Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Облік і оподаткування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.071.00.O.015
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: Керівники магістерської кваліфікаційної роботи
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою виконання МКР є засвідчення професійної зрілості випускника, його загальнонаукової і фахової підготовки, вміння застосовувати набуті теоретичні знання у практичній професійній діяльності, здатність проводити наукові дослідження та узагальнювати їхні результатів.
Завдання: Основне завдання студента, що виконує МКР продемонструвати рівень своєї підготовки, уміння самостійно вести творчий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання та надавати конкретні пропозиції (рекомендації) щодо практичної реалізації отриманих результатів.
Результати навчання: - здатність продемонструвати знання та розуміння особливостей наукового способу пізнання систем бухгалтерського обліку, аналізу, аудиту та оподаткування; –здатність продемонструвати поглиблені знання новітніх технологій бухгалтерського обліку, аналізу, аудиту та оподаткування; –здатність продемонструвати знання сутності професійного судження та порядок його застосування в бухгалтерському обліку та аудиті; –вміння приймати рішення в сфері організації та управління обліковими процесами для максимізації ефективності діяльності підприємств різних форм власності та видів економічної діяльності; –вміння організовувати роботу, спрямовану на отримання нових знань в сфері обліку та оподаткування та виходячи із актуальності й значення порушуваної проблеми для окремого суб’єкта чи для народного господарства загалом; – уміння працювати в стресових ситуаціях, приймати рішення в умовах невизначеності; уміння працювати в стресових ситуаціях, приймати рішення в умовах невизначеності;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: «Бухгалтерський облік в управлінні підприємством», «Організація і методика аудиту», «Фінансовий аналіз», «Організація бухгалтерського обліку»
Короткий зміст навчальної програми: У першому розділі МКР характеризують теоретичні основи об'єкта дослідження, зокрема суть проблеми та ступінь її теоретичного розроблення, здійснюють поглиблений економіко-правовий аналіз діючої нормативної бази та огляд спеціальної і наукової літератури та інших інформаційних джерел за темою роботи. Другий розділ МКР є аналітичним і передбачає аналіз об’єкта дослідження на базовому підприємстві (організації, установі). Третій розділ МКР передбачає розкриття теми дослідження із застосуванням сучасних методик, має містити пропозиції з апробацією на матеріалах базового підприємства (організації, установи), конкретні напрями вдосконалення складових об’єкта дослідження.
Опис: У структурі МКР виділяють такі складові: пояснювальна записка, зав- дання; анотація; зміст; вступ; основна частина; висновки; список використаних джерел; додатки. Основна частина МКР здебільшого складається із трьох розділів (не менше), в яких повинні бути висвітлені питання обліку, аналізу, аудиту (контролю) відповідного об’єкта дослідження.
Методи та критерії оцінювання: Методи – консультації з керівником МКР, самостійна робота
Критерії оцінювання результатів навчання: Контроль здійснює керівник МКР, який періодично доповідає про результати виконання МКР на засіданні кафедри обліку та аналізу. Якість виконання і захист магістерської кваліфікаційної роботи оцінюють члени екзаменаційної комісії на закритому засіданні відкритим голосуванням більшістю членів комісії, які брали участь у її засіданні. Кожен член комісії оцінює якість магістерської роботи за визначеними критеріями
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Бухгалтерський облік за видами економічної діяльності: навч. посібник / А.Г. Загородній, І.Й. Яремко, Л.М. Пилипенко, А.С. Мороз.– Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. – 320 с. 2. Контроль і ревізія: навч. посібник / за ред. Р.Л. Хомяка, О.В. Тесак. – Львів: ТОВ «Видавнича група «Бухгалтери України», 2021. – 264 с. 3. Височан О.С. Фінансовий облік: Навчальний посібник / О.С. Височан, О.О. Височан. – Львів: Видавець: ПП Сорока Т.Б., 2016 – 450 с. 4. Кіндрацька Г. І. Аналіз господарської діяльності : навч. посібник / Г. І. Кіндрацька, А. Г. Загородній, Ю. І. Кулиняк. – Львів : ЗУКЦ, 2017. – 310 с. 5. Управлінський облік: підручник / Г. О. Партин, А. Г. Загородній, А. І. Ясінська, Т. І. Воскресенська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 340 с. 6. Шквір В.Д. Інформаційні системи і технології в обліку та аудиті: навчальний посібник / В.Д. Шквір, А.Г. Загородній, О.С. Височан. Видання друге, перероблене і доповнене. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 404 с. 7. Яремко І.Й. Історія обліку, аналізу та аудиту: навч. посібник / Яремко І.Й., О.С. Лемішовська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 236 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).