Інформатика в авіоніці
Спеціальність: Авіоніка
Код дисципліни: 6.173.00.O.011
Кількість кредитів: 8.00
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор: доцент, к.ф.-м.н. Процик В.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вдосконалювати методи створення і обробки інформації аеропортів, авіаційно-ремонтних заводів, складів авіаційних запчастин, продажу авабілетів через мережу Інтернет на основі JavaScript;-вивчити типи сучасних методів створення веб-сайтів з використанням алгоритмічної мови JavaScript;-вдосконалювати існуючі типи програмного забезпечення , що використовуються компанією Аерорух України для забезпечення безпеки польотів пасажирських авіалайнерів;-вивчити методи модернізації існуючих веб-сайтів на основі JavaScript і забезпечення їх безперебійної роботи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Перед вивченням даного курсу студент повинен засвоїти певні розділи інших курсів:- основи програмування на C++;- основи алгоритмічної мови HTML-5 і СSS;- основи комп‘ютерної техніки та цифрової передачі інформації.
Короткий зміст навчальної програми: Метою викладання цього курсу являється подальше вивчення принципів побудови сучасного інформаційного забезпечення підприємств, що використовують авіаційну електроніку.На основі розуміння основних методів інформатики, що базуються на засобах Інтернету вивчити преваги створення і обслуговування сучасних веб-ресурсів.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: здача лабораторних робіт
Підсумковий контроль: іспит
Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК)
Разом за дисципліну 100
Аудиторна робота 20
Лабораторна робота №1 5
Лабораторна робота №2 5
Лабораторна робота №3 5
Лабораторна робота №4 5
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. https://habrahabr.ru/post/253101/
2. https:// kharchuk.ru/JavaScript.pdf
3. https://metanit.com/web/javascript/
4. https://learn.javascript.ru/first-steps
5. https://stepik.org/course/2223/
6. https:// jvscript.narod.ru/uchebnik/index1.htm
7. http://webdiz.com.ua/uroki/javascript.
8. http:// book-sam.ru/javascript_izuchenie.html
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).