова на їх основі волоконно-оптичних систем.В процесі вивчення дисципліни студенти повинні знати основи передачі інформації,процеси поширення випромінювання через волоконні світловоди.Засвоїти будову волоконно-оптичних компонентів:кабелів,лазерів,світлодіодів,фотоприймачів і розгалужувачів.
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі фахові компетентності: -засвоїти методи передачі інформації методом комунікації пакетів через волоконні світловоди;-вивчити типи сучасних волоконно-оптичних кабелів,їх переваги і недоліки;-вивчити існуючі типи телекомунікаційного обладнання для технології NGN провідних світових фірм.
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: -засвоїти методи передачі інформації через волоконні світловоди;-вивчити типи сучасних волоконно-оптичних кабелів,їх переваги і недоліки;-вивчити існуючі типи телекомунікаційного обладнання провідних світових фірм;-вивчити побудову волоконно-оптичних систем і їх застосування;-вміти користуватися тестовим і вимірювальним обладнанням. Навчитися проектувати волоконно-оптичні системи передачі інформації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Перед вивченням даного змістового модулю студент повинен засвоїти певні розділи інших змістових модулів:-з основ матеріалознавства та матеріалів електронних апаратів;-з основ радіоелектроніки;-з основ комп‘ютерної техніки та цифрової передачі інформації.
Короткий зміст навчальної програми: Метою викладання цього змістового модулю являється вивчення принципу дії волоконних світловодів,лазерів і фотоприймачів.На основі розуміння основних фізичних процесів,що відбуваються в волоконних світловодах, вивчення переваг волоконної оптики як комунікаційного середовища,її компонентів і побудова на їх основі волоконно-оптичних систем.В процесі вивчення дисципліни студенти повинні знати основи передачі інформації,процеси поширення випромінювання через волоконні світловоди.Засвоїти будову волоконно-оптичних компонентів:кабелів,лазерів,світлодіодів,фотоприймачів і розгалужувачів.Спілкування в академічному і професійному середовищі. (Знайомство. Опис проблем, що зустрічаються при побудові волоконно-оптичних систем передачі і навчального досвіду. Телефонна розмова. Обмін інформацією та обговорення новин. Вирішення проблем. Спілкування в мережі.) Пошук і обробка інформації. (Розвиток навичок проглядового та пошукового читання необхідної літератури: визначення загальної та конкретної інформації. Розпізнавання фактичної/ нефактичної, важливої/менш важливої інформації. Сприйняття результатів з метою отримання загальної та конкретної інформації.)
Опис: Секція 1 Розробка концепції системи звязку з комутацією пакетів Західного регіону України. Секція 2 Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Північно-Західного регіону України. Секція 3 Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Північного регіону України. Секція 4 Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Південно-Західного регіону України. Секція 5 Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Південного регіону України. Секція 6 Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Північно-Східного регіону України. Секція 7 Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Східного регіону України. Секція 8 Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Південно-Східного регіону України. Секція 9 Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Центрального регіону України. Секція 10 Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Південно-Східного регіону України.
Методи та критерії оцінювання: За результатами виконнання курсового проекту виставляються наступні оцінки: 100-88 балів-відмінно; 87-71 бал-добре; 70-50 балів- задовільно.
Критерії оцінювання результатів навчання: ЄСТК
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Корнійчук В.І.,Мосорін П.Д.,,Волоконно-оптичні компоненти,системи передачі та мережі”.Вид.Друк.Одеса 2001. 2.https://personal.utdallas.edu/~torlak/courses/ee4367/lectures/FIBEROPTICS.pdf 3. https://deps.ua/ua/training/catalog/fiber-optic-links/9785.html 4.https://romsat.ua/volokonno-optichni-linii-zvyazku/ 5.https://ekt.elit.sumdu.edu.ua/ 6.1.https://www.sopto.com.cn/sp_news/show-427.html
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).