Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.00.O.019
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Радіоелектронних технологій інформаційних систем
Лектор: проф. Шаповалов Юрій Іванович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є ознайомлення здобувачів освіти з підготовкою наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: ЗК-2. Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комуні¬кацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкрет¬них комунікаційних ситуаціях; ЗК-8. Уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси; ЗК-10. Знання та розуміння предметної області та розуміння фаху; ЗК-14. Навички використання інформаційних та комунікативних технологій, впровадження комп’ютерних програм та викорис¬тання існуючих; ЗК-15. Уміння оцінювати та підтримувати якість виконаної роботи. фахові компетентності: ФК-2. Базові уявлення про будову матерії, основні фізичні процеси і явища, на яких ґрунтується функціонування пристроїв мікро- та нано-електроніки, функціональної електроніки та електронної техніки; ФК-4. Базові уявлення про будову, принцип дії та основні характеристики пристроїв мікроелектроніки та функціональної електроніки; ФК-6. Базові уявлення про методи аналізу та синтезу компонентів та пристроїв електронної техніки; ФК-8. Базові уявлення про сучасні технології о Базові уявлення про методологію наукових досліджень в електроніці; ФК-13. Базові уявлення про методологію наукових досліджень в електроніці; ФКС-4. Здатність до вирішення задач оптимізації, модифікації та оновлення технології та виробництва матеріалів і компонентів мікро- та нано-електроніки,; ФКС-5. Здатність до вирішення задач оптимізації та оновлення електронних засобів автоматизації, збору, оброблення, передавання, збереження та відображення інформації. ФКС-6. Уміння аналізувати науково-технічної літератури щодо стану, тенденцій та розвитку електронної техніки, технічної, технологічної та конструкторської документації, у тому числі іноземною мовою; ФКС-7. Уміння проводити випробування, експериментальні та теоретичні досліджень властивостей матеріалів, компонентів та пристроїв електронної техніки.
Результати навчання: ІНТ. Здатність розв’язувати складні дослідницькі та розробницькі задачі під час професійної діяльності у галузі електроніки та телекомунікацій, або у процесі навчання, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов і вимог, наявністю інноваційної складової і передбачають застосування загальних та спеціальних природничих та технічних знань, теорій і методів. ЗК5. Здатність шукати, перевіряти й критично аналізувати інформацію з різних джерел, доповнювати та синтезувати відсутні дані в умовах неповної або невизначеної інформації. ЗК6. Здатність ефективно комунікувати професійні та наукові ідеї (усно й письмово), у тому числі іноземною мовою, враховувати культурні відмінності та міжнародні стандарти галузі. ФК6. Здатність планувати й реалізовувати наукові дослідження у галузі радіотехніки та телекомунікацій, застосовуючи методи експерименту, статистичного аналізу й математичного моделювання, а також презентувати отримані результати у формі наукових публікацій, доповідей, патентів. ПР6. Вміння комунікувати чітко та аргументовано результати досліджень і розробок (у тому числі англійською мовою), обґрунтовуючи власні висновки як для фахівців, так і нефахівців. ПР9. Вміння планувати й проводити наукові дослідження у сфері телекомунікацій та радіотехніки, формулювати й обґрунтовувати нові гіпотези, аналізувати й інтерпретувати результати з дотриманням принципів академічної доброчесності. КОМ 1. Уміння спілкуватись на різних рівнях комунікацій, включаючи усну і письмову комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, французькою, іспанською), зокрема уяснити поставлені завдання, сформулювати оцінку можливості його виконання, задати запитання та висловити зауваження, доповісти про результати роботи, зробити публічний виступ/презентацію тощо; КОМ 2. Здатність використання різноманітні методи та засоби комунікацій, зокрема передових інформаційних технологій у професійному та соціальному спілкуванні. АіВ 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Вбудовані пристрої у радіоелектронних системах; Проектування смарт пристроїв; Апаратно-програмне забезпечення телерадіоінформаційних технологій; Захист інформації у смарт пристроях; Модулі зв'язку вбудованих систем і смарт пристроїв; Системи радіозв'язку та передавання інформації.
Короткий зміст навчальної програми: У дисципліні детально розглядаються питання: - Огляду відомих вітчизняних і зарубіжних журналів і конференцій. Вибір журналу для підготовки і подачі статті згідно вимог редакції. - Правила для авторів журналу «Вісті вищих учбових закладів. Радіоелектроніка». - Оформлення статті у журнал «Вісті вищих учбових закладів. Радіоелектроніка», частина 1. - Оформлення статті у журнал «Вісті вищих учбових закладів. Радіоелектроніка», частина 2. - Вибір конференції для підготовки і подачі тез доповіді. - Правила для авторів для участі у конференції CADSM-2024. - Підготовка тез доповіді на конференцію CADSM-2024 - Підготовка презентації на конференцію CADSM-2024 - Підготовка виступу на конференції CADSM-2024
Опис: Вступ. Загальні положення про дисципліну. Пошук відомих вітчизняних і зарубіжних журналів і конференцій. Вибір журналу для підготовки і подачі статті згідно вимог редакції Вивчення правил для авторів журналу «Вісті вищих учбових закладів. Радіоелектроніка». Оформлення статті у журнал «Вісті вищих учбових закладів. Радіоелектроніка», частина 1. Оформлення статті у журнал «Вісті вищих учбових закладів. Радіоелектроніка», частина 2. Вибір конференції для підготовки і подачі тез доповіді Вивчення правил для авторів для участі у конференції CADSM-2025 Підготовка тез доповіді на конференцію CADSM-2025 Підготовка презентації на конференцію CADSM-2024 Підготовка виступу на конференції CADSM-2024
Методи та критерії оцінювання: Готовності студента до занять у таких формах: ? вибіркове усне опитування перед початком занять; ? оцінка активності студента у процесі занять, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень, доповнень попередніх відповідей і т. ін. Контрольні запитання поділяються на: ? а) тестові завдання – вибрати вірні відповіді; ? б) проблемні – створення ситуацій проблемного характеру; ? в) питання-репліки – виявити причинно-наслідкові зв’язки; ? г) ситуаційні завдання – визначити відповідь згідно певної ситуації; ? д) питання репродуктивного характеру – визначення практичного значення. Підсумковий контроль проводиться за результатами поточного контролю та виконання контрольної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Лабораторні заняття - 30 балів; Екзаменаційний контроль - письмова компонента - 50 балів, - усна компонента - 20 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Базова 1. А.В.Журахівський, А.Я.Яцейко, Н.Б.Дьяченко. Основи технічної творчості та наукових досліджень. - Львів: видавництво львівської політехніки, 2012.-380 с. Допоміжна 1. Ковальчук В.В., Моїсєєв Л.М. Основи наукових досліджень. Науковий посібник — 2-е видання, перероблене і доповнене. - к.:ВД “Професіонал”, 2004. - 208 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.00.O.018
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Програмно-апаратних систем інфокомунікацій
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.00.O.016
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор: Професор Заячук Д.М. Асистент Хільчук М.О.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою даної навчальної дисципліни є наукове підведення підсумків практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: Загальні компетентності: ЗК 1. Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предмет¬ній області та інтегрувати їх із уже наявними; ЗК 2. Здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення; ЗК 3. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різ¬них джерел; ЗК 4. Набуття гнучкого способу мислення, який дає можливість зрозуміти й розв’язати проблеми та задачі, зберігаючи при цьому критичне відношення до усталених наукових концепцій; ЗК 5. Здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області навчання та виробництва. Фахові компетентності: ФК 3. Здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналі¬зувати й узагальнювати інформацію для планування наукових досліджень за спеціальністю; ФК 4. Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для розв’язання типових задач спеціальності; ФК 9. Креативність, здатність до системного мислення; ФК 10. Здатність до застосування знань на практиці; ФК 11. Дослідницькі навички
Результати навчання: 1. Знання методів, що застосовуються на емпіричному та теоретичному рівнях досліджень. 2. Засвоєння навиків проведення наукових досліджень за обраною спеціальністю. 3. Уміння проводити пошук наукової літератури за темою магістерської кваліфікаційної роботи та аналізувати її. 4. Розуміння вимог, що ставляться до виконання і написання наукових статей і магістерської кваліфікаційної роботи. 5. Уміння правильно структурувати магістерську кваліфікаційну роботу, формулювати її мету, завдання, об’єкт дослідження, предмет дослідження, новизну отриманих результатів, робити висновки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Спецкурс з наукових досліджень спеціальності, Наукові дослідження та семінари за їх тематикою
Короткий зміст навчальної програми: Проведення аналізу й обговорення отриманих за період практики результатів власних наукових досліджень, формулювання результатів власних досліджень у вигляді презентації, захист отриманих результатів і зроблених на їх основі висновків на практичному занятті у вигляді наукової дискусії, структурування первинного матеріалу в форму, придатну для наукової статті та магістерської кваліфікаційної роботи.
Опис: Науковий аналіз результатів власних досліджень за період практики Оформлення презентації результатів власних досліджень Представлення презентації і захист отриманих результатів Структурування первинного матеріалу в форму, придатну для наукової статті та магістерської кваліфікаційної роботи
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання якості отриманих наукових результатів Оцінювання уміння представити отримані наукові результати. Оцінювання уміння вести наукову дискусію на тему магістерської кваліфікаційної роботи. Оцінювання уміння відстоювати свою точку зору в науковій дискусії.
Критерії оцінювання результатів навчання: Результати оцінюються за 100-бальною шкалою на основі поточного контролю
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Інтернет-джерела та новітні наукові статті з наукової періодики за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.00.O.017
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Інформаційно-комунікаційних технологій
Лектор: проф. Михайло Климаш
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування практичних навичок, необхідних для успішного написання наукових публікацій, підготовки матеріалів до наукових конференцій та ефективної презентації результатів досліджень. Здобувачі повинні опанувати методику академічного письма, правила наукової комунікації та етичні стандарти, що регулюють публікаційний процес у галузі електронних комунікацій та радіотехніки.
Завдання: Отримання здобувачами навичок використання сучасних інструментів для підготовки рукописів і презентацій, таких як бібліографічні менеджери, програми для верстки та створення візуальних матеріалів. Надзвичайно важливим є й формування навичок публічного виступу, що передбачає послідовне й аргументоване подання наукових ідей, уміння відповідати на питання аудиторії та відстоювати свою дослідницьку позицію. З огляду на особливості освітньо-наукової програми, дисципліна покликана допомогти врахувати технічну специфіку кожного вибіркового блоку, оскільки підготовка публікацій у сфері електронних комунікацій та радіотехніки часто вимагає опису технічних експериментів, моделей чи розрахунків. В результаті вивчення здобувачі здобудуть наступні компетентності: ІНТ. Здатність розв’язувати складні дослідницькі та розробницькі задачі під час професійної діяльності у галузі електроніки та телекомунікацій, або у процесі навчання, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов і вимог, наявністю інноваційної складової і передбачають застосування загальних та спеціальних природничих та технічних знань, теорій і методів. ЗК5. Здатність шукати, перевіряти й критично аналізувати інформацію з різних джерел, доповнювати та синтезувати відсутні дані в умовах неповної або невизначеної інформації. ЗК6. Здатність ефективно комунікувати професійні та наукові ідеї (усно й письмово), у тому числі іноземною мовою, враховувати культурні відмінності та міжнародні стандарти галузі. ФК6. Здатність планувати й реалізовувати наукові дослідження у галузі радіотехніки та телекомунікацій, застосовуючи методи експерименту, статистичного аналізу й математичного моделювання, а також презентувати отримані результати у формі наукових публікацій, доповідей, патентів.
Результати навчання: ПР6. Вміння комунікувати чітко та аргументовано результати досліджень і розробок (у тому числі англійською мовою), обґрунтовуючи власні висновки як для фахівців, так і нефахівців. ПР9. Вміння планувати й проводити наукові дослідження у сфері телекомунікацій та радіотехніки, формулювати й обґрунтовувати нові гіпотези, аналізувати й інтерпретувати результати з дотриманням принципів академічної доброчесності. КОМ 1. Уміння спілкуватись на різних рівнях комунікацій, включаючи усну і письмову комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, французькою, іспанською), зокрема уяснити поставлені завдання, сформулювати оцінку можливості його виконання, задати запитання та висловити зауваження, доповісти про результати роботи, зробити публічний виступ/презентацію тощо; КОМ 2. Здатність використання різноманітні методи та засоби комунікацій, зокрема передових інформаційних технологій у професійному та соціальному спілкуванні. АіВ 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Спецкурс з наукових досліджень спеціальності Наукові дослідження та семінари за їх тематикою
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна "Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових досліджень" спрямована на розвиток практичних навичок студентів у створенні, оформленні та публікації наукових матеріалів. Курс передбачає вивчення основних вимог до наукових публікацій, а також підготовку матеріалів для наукових конференцій та презентацій результатів досліджень. Студенти ознайомляться з процесом написання статей для рецензованих журналів, підготовки тез і доповідей для конференцій, а також навчаться ефективно презентувати свої наукові досягнення через різноманітні медіаформати. Курс включає в себе практичні заняття, під час яких учасники розробляють та вдосконалюють свої наукові роботи, отримують рекомендації щодо покращення стилістики та структури матеріалів, а також вивчають сучасні інструменти та платформи для наукової комунікації. Метою дисципліни є надання студентам фундаментальних знань та практичних навичок, необхідних для успішної публікації та презентації наукових робіт у міжнародних наукових середовищах.
Опис: 1. Вибір напрямку дослідження та формування ідеї 2. Пошук і первинний відбір джерел у наукометричних базах (Scopus, Web of Science) 3. Огляд літератури та уточнення мети дослідження 4. Побудова методології дослідження та планування експерименту 5. Організація та структурування наукового тексту 6. Проведення та опис результатів експерименту (або моделювання) 7. Інтерпретація результатів та формування висновків 8. Робота з бібліографічними менеджерами та формування списку літератури 9. Остаточне оформлення статті та підготовка до подання 10.Презентація результатів та захист публікації
Методи та критерії оцінювання: 1. Мета оцінювання виконаного завдання - остаточний контроль за дотриманням вимог щодо підготовки публікацій, вимог відповідних нормативних документів і цих методичних вказівок, вміння студента представляти результати наукових досліджень, будувати виступ і відповідати на поставлені запитання. 2. Остаточне оцінювання проєкту здійснюється у стобальній шкалі з наступним переведенням оцінки у державну шкалу та шкалу ECTS. 3. Максимальна можлива оцінка 100 балів ділиться на максимальну оцінку за огляд літератури за темою статті, яка становить 20 балів, написання основної частини та проведення експерименту, яка становить 40 балів, оформлення статті, яка становить 10 балів та максимальну оцінку за презентацію результатів наукових досліджень, яка становить 30 балів. 4. Перевірка публікації перед захистом здійснюється викладачем і включає контроль: 4.1. Відсутності плагіату; 4.2. Наявності всіх основних структурних елементів; 4.3. Наукового змісту публікації; 4.4. Дотримання вимог журналу або конференції щодо оформлення публікації. 5. Викладач повідомляє студента про допуск статті до захисту через електронну пошту. 6. Презентація результатів наукових досліджень відбувається перед комісією з двох викладачів, одним з яких, як правило, є науковий керівник. Захист є публічним і на ньому можуть бути присутні інші викладачі та студенти. 7. Захист передбачає виступ студента з презентацією наукової роботи та його відповіді на поставлені запитання. Примітка. У випадку дистанційного режиму навчання захист відбувається з використанням відеотрансляції. 8. Презентація повинна тривати до 10 хвилин і оцінюється за такими критеріями: 8.1. Чіткість формулювань, володіння фаховими поняттями і термінологією; 8.2. Вміння пояснити суть проблематики, яка досліджується в науковій статті; 8.3. Здатність стисло та обґрунтовано висвітлити основні елементи наукової новизни або наукового внеску; 8.4. Здатність обґрунтувати обраний математичних апарат та методологіж експерименту; 8.5. Вміння зробити висновки з дослідження. 9. Максимальна оцінка за захист становить 30 балів.
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна можлива оцінка 100 балів ділиться на максимальну оцінку за огляд літератури за темою статті, яка становить 20 балів, написання основної частини та проведення експерименту, яка становить 40 балів, оформлення статті, яка становить 10 балів та максимальну оцінку за презентацію результатів наукових досліджень, яка становить 30 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. J.?D. Romano and J.?H. Moore, “Ten simple rules for writing a paper about scientific software,” PLoS Computational Biology, vol.?16, no.?11, e1008390, 2020. [Online]. Available: https://doi.org/10.1371/journal.pcbi.1008390 2. O.?L. Holden, M.?E. Norris, and V.?A. Kuhlmeier, “Academic Integrity in Online Assessment: A Research Review,” Frontiers in Education, vol.?6, Jul.?2021. [Online]. Available: https://doi.org/10.3389/feduc.2021.639814 3. Л. Терехова,? “Путівник з академічної доброчесності для позашкілля”, Київ, 2022. [Online]. Доступно: https://academiq.org.ua/wp-content/uploads/2022/10/Putivnyk-z-akademichnoyi-dobrochesnosti-dlya-pozashkillya.pdf 4. V. Koltun and D. Hafner, “The h-index is no longer an effective correlate of scientific reputation,” *PLoS ONE*, vol.?16, no.?6, e0253397, 2021. [Online]. Available: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0253397 5. Редакція журналу “Наука та метрика”, “Чому для науковців та вчених важливий високий h-індекс?,” Наука та метрика, 02 лип. 2024. [Online]. Доступно: https://nim.media/articles/chomu-dlya-naukovtsiv-ta-vchenikh-vazhlivy-visoky-h-indeks 6. R. Pranckute, “Web of Science (WoS) and Scopus: The Titans of Bibliographic Information in Today’s Academic World,” Publications, vol.?9, no.?1, 12, 2021. [Online]. Available: https://doi.org/10.3390/publications9010012 7. I.?D. Turgel and O.?A. Chernova, “Open Science Alternatives to Scopus and the Web of Science: A Case Study in Regional Resilience,” Publications, vol.?12, no.?4, 43, 2024. [Online]. Available: https://doi.org/10.3390/publications12040043.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).