Програмне забезпечення задач геоматики

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 6.193.05.E.085
Кількість кредитів: 7.00
Кафедра: Фотограмметрія та геоінформатика
Лектор: старший викладач Бабій Любов Вячеславівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є формування у здобувачів І (бакалаврського) РВО компетентностей для подальшої практичної та наукової діяльності. Дисципліна входить в комплекс теоретичних знань і практичних навичок, пов’язаних з використанням середовищ розробки і можливостей мов програмування для написання програм із вирішення задач геоматики.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальних: Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми геодезії та землеустрою із застосуванням сучасних технологій, теоретичних положень та методів дослідження фізичної поверхні Землі, її форми, розмірів та гравітаційного поля, проведення вимірів на земній поверхні для відображення її на планах та картах, для розв’язання різних наукових і практичних завдань. спеціалізовано – професійних фахових: 1. Знання і розуміння основних теорій, методів, принципів, технологій і методик в сфері геоінформатики; 2. Розроблення проектів і програм геоінформаційного супроводу, організації та планування геоінформаційних систем і баз даних; 3. Виробництво геоінформаційних продуктів спеціального і комерційного призначення для картографічного виробництва і для інших сфер як інструмента аналізу і підтримки прийняття рішень; 4. Оперативне картографування, створення анімацій, віртуальних моделей при мультимедійному моделюванні; 5. Використовувати методи і алгоритми цифрової обробки аерокосмічних зображень для покращення їх інтерпретаційних можливостей;
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: 1. Демонструвати знання і розуміння основних теорій, методів, технологій, принципів організації робіт та нормативних документів в сфері геоінформатики; 2. Розробляти проекти і програми геоінформаційного супроводу, організації та планування геоінформаційних систем і баз даних; 3. Володіти технологією виробництва геоінформаційних продуктів спеціального і комерційного призначення для картографічного виробництва і для інших сфер як інструмента аналізу і підтримки прийняття рішень; 4. Виконувати оперативне картографування, створення анімацій, віртуальних моделей при мультимедійному моделюванні;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Фотограмметрія та дистанційне зондування Прикладні геоінформаційні системи Технології лазерного сканування Системи баз геоданих
Короткий зміст навчальної програми: В курсі “Програмне забезпечення задач геоматики” студенти вивчають використання мов програмування для вирішення задач геоматики. Під час опрацювання просторових даних (наприклад, у вигляді наборів координат точок) виникають окремі задачі, які не завжди вдається вирішити стандартними інструментами спеціалізованих програмних продуктів. В курсі студенти вивчають основи процедурного та функціонального програмування для розв’язання задач геоматики. Розглянуто завантаження даних з файлів та їх зберігання у вигляді багатовимірних масивів структур, робота з даними та їх збереження у текстовий або бінарний формат та методи покращення цифрових аерокосмічних зображень.
Опис: Алгоритми обчислювальних процесів. Основні етапи розв’язання задач геоматики. Поняття алгоритму. Види алгоритмів. Мови програмування. Поняття про мови програмування. Низькорівневі та високорівневі мови програмування. Інтегроване середовище розробки. Мова програмування Python. Масиви. Одновимірні і багатовимірні масиви для зберігання геоданих. Сортування масивів. Зберігання просторових даних в багатовимірних масивах. Функції. Створення функцій для опрацювання даних геоматики. Рекурсійні функції. Стрічки. Вказівники. Робота з файлами просторових даних. Структури даних. Абстрактні структури даних. Динамічні структури даних. Зберігання геоданих в масивах структур. Методи покращення цифрових аерокосмічних зображень.
Методи та критерії оцінювання: Для оцінювання рівня досягнення результатів навчання застосовують метод контролю, який ґрунтується на позитивному принципі, що передбачає врахування рівня досягнень студента. Об'єктом оцінювання є знання, уміння та навички, досвід творчої діяльності. До основних функцій оцінювання рівня досягнення результатів навчання віднесено контролюючу, навчальну, діагностично-коригуючу, стимулюючо-мотиваційну та виховну. Елементами контролю є система вимог і правил, види контролю, зміст контролю за різними видами, критерії стобальної системи оцінювання. Види контролю поділяють на письмові звіти з лабораторних робіт та їх захист; усне індивідуальне, комбіноване і фронтальне опитування; участь в ділових іграх за темою лабораторних занять, виконання та захист контрольної роботи; виконання проміжних тестових завдань.
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з практичних робіт, контрольної роботи, усне опитування (80%) • контрольні тести (20 %) Порядок та критерії виставляння балів та оцінок визначають згідно «Стандарту забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти СВО ЛП 03.09. Положення про організацію та проведення семестрового контролю результатів навчання студентів»
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Дорожинський О.Л. Фотограмметрія та дистанційне зондування. Книга 1. Підручник.-Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2019.-176с. 2. Бурштинська Х.В., Станкевич С.А. Аерокосмічні знімальні системи: Підручник Видавництво НУ ”Львівська політехніка”, 2013.- 376 с. 3. С. О. Довгий, С. М. Бабійчук, Т. Л. Кучма та ін. Дистанційне зондування землі: аналіз космічних знімків у геоінформаційних системах. Навчально-методичний посібник /– Київ :Національний центр «Мала академія наук України», 2020. – 268 с. 4. Кравець П.О. Обєктно-орієнтоване програмування. - Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 624 с. 5. 1. Ющик О. Основи цифрової обробки зображень. Українська академія друкарства 2005. – 184 с. 6. Девід Фленаган «JavaScript. Детальне керівництво», 2012, - 1080 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Програмне забезпечення задач геоматики

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 6.193.06.E.096
Кількість кредитів: 7.00
Кафедра: Фотограмметрія та геоінформатика
Лектор: старший викладач Бабій Любов Вячеславівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є формування у здобувачів І (бакалаврського) РВО компетентностей для подальшої практичної та наукової діяльності. Дисципліна входить в комплекс теоретичних знань і практичних навичок, пов’язаних з використанням середовищ розробки і можливостей мов програмування для написання програм із вирішення задач геоматики.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальних: Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми геодезії та землеустрою із застосуванням сучасних технологій, теоретичних положень та методів дослідження фізичної поверхні Землі, її форми, розмірів та гравітаційного поля, проведення вимірів на земній поверхні для відображення її на планах та картах, для розв’язання різних наукових і практичних завдань. спеціалізовано – професійних фахових: 1. Знання і розуміння основних теорій, методів, принципів, технологій і методик в сфері геоінформатики; 2. Розроблення проектів і програм геоінформаційного супроводу, організації та планування геоінформаційних систем і баз даних; 3. Виробництво геоінформаційних продуктів спеціального і комерційного призначення для картографічного виробництва і для інших сфер як інструмента аналізу і підтримки прийняття рішень; 4. Оперативне картографування, створення анімацій, віртуальних моделей при мультимедійному моделюванні; 5. Використовувати методи і алгоритми цифрової обробки аерокосмічних зображень для покращення їх інтерпретаційних можливостей;
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1. Знання основних принципів написання консольних програм у відповідному середовищі розробки; 2. Розв’язання основних задач геоматики з використанням процедурного програмування; 3. Використання структур для зберігання даних; 4. Використання процедур та функцій для опрацювання геоданих. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: 1. Демонструвати знання і розуміння основних теорій, методів, технологій, принципів організації робіт та нормативних документів в сфері геоінформатики; 2. Розробляти проекти і програми геоінформаційного супроводу, організації та планування геоінформаційних систем і баз даних; 3. Володіти технологією виробництва геоінформаційних продуктів спеціального і комерційного призначення для картографічного виробництва і для інших сфер як інструмента аналізу і підтримки прийняття рішень; 4. Виконувати оперативне картографування, створення анімацій, віртуальних моделей при мультимедійному моделюванні;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Фотограмметрія та дистанційне зондування Прикладні геоінформаційні системи Технології лазерного сканування Системи баз геоданих
Короткий зміст навчальної програми: В курсі “Програмне забезпечення задач геоматики” студенти вивчають використання мов програмування для вирішення задач геоматики. Під час опрацювання просторових даних (наприклад, у вигляді наборів координат точок) виникають окремі задачі, які не завжди вдається вирішити стандартними інструментами спеціалізованих програмних продуктів. В курсі студенти вивчають основи процедурного та функціонального програмування для розв’язання задач геоматики. Розглянуто завантаження даних з файлів та їх зберігання у вигляді багатовимірних масивів структур, робота з даними та їх збереження у текстовий або бінарний формат та методи покращення цифрових аерокосмічних зображень.
Опис: Алгоритми обчислювальних процесів. Основні етапи розв’язання задач геоматики. Поняття алгоритму. Види алгоритмів. Мови програмування. Поняття про мови програмування. Низькорівневі та високорівневі мови програмування. Інтегроване середовище розробки. Мова програмування Python. Масиви. Одновимірні і багатовимірні масиви для зберігання геоданих. Сортування масивів. Зберігання просторових даних в багатовимірних масивах. Функції. Створення функцій для опрацювання даних геоматики. Рекурсійні функції. Стрічки. Вказівники. Робота з файлами просторових даних. Структури даних. Абстрактні структури даних. Динамічні структури даних. Зберігання геоданих в масивах структур. Методи покращення цифрових аерокосмічних зображень.
Методи та критерії оцінювання: Для оцінювання рівня досягнення результатів навчання застосовують метод контролю, який ґрунтується на позитивному принципі, що передбачає врахування рівня досягнень студента. Об'єктом оцінювання є знання, уміння та навички, досвід творчої діяльності. До основних функцій оцінювання рівня досягнення результатів навчання віднесено контролюючу, навчальну, діагностично-коригуючу, стимулюючо-мотиваційну та виховну. Елементами контролю є система вимог і правил, види контролю, зміст контролю за різними видами, критерії стобальної системи оцінювання. Види контролю поділяють на письмові звіти з лабораторних робіт та їх захист; усне індивідуальне, комбіноване і фронтальне опитування; участь в ділових іграх за темою лабораторних занять, виконання та захист контрольної роботи; виконання проміжних тестових завдань.
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з практичних робіт, контрольної роботи, усне опитування (80%) • контрольні тести (20 %) Порядок та критерії виставляння балів та оцінок визначають згідно «Стандарту забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти СВО ЛП 03.09. Положення про організацію та проведення семестрового контролю результатів навчання студентів»
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Дорожинський О.Л. Фотограмметрія та дистанційне зондування. Книга 1. Підручник.-Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2019.-176с. 2. Бурштинська Х.В., Станкевич С.А. Аерокосмічні знімальні системи: Підручник Видавництво НУ ”Львівська політехніка”, 2013.- 376 с. 3. С. О. Довгий, С. М. Бабійчук, Т. Л. Кучма та ін. Дистанційне зондування землі: аналіз космічних знімків у геоінформаційних системах. Навчально-методичний посібник /– Київ :Національний центр «Мала академія наук України», 2020. – 268 с. 4. Кравець П.О. Обєктно-орієнтоване програмування. - Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 624 с. 5. 1. Ющик О. Основи цифрової обробки зображень. Українська академія друкарства 2005. – 184 с. 6. Девід Фленаган «JavaScript. Детальне керівництво», 2012, - 1080 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Програмне забезпечення задач геоматики

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 6.193.06.E.096
Кількість кредитів: 7.00
Кафедра: Фотограмметрія та геоінформатика
Лектор: старший викладач Бабій Любов Вячеславівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є формування у здобувачів І (бакалаврського) РВО компетентностей для подальшої практичної та наукової діяльності. Дисципліна входить в комплекс теоретичних знань і практичних навичок, пов’язаних з використанням середовищ розробки і можливостей мов програмування для написання програм із вирішення задач геоматики.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальних: Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми геодезії та землеустрою із застосуванням сучасних технологій, теоретичних положень та методів дослідження фізичної поверхні Землі, її форми, розмірів та гравітаційного поля, проведення вимірів на земній поверхні для відображення її на планах та картах, для розв’язання різних наукових і практичних завдань. спеціалізовано – професійних фахових: 1. Знання і розуміння основних теорій, методів, принципів, технологій і методик в сфері фотограмметрії; 2. Вибір методів, засобів та обладнання для виконання фотограмметричних робіт; 3. Здатність використовувати сучасне фотограмметричне програмне забезпечення та обладнання; 4. Уміння використовувати методи і алгоритми цифрової обробки аерокосмічних зображень для покращення їх інтерпретаційних можливостей; 5. Уміння використовувати дані дистанційного зондування Землі для вивчення процесів і явищ навколишнього середовища.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1. Знання основних принципів написання консольних програм у відповідному середовищі розробки; 2. Розв’язання основних задач геоматики з використанням процедурного програмування; 3. Використання структур для зберігання даних; 4. Використання процедур та функцій для опрацювання геоданих. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: 1. Демонструвати знання і розуміння основних теорій, методів, технологій, принципів організації робіт та нормативних документів в сфері фотограмметрії; 2. Володіти практичними навиками проведення польового та камерального дешифрування аерокосмічних зображень та їх прив’язку; 3. Вміти обирати методи, засоби та обладнання для виконання фотограмметричних робіт та проведення польових, дистанційних і камеральних досліджень для отримання геопросторових даних за даними дистанційного зондування; 4. Використовувати сучасне фотограмметричне програмне забезпечення та обладнання та дані дистанційного зондування Землі для вивчення процесів і явищ навколишнього середовища.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Фотограмметрія та дистанційне зондування Прикладні геоінформаційні системи Технології лазерного сканування Системи баз геоданих
Короткий зміст навчальної програми: В курсі “Програмне забезпечення задач геоматики” студенти вивчають використання мов програмування для вирішення задач геоматики. Під час опрацювання просторових даних (наприклад, у вигляді наборів координат точок) виникають окремі задачі, які не завжди вдається вирішити стандартними інструментами спеціалізованих програмних продуктів. В курсі студенти вивчають основи процедурного та функціонального програмування для розв’язання задач геоматики. Розглянуто завантаження даних з файлів та їх зберігання у вигляді багатовимірних масивів структур, робота з даними та їх збереження у текстовий або бінарний формат та методи покращення цифрових аерокосмічних зображень.
Опис: Алгоритми обчислювальних процесів. Основні етапи розв’язання задач геоматики. Поняття алгоритму. Види алгоритмів. Мови програмування. Поняття про мови програмування. Низькорівневі та високорівневі мови програмування. Інтегроване середовище розробки. Мова програмування Python. Масиви. Одновимірні і багатовимірні масиви для зберігання геоданих. Сортування масивів. Зберігання просторових даних в багатовимірних масивах. Функції. Створення функцій для опрацювання даних геоматики. Рекурсійні функції. Стрічки. Вказівники. Робота з файлами просторових даних. Структури даних. Абстрактні структури даних. Динамічні структури даних. Зберігання геоданих в масивах структур. Методи покращення цифрових аерокосмічних зображень.
Методи та критерії оцінювання: Для оцінювання рівня досягнення результатів навчання застосовують метод контролю, який ґрунтується на позитивному принципі, що передбачає врахування рівня досягнень студента. Об'єктом оцінювання є знання, уміння та навички, досвід творчої діяльності. До основних функцій оцінювання рівня досягнення результатів навчання віднесено контролюючу, навчальну, діагностично-коригуючу, стимулюючо-мотиваційну та виховну. Елементами контролю є система вимог і правил, види контролю, зміст контролю за різними видами, критерії стобальної системи оцінювання. Види контролю поділяють на письмові звіти з лабораторних робіт та їх захист; усне індивідуальне, комбіноване і фронтальне опитування; участь в ділових іграх за темою лабораторних занять, виконання та захист контрольної роботи; виконання проміжних тестових завдань.
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (60%) • контрольні роботи (40 %) Порядок та критерії виставляння балів та оцінок визначають згідно «Стандарту забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти СВО ЛП 03.09. Положення про організацію та проведення семестрового контролю результатів навчання студентів»
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Бурштинська Х.В., Станкевич С.А. Аерокосмічні знімальні системи: Підручник. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2013. – 316 с. 2. Дорожинський О.Л. Тукай Р. Фотограмметрія. Підручник. видавництво – НУ «Львівська політехніка», 2008.-330 с. 3. Кравець П.О. Обєктно-орієнтоване програмування. - Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 624 с. 4. Шпак З.Я. Програмування мовою С. - Навчальний посібник. Друге видання, доповнене. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. 436 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).