Управління дизайн-проєктами
Спеціальність: Видавництво та поліграфія
Код дисципліни: 6.186.01.E.053
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: Залучений спеціаліст від Lviv IT Cluster
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• знати етапи створення дизайн проектів, методики проектного менеджменту, методи оцінки дизайн проектів та їх планування;
• вмiти створювати UX стратегію, планувати етапи дизайн проектів, створювати оцінку часу потрібного для виконання проекту, аналізувати отриманий зворотній зв’язок, ефективно презентувати свої ідеї та проводити інтерактивні воркшопи.
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
загальних:
• Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
• Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
• Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
• Здатність працювати в команді.
• Здатність працювати автономно.
фахових:
• Здатність робити оптимальний вибір технологій, | матеріалів, обладнання, апаратно-програмного забезпечення, методів і засобів контролю для проектування технологічного процесу виготовлення друкованих і електронних видань, паковань, мультимедійних інформаційних продуктів та інших видів виробів видавництва та поліграфії.
• Здатність ухвалювати ефективні техніко-економічні рішення стосовно реалізації конкретного проекту видавничо- поліграфічної діяльності в рамках видавничих, виробничих планів підприємства; розроблення нормативної та технічної документації виробничого процесу виготовлення продукції.
• Здатність планувати й організовувати виробництво, експлуатацію, технічне обслуговування, розповсюдження продукції у видавництві та поліграфії з урахуванням особливостей вирішуваної проблеми.
Результати навчання: ПР 7. Розуміти принципи і мати навички використання технологій додрукарської підготовки, друкарських та післядрукарських процесів, теорії кольору, методів оброблення текстової та мультимедійної інформації.
ПР 9. Опрацьовувати текстову, графічну та мультимедійну інформацію з використанням сучасних інформаційних технологій та спеціалізованого програмного забезпечення.
УМ 10. Здатність до використання програмних та інструментальних засобів для вирішення практичних проблем в області комп’ютерного дизайну.
УМ 11. Здатність до креативного мислення при вирішенні проблемних ситуацій на шляху створення електронної продукції.
КОМ 1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською).
АіВ 3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни
• Алгоритми і структури даних
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна "Управління дизайн-проектами» Навчальна програма з дисципліни "Управління дизайн-проектами" спрямована на надання студентам необхідних теоретичних та практичних знань щодо ефективного управління проектами в галузі дизайну цифрових продуктів.
Опис: Фази дизайн-проекту. Основні етапи створення дизайну цифрових продуктів, включаючи збір та аналіз вимог, концептуалізацію, розробку, тестування та реалізацію.
Планування проектів. Методи планування проектів, включаючи розподіл завдань, складання графіків, визначення критеріїв успіху та встановлення механізмів контролю.
Оцінка. Методи та інструменти оцінки якості та ефективності дизайн-проектів з метою забезпечення досягнення поставлених цілей і вимог.
Методики проектного менеджменту. Методики та підходами до управління проектами в галузі дизайну.
Робота зі зворотнім зв’язком. Важливість та методики роботи зі зворотнім зв’язком в контексті управління дизайн-проектами.
Комунікація та презентація. Важливість ефективної комунікації та навички успішної презентації в контексті управління дизайн-проектами.
Планування власної роботи та основи тайм-менеджменту. Методи та стратегії планування своєї роботи та основи ефективного тайм-менеджменту. Інструменти та техніки планування, такі як складання розкладу роботи, приоритезація завдань, делегування та управління пріоритетами.
Воркшопи та їх фасилітація. Роль воркшопів у процесі управління дизайн-проектами.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (ПК) здійснюють під час лабораторних та індивідуально-консультативних занять з метою перевірки рівня засвоєння теоретичних і практичних знань та вмінь студента. ПК проводиться у формі захисту лабораторних робіт (ЛР) під час навчальних занять та оцінювання розрахунково-графічної роботи (РГР).
Навчальним планом передбачено проведення семестрового контролю з дисципліни «Управління дизайн-проектами» у формі іспиту.
На екзамен (ЕК) виносяться теоретичні питання, завдання, що потребують творчого підходу та вміння синтезувати отримані знання і застосувати їх при вирішення практичних завдань, за матеріалом, передбаченим робочою навчальною програмою дисципліни. ЕК з навчальної дисципліни складають у письмово-усній формі. Під час усної компоненти викладач фіксує запитання та оцінки відповідей на роботі студента.
Для навчальної дисципліни, з якої передбачено екзамен, підсумкова оцінка виставляється за результатами ПК (лабораторні роботи та РГР) та оцінки результатів навчання при проведенні контрольних заходів (екзамену).
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна оцінка в балах – 100;
Поточний контроль (лабораторні роботи) – 30;
Поточний контроль (розрахунково-графічна робота) – 15.
Екзаменаційний контроль (письмова компонента) – 45.
Екзаменаційний контроль (усна компонента) – 10.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Ерік Райз – Стартап без помилок. 2016
2. Стефані Окерман, Саймон Рейндл – Опанування професійного Scrum. 2023
3. Олександр Остервальдер, Ів Піньє, Грег Бернарда, Алан Смит – Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти. 2018
4. Джейсон Фрайд – Rework. 2016
5. Джейк Кнапп, Джон Зерацкі, Брейден Ковіц – Спринт. 2019
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).