Мікропроцесорні системи в безпілотних літальних апаратах

Спеціальність: Авіоніка
Код дисципліни: 6.173.02.E.056
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор: Лектор Вус Богдан Степанович, к.т.н., доцент
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Призначення мікропроцесорних систем в безпілотних літальних апаратах. Вбудовані системи літальних апаратів. Програмне та апаратне забезпечення. Робота в режимі реального часу. Структура та функції стандартних комп'ютерів та мікропроцесорних пристроїв. Інтерактивний режим. Інтерфейси для користувача та об'єктів. Інструменти програмування для мікропроцесорних систем літальних апаратів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: «Елементна база електронних пристроїв »;« Проектування електронних пристроїв та інструментів »;« Програмний пакет Matlab »; «Мови програмування: асемблер, Verilog, C»
Короткий зміст навчальної програми: Призначення мікропроцесорних систем в безпілотних літальних апаратах. Вбудовані системи літальних апаратів. Програмне та апаратне забезпечення. Робота в режимі реального часу. Структура та функції стандартних комп'ютерів та мікропроцесорних пристроїв. Інтерактивний режим. Інтерфейси для користувача та об'єктів. Інструменти програмування для мікропроцесорних систем літальних апаратів.
Методи та критерії оцінювання: Текучий контроль (оцінка результатів лабораторних робіт та усне опитування); контрольний захід (екзаменаційний контроль у вигляді письмових відповідей на екзаменаційні питання та усне опитування для оцінки загального рівня знань по дисципліні).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Токхейм Р., Основы цифровой электроники: Пер с англ.- М.Мир. 1988 - ,392 с. 2.Карлащук В.И., Электронная лаборатория на IBM PC, – М.: «Солон-Р»,2000,506 с. 3. Хоровиц П., Хилл У., Искусство схемотехники: в 2-х т. пер с англ. – М.: Мир, 1984. 598 с. 4. Толковый словарь по вычислительным системам/ Под ред. В. Иллингуорта и др. – М.: Машиностроение, 1991, 560 с. 2. Смердов А.А., Сторчун Є.В. Біомедичні вимірювальні перетворювачі.-Львів, Кальва¬рія.-1997. 3. Бриндли К. Измерительные преобразователи.-М., Энергоатом.-1991. 4. ДСТУ 2681-94. Метрологія. Терміни та визначення. 6. Улащик В.С. Физиотерапия.-Минск, Книжній дом.-2008. 8.Электронная аппаратура для стимуляции органов и тканей.// Под ред. Р.И.Утямыше¬ва и М.Враны. -М.:Энергоиздат, 1983. 10. Медицинская аппаратура \ Под.ред. Ю.Ю.Елисеева -М., Эксмо.-2007. 11. Інформаційні матеріали з електронних ресурсів
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).