Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Облік і оподаткування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.071.00.O.016
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: Члени екзаменаційної комісії
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: МКР є самостійною випускною науково-дослідницькою роботою дослідницького або прикладного спрямування. МКР може об’єднувати декілька напрямів дослідження (наприклад, облік, аналіз та контроль) або бути спеціалізованою за одним із них.
Завдання: Основне завдання студента, що виконує МКР продемонструвати рівень своєї підготовки, уміння самостійно вести творчий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання та надавати конкретні пропозиції (рекомендації) щодо практичної реалізації отриманих результатів.
Результати навчання: –здатність продемонструвати знання і розуміння наукових понять, теорій і методів, що лежать в основі обліку та оподаткування; –здатність продемонструвати поглиблені знання в спеціалізованій області обліку і аудиту або обліку, аналізу та оподаткування; –здатність продемонструвати знання сучасних тенденцій розвитку бухгалтерського обліку, аналізу, аудиту та оподаткування; –здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач спеціальності; –вміння виконувати відповідні експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою; – вміння оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення; –здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: «Фінансовий облік І», «Фінансовий облік ІІ», «Аналіз господарської діяльності», «Аудит», «Управлінський облік»
Короткий зміст навчальної програми: Захист магістерської кваліфікаційної роботи відбувається на відкритому засіданні державної екзаменаційної комісії. Процедура захисту передбачає: -інформацію секретаря ДЕК про студента і подані документи до захисту; -виступ випускника з тезами кваліфікаційної роботи; - відповіді студента на запитання по суті захисту; - виступ рецензента або оголошення його рецензії; - відповіді студента на зауваження рецензента; - виступ керівника або оголошення його відгуку; - обговорення роботи та захисту її студентом (в обговоренні можуть брати участь усі присутні на захисті); - заключне слово студента; - прийняття рішення.
Опис: Для розкриття змісту кваліфікаційної роботи студенту надають до 15 хв. Після доповіді здобувач вищої освіти відповідає на запитання членів комісії. Питання можуть стосуватися як теми виконаної роботи так і мати загальний характер у межах змісту навчальних дисциплін спеціальності
Методи та критерії оцінювання: Методи – консультації з керівником МКР, самостійна робота Критерії оцінювання: Якість виконання і захист магістерської кваліфікаційної роботи оцінюють члени екзаменаційної комісії на закритому засіданні відкритим голосуванням більшістю голосів. Кожен член комісії оцінює якість магістерської роботи за визначеними критеріями Мова навчання: українська
Критерії оцінювання результатів навчання: При оцінюванні кваліфікаційної роботи враховують рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Бухгалтерський облік за видами економічної діяльності: навч. посібник / А.Г. Загородній, І.Й. Яремко, Л.М. Пилипенко, А.С. Мороз.– Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. – 320 с. 2. Контроль і ревізія: навч. посібник / за ред. Р.Л. Хомяка, О.В. Тесак. – Львів: ТОВ «Видавнича група «Бухгалтери України», 2021. – 264 с. 3. Височан О.С. Фінансовий облік: Навчальний посібник / О.С. Височан, О.О. Височан. – Львів: Видавець: ПП Сорока Т.Б., 2016 – 450 с. 4. Кіндрацька Г. І. Аналіз господарської діяльності : навч. посібник / Г. І. Кіндрацька, А. Г. Загородній, Ю. І. Кулиняк. – Львів : ЗУКЦ, 2017. – 310 с. 5. Управлінський облік: підручник / Г. О. Партин, А. Г. Загородній, А. І. Ясінська, Т. І. Воскресенська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 340 с. 6. Шквір В.Д. Інформаційні системи і технології в обліку та аудиті: навчальний посібник / В.Д. Шквір, А.Г. Загородній, О.С. Височан. Видання друге, перероблене і доповнене. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 404 с. 7. Яремко І.Й. Історія обліку, аналізу та аудиту: навч. посібник / Яремко І.Й., О.С. Лемішовська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 236 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).