Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 6.193.01.O.048
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Інженерна геодезія
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 6.193.02.O.059
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Картографія та геопросторове моделювання
Лектор: Завідувач кафедри Марченко Дмитро Олександрович, доцент Голубінка Юлія Ігорівна, доцент Согор Андрій Романович, доцент Ярема Наталя Петрівна, доцент Юрків Мар’яна Ігорівна,доцент Бридун Андрій Михайлович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Сформувати у бакалаврів інтерес до наукового дослідження, поглибити й поширити теоретичні знання, опанувати вміння творчо застосовувати теоретичні знання, критично їх оцінювати, самостійно здобувати дослідним шляхом нові знання, збагачувати ними теорію та практику.
Завдання: Основними завданнями роботи є: — вивчення (або поглиблення) та узагальнення теоретико-методологічних засад з обраного напрямку дослідження; — проведення всебічної діагностики ситуації із застосуванням сучасного інструментарію; — розробка й оцінка альтернативних підходів до вирішення визначених проблем; — обґрунтування запропонованих рішень з використанням ситуаційного аналізу; — підготовка доповіді та наочних матеріалів, що передають основний зміст роботи й пропозиції автора, з подальшим їх особистим захистом. Повнота й особливості реалізації цих завдань залежать від напрямку дослідження, сфери діяльності підприємства та його специфічних рис.
Результати навчання: • Здатність продемонструвати знання професійно-орієнтованих дисциплін спеціальності; • Формулювати та вдосконалювати важливу дослідницьку задачу, для її вирішення збирати необхідну інформацію та формулювати висновки, які можна захищати в науковому контексті; • Здатність продемонструвати глибокі знання та навики щодо сучасного стану справ та новітніх технологій, основ економіки та управління проектами, відповідних нормативних документів, чинних стандартів і технічних умов, проведення експериментів, збору даних, моделювання та аналізу отриманих результатів, системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей у галузі картографії та геопросторового моделювання; • Використовувати інформаційні ресурси науковим чином, з використанням високих стандартів текстового аналізу, інструменти інших гуманітарних, природничих та точних наук за необхідності вирішення задачі дослідження; • Планувати та завершувати наукові дослідження згідно з визначеними часовими рамками.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Дослідницька практика за темою бакалаврської роботи
Короткий зміст навчальної програми: Вибір тематики досліджень. Отримання завдання. Складання плану досліджень. Аналіз сучасного стану справ за обраною тематикою, опрацювання літературних та інтернет джерел. Виконання експериментальних робіт. Проведення економічних розрахунків. Формування висновків досліджень. Оформлення пояснювальної записки магістерської кваліфікаційної роботи
Опис: Анотація Вступ Розділ1 Розділ2 Розділ3 Виснови
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль керівником роботи
Критерії оцінювання результатів навчання: 00–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Спеціалізовані навчальні підручники, посібники, монографії. 2. Нормативні та інструктивні довідники. 3. Галузеві науково-технічні праці вітчизняних та закордонних авторів.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 6.193.03.O.070
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Кадастр територій
Лектор: Науково-педагогічні працівники кафедри кадастру територій, ННІ геодезії
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Підведення підсумків навчання на І рівні вищої освіти
Завдання: Написання бакалаврської кваліфікаційної роботи
Результати навчання: • вміннядоповідати та дискутувати українською та однією з іноземних мов; • здатність зрозуміло і недвозначно доносити власні обґрунтовані висновки та знання до фахівців та нефахівців; • вміння оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи. Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Обґрунтування актуальності, мети та завдань бакалаврської кваліфікаційної роботи. Аналіз існуючих досліджень та висвітлення теоретичних основ обраної тематики роботи. Технологічна схема проведення досліджень. Характеристика вхідних даних. Алгоритми вирішення завдань роботи. Оцінка якості отриманих результатів. Висновки.
Опис: Теми призначають керівники бакалаврської кваліфікаційної роботи
Методи та критерії оцінювання: виконання роботи з використанням електронної презентації
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання бакалаврської роботи відбувається під час її захисту. Основним критерієм є якість бакалаврської роботи, презентації та доповіді здобувача
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Збірникнормативних документів національного університету “Львівська політехніка”. Львів: Видавництво ЛП, 2013. – 804 с. 2. Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій Національного університету «Львівська політехніка». Львів: Видавництво ЛП, 2015. – 36 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 6.193.04.O.081
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Кадастр територій
Лектор: Науково-педагогічні працівники кафедри кадастру територій, ННІ геодезії
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Підведення підсумків навчання на І рівні вищої освіти
Завдання: Написання бакалаврської кваліфікаційної роботи
Результати навчання: • вміннядоповідати та дискутувати українською та однією з іноземних мов; • здатність зрозуміло і недвозначно доносити власні обґрунтовані висновки та знання до фахівців та нефахівців; • вміння оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи. Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Обґрунтування актуальності, мети та завдань бакалаврської кваліфікаційної роботи. Аналіз існуючих досліджень та висвітлення теоретичних основ обраної тематики роботи. Технологічна схема проведення досліджень. Характеристика вхідних даних. Алгоритми вирішення завдань роботи. Оцінка якості отриманих результатів. Висновки.
Опис: Теми призначають керівники бакалаврської кваліфікаційної роботи
Методи та критерії оцінювання: виконання роботи з використанням електронної презентації
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання бакалаврської роботи відбувається під час її захисту. Основним критерієм є якість бакалаврської роботи, презентації та доповіді здобувача
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Збірникнормативних документів національного університету “Львівська політехніка”. Львів: Видавництво ЛП, 2013. – 804 с. 2. Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій Національного університету «Львівська політехніка». Львів: Видавництво ЛП, 2015. – 36 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 6.193.05.O.092
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Фотограмметрія та геоінформатика
Лектор: доцент Шило Євгеній Олександрович, професор Бурштинська Христина Василівна, доцент Четверіков Борис Володимирович, доцент Заяць Ірина Володимирівна, доцент Марусаж Христина Іванівна, старший викладач Грицьків Назар Зенонович, старший викладач Бабій Любов Вячеславівна, старший викладач Кузик Зоряна Остапівна, асистент Гуніна Алла Вікторівна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Надати теоретичні знання та практичні уміння і навички, достатні для успішного виконання професійних обов’язків за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» та підготувати студентів для подальшого працевлаштування за обраною спеціальністю. Вивчення основних понять, методів та застосувань сучасних геоінформаційних технологій для розв’язання актуальних задач, пов’язаних з розробкою, наповненням та використанням геоінформаційних систем і баз даних в різноманітних галузях. Вивчення функціональних можливостей та структури географічних інформаційних систем, джерел та моделей геопросторових даних в геоінформаційних системах.
Завдання: 1. Здатність планувати та управляти часом. 2. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. 3. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології. 4. Здатність працювати автономно. 5. Здатність зберігати, примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії, закономірностей розвитку предметної області, її місця в загальній системі знань про природу й суспільство, а також в розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для відпочинку та ведення здорового способу життя. 6. Знання і розуміння основних теорій, методів, принципів, технологій і методик в сфері геоінформатики. 7. Вибір методів, засобів та обладнання для виконання геоінформаційних робіт. 8. Проведення польових, дистанційних і лабораторних досліджень для отримання геопросторових даних. 9. Використання сучасного геоінформаційного програмного забезпечення та обладнання. 10. Проводити збір, опрацювання, зберігання, представлення і передачу геопросторових даних.
Результати навчання: 1. Організовувати і керувати професійним розвитком осіб і груп. 2. Збирати, оцінювати, інтерпретувати та використовувати геопросторові дані, метадані щодо об’єктів природного і техногенного походження, застосовувати статистичні методи їхнього аналізу для розв’язання спеціалізованих задач у сфері геодезії та землеустрою. 3. Обирати і застосовувати інструменти, обладнання, устаткування та програмне забезпечення, які необхідні для дистанційних, наземних, польових і камеральних досліджень у сфері геодезії та землеустрою. 4. Організовувати та виконувати дистанційні, наземні, польові і камеральні роботи в сфері геодезії та землеустрою, оформляти результати робіт, готувати відповідні звіти. 5. Розробляти документацію із землеустрою, кадастрову документацію і документацію з оцінки земель із застосуванням комп’ютерних технологій, геоінформаційних систем та цифрової фотограмметрії, наповнювати даними державний земельний, містобудівний та інші кадастри. 6. Демонструвати знання і розуміння основних теорій, методів, технологій, принципів організації робіт та нормативних документів в сфері геоінформатики. 7. Застосовувати методи, обладнання та сучасне геоінформаційне програмне забезпечення для проведення польових, дистанційних і камеральних робіт з отримання та опрацювання геопросторових даних. 8. Розробляти проекти і програми геоінформаційного супроводу, організації та планування геоінформаційних систем і баз даних. 9. Володіти технологією виробництва геоінформаційних продуктів спеціального і комерційного призначення для картографічного виробництва і для інших сфер як інструмента аналізу і підтримки прийняття рішень; 10. Виконувати оперативне картографування, створення анімацій, віртуальних моделей при мультимедійному моделюванні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи. Українська мова (за проф. спрямуванням). Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Кваліфікаційна робота передбачає розв’язання складної прикладної задачі у сфері геодезії та землеустрою із застосуванням сучасних теорій, методів, технологій та обладнання.
Опис: Вибір тематики досліджень. Отримання завдання. Складання плану досліджень. Аналіз сучасного стану справ за обраною тематикою, опрацювання літературних та інтернет джерел. Виконання експериментальних робіт. Формування висновків досліджень. Оформлення пояснювальної записки бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль керівником роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль керівником роботи.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Відсутній
Рекомендована література: 1. Спеціалізовані навчальні підручники, посібники, монографії. 2. Нормативні та інструктивні довідники. 3. Галузеві науково-технічні праці вітчизняних та закордонних авторів.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 6.193.06.O.103
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Фотограмметрія та геоінформатика
Лектор: доцент Шило Євгеній Олександрович, професор Бурштинська Христина Василівна, доцент Четверіков Борис Володимирович, доцент Заяць Ірина Володимирівна, доцент Марусаж Христина Іванівна, старший викладач Грицьків Назар Зенонович, старший викладач Бабій Любов Вячеславівна, старший викладач Кузик Зоряна Остапівна, асистент Гуніна Алла Вікторівна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Надати теоретичні знання та практичні уміння і навички, достатні для успішного виконання професійних обов’язків за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» та підготувати студентів для подальшого працевлаштування за обраною спеціальністю. Вивчення основних понять, методів та застосувань сучасних геоінформаційних технологій для розв’язання актуальних задач, пов’язаних з розробкою, наповненням та використанням геоінформаційних систем і баз даних в різноманітних галузях. Вивчення функціональних можливостей та структури географічних інформаційних систем, джерел та моделей геопросторових даних в геоінформаційних системах.
Завдання: 1. Здатність планувати та управляти часом. 2. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. 3. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології. 4. Здатність працювати автономно. 5. Здатність зберігати, примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії, закономірностей розвитку предметної області, її місця в загальній системі знань про природу й суспільство, а також в розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для відпочинку та ведення здорового способу життя. 6. Знання і розуміння основних теорій, методів, принципів, технологій і методик в сфері геоінформатики. 7. Вибір методів, засобів та обладнання для виконання геоінформаційних робіт. 8. Проведення польових, дистанційних і лабораторних досліджень для отримання геопросторових даних. 9. Використання сучасного геоінформаційного програмного забезпечення та обладнання. 10. Проводити збір, опрацювання, зберігання, представлення і передачу геопросторових даних.
Результати навчання: 1. Організовувати і керувати професійним розвитком осіб і груп. 2. Збирати, оцінювати, інтерпретувати та використовувати геопросторові дані, метадані щодо об’єктів природного і техногенного походження, застосовувати статистичні методи їхнього аналізу для розв’язання спеціалізованих задач у сфері геодезії та землеустрою. 3. Обирати і застосовувати інструменти, обладнання, устаткування та програмне забезпечення, які необхідні для дистанційних, наземних, польових і камеральних досліджень у сфері геодезії та землеустрою. 4. Організовувати та виконувати дистанційні, наземні, польові і камеральні роботи в сфері геодезії та землеустрою, оформляти результати робіт, готувати відповідні звіти. 5. Розробляти документацію із землеустрою, кадастрову документацію і документацію з оцінки земель із застосуванням комп’ютерних технологій, геоінформаційних систем та цифрової фотограмметрії, наповнювати даними державний земельний, містобудівний та інші кадастри. 6. Демонструвати знання і розуміння основних теорій, методів, технологій, принципів організації робіт та нормативних документів в сфері геоінформатики. 7. Застосовувати методи, обладнання та сучасне геоінформаційне програмне забезпечення для проведення польових, дистанційних і камеральних робіт з отримання та опрацювання геопросторових даних. 8. Розробляти проекти і програми геоінформаційного супроводу, організації та планування геоінформаційних систем і баз даних. 9. Володіти технологією виробництва геоінформаційних продуктів спеціального і комерційного призначення для картографічного виробництва і для інших сфер як інструмента аналізу і підтримки прийняття рішень; 10. Виконувати оперативне картографування, створення анімацій, віртуальних моделей при мультимедійному моделюванні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи. Українська мова (за проф. спрямуванням). Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Кваліфікаційна робота передбачає розв’язання складної прикладної задачі у сфері геодезії та землеустрою із застосуванням сучасних теорій, методів, технологій та обладнання.
Опис: Вибір тематики досліджень. Отримання завдання. Складання плану досліджень. Аналіз сучасного стану справ за обраною тематикою, опрацювання літературних та інтернет джерел. Виконання експериментальних робіт. Формування висновків досліджень. Оформлення пояснювальної записки бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль керівником роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль керівником роботи.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Відсутній
Рекомендована література: 1. Спеціалізовані навчальні підручники, посібники, монографії. 2. Нормативні та інструктивні довідники. 3. Галузеві науково-технічні праці вітчизняних та закордонних авторів.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).