Волоконно-оптичні пристрої в системах передачі (курсовий проєкт)
Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.06.O.085
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор:
доцент,к.ф.-м.н.Процик В.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі фахові компетентності:
-засвоїти методи передачі інформації методом комунікації пакетів через волоконні світловоди;-вивчити типи сучасних волоконно-оптичних кабелів,їх переваги і недоліки;-вивчити існуючі типи телекомунікаційного обладнання для технології NGN провідних світових фірм.
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
-засвоїти методи передачі інформації через волоконні світловоди;-вивчити типи сучасних волоконно-оптичних кабелів,їх переваги і недоліки;-вивчити існуючі типи телекомунікаційного обладнання провідних світових фірм;-вивчити побудову волоконно-оптичних систем і їх застосування;-вміти користуватися тестовим і вимірювальним обладнанням. Навчитися проектувати волоконно-оптичні системи передачі інформації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Перед вивченням даного змістового модулю студент повинен засвоїти певні розділи інших змістових модулів:-з основ матеріалознавства та матеріалів електронних апаратів;-з основ радіоелектроніки;-з основ комп‘ютерної техніки та цифрової передачі інформації.
Короткий зміст навчальної програми: Метою викладання цього змістового модулю являється вивчення принципу дії волоконних світловодів,лазерів і фотоприймачів.На основі розуміння основних фізичних процесів,що відбуваються в волоконних світловодах, вивчення переваг волоконної оптики як комунікаційного середовища,її компонентів і побудова на їх основі волоконно-оптичних систем.В процесі вивчення дисципліни студенти повинні знати основи передачі інформації,процеси поширення випромінювання через волоконні світловоди.Засвоїти будову волоконно-оптичних компонентів:кабелів,лазерів,світлодіодів,фотоприймачів і розгалужувачів.Спілкування в академічному і професійному середовищі. (Знайомство. Опис проблем, що зустрічаються при побудові волоконно-оптичних систем передачі і навчального досвіду. Телефонна розмова. Обмін інформацією та обговорення новин. Вирішення проблем. Спілкування в мережі.)
Пошук і обробка інформації. (Розвиток навичок проглядового та пошукового читання необхідної літератури: визначення загальної та конкретної інформації. Розпізнавання фактичної/ нефактичної, важливої/менш важливої інформації. Сприйняття результатів з метою отримання загальної та конкретної інформації.)
Опис: Секція 1
Розробка концепції системи звязку з комутацією пакетів Західного регіону України.
Секція 2
Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Північно-Західного регіону України.
Секція 3
Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Північного регіону України.
Секція 4
Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Південно-Західного регіону України.
Секція 5
Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Південного регіону України.
Секція 6
Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Північно-Східного регіону України.
Секція 7
Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Східного регіону України.
Секція 8
Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Південно-Східного регіону України.
Секція 9
Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Центрального регіону України.
Секція 10
Розробка концепції системи зв"язку з комутацією пакетів Південно-Східного регіону України.
Методи та критерії оцінювання: За результатами виконнання курсового проекту виставляються наступні оцінки:
100-88 балів-відмінно;
87-71 бал-добре;
70-50 балів- задовільно.
Критерії оцінювання результатів навчання: ЄСТК
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Корнійчук В.І.,Мосорін П.Д.,,Волоконно-оптичні компоненти,системи передачі та мережі”.Вид.Друк.Одеса 2001.
2.https://personal.utdallas.edu/~torlak/courses/ee4367/lectures/FIBEROPTICS.pdf
3. https://deps.ua/ua/training/catalog/fiber-optic-links/9785.html
4.https://romsat.ua/volokonno-optichni-linii-zvyazku/
5.https://ekt.elit.sumdu.edu.ua/
6.1.https://www.sopto.com.cn/sp_news/show-427.html
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).