Облікові технології банківських операцій

Спеціальність: Облік і оподаткування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.071.02.E.025
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: к.е.н., доцент Оліховський Володимир Ярославович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни «Облікові технології банківських операцій» є формування системи теоретичних і практичних знань у галузі побудови і функціонування інформаційних систем і комп’ютерних технологій та можливостей їх використання у банках; подальше поглиблення знань з комп’ютерних технологій і застосування їх у професійній діяльності – обліку банківських операцій.
Завдання: ЗК 01 – вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК 03 – навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. фахові компетентності: СК 13 – здатність виконувати процедури обліково-аналітичного й контрольного забезпечення прийняття управлінських рішень з урахуванням сфери економічної діяльності суб'єкта господарювання.
Результати навчання: Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: засвоїти: інформаційні системи та їх роль в управлінні банківською діяльністю; правила організації інформаційних баз та систем опрацювання економічної інформації; концептуальні засади побудови системи автоматизації банківських операцій; структуру і функції інтегрованої банківської інформаційної системи; основні вимоги, які ставляться до систем автоматизації банківської діяльності. уміти: працювати в середовищі сучасних систем автоматизації банківської діяльності: в АРМах різних користувачів - операціоніста, контролера, технолога, адміністратора; застосовувати функціональні можливості основних модулів системи автоматизації банківських операцій; вміти оцінювати рівень і складність систем, зважаючи на їх інформаційну безпеку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі: пререквізит: Організація бухгалтерського обліку кореквізит: Звітність банків
Короткий зміст навчальної програми: Зміст модуля: Роль облікової інформації в системі управління банком. Основи сучасних банківських інформаційних систем і технологій. Системи автоматизації банківських операцій. Система електронних платежів України. Система автоматизації фінансово-господарської діяльності банку. Сучасні банківські карткові технології. Основи технологій дистанційного банківського обслуговування.
Опис: Основи сучасних банківських інформаційних систем і технологій. Системи автоматизації банківських операцій. Система електронних платежів України. Система автоматизації фінансово-господарської діяльності банку. Сучасні банківські карткові технології. Основи технологій дистанційного банківського обслуговування.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль - 40 балів: Семестровий контроль- 60 балів
Критерії оцінювання результатів навчання: – виконання практичних робіт та захист звітів (20%); – виконання та захист домашньої контрольної роботи (20%); – підсумковий контроль (60%, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Рекомендована література: 1. Інформаційні системи і технології в банківській діяльності: навч. посіб. / Л.В. Дубчак, Л.А. Клюско, В.Ю. Свириденко. – Ірпінь: Видавництво Національного університету державної податкової служби України, 2016. – 248 с. 2. Інформаційні системи і технології у банківській сфері : курс лекцій / Т. О. Мороз . – Миколаїв : МНАУ , 2017 – 52 с. 3. Страхарчук А. Я. Інформаційні системи і технології в банках: навч. посібник / А.Я. Страхарчук, В.П. Страхарчук – К.: УБС НБУ, 2016. – 515 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).