Навчально-дослідницька практика
Спеціальність: Облік і оподаткування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.071.00.O.013
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: д.е.н., професор Скаско О.І.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
інтегральних:
- здатність ефективно вирішувати складні задачі в сфері обліку та оподаткування з використанням сучасних технічних засобів і новітніх методик та формування потенціалу особистого наукового й фахового вдосконалення в руслі глобальних тенденцій розвитку європейських та світових цінностей;
загальних:
- вміння працювати з науковою літературою, шукати, оцінювати і зберігати наукові дані, критично оцінювати отриману інформацію.
Результати навчання: У результаті проходження практики студент повинен:
- поглибити теоретичні знання, здобуті під час навчання;
- оволодіти видами наукових досліджень та наукових продуктів;
- вивчити форми звітності при науковому дослідженні;
- знати критерії та цінності наукової діяльності;
- оволодіти порядком написання, оформлення та захисту дипломних магістерських робіт;
- знати основні етапи навчання в аспірантурі та послідовність виконання дисертаційних робіт;
- набути навиків аргументовувати точки зору щодо застосування тих чи інших методів і прийомів;
- уміти застосувати на практиці інтелектуальний потенціал щодо методології та методів реалізації наукових публікацій;
- оволодіти методикою виконання магістерських кваліфікаційних робіт.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: Спецкурс з наукових досліджень спеціальності;
Наукові дослідження та семінари за їх тематикою
Короткий зміст навчальної програми: 1. Освітня діяльність кафедри як бази практики.
2. Наукова діяльність кафедри як бази практики.
3. Навчальні та наукові видання викладачів кафедри як бази практики.
4. Міжнародна співпраця кафедри як бази практики.
Опис: Лекційні заняття (не передбачені ОНП)
Методи та критерії оцінювання: Захист звітів.
Критерії оцінювання результатів навчання: Проходження практики та формування звіту - 70 балів, захист практики - 30 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Про вищу освіту : Закон України від 01.07.2014 р. №1556-VII.
Про наукову і науково-технічну діяльність : Закон України від 26.11.2015 р. № 848-VIII.
Положення про оцінювання робо-ти науково-педагогічних праців-ників кафедри та визначення їхніх рейтингів / В.А. Павлиш, О.Р. Давидчак, Л.В. Жук, А.Г. Загородній, Г.М. Лисяк, О.Ю. Лозинський, Л.М. Пилипенко, В.М. Свірідов, Д.В. Федасюк. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2015.
Звіт про наукову роботу кафедри обліку та аналізу Національного університету «Львівська політехніка» за ….. рік.
Про затвердження рейтингу випускових кафедр Національного університету «Львівська політехніка».
Кафедра обліку та аналізу Львівської політехніки: 2002-2017 / Укл. : І.Й. Яремко, А.Г. Загородній, Г.І. Кіндрацька, З.О. Коваль, Ю.І. Кулиняк, Л.М. Пилипенко. – Львів : ЗУКЦ, 2017. – 228 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).