Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Облік і оподаткування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.071.00.O.012
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: д.е.н., професор Скаско О.І.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є формування у майбутніх фахівців системних знань з концептуальних основ підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: інтегральних: - здатність ефективно вирішувати складні задачі в сфері обліку та оподаткування з використанням сучасних технічних засобів і новітніх методик та формування потенціалу особистого наукового й фахового вдосконалення в руслі глобальних тенденцій розвитку європейських та світових цінностей; загальних: - вміння створювати наукові тексти (складати плани, писати анотації, реферати, тези, конспекти, доповіді, статті та звіти); - навички організування та проведення наукового експерименту.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: - оволодіти системними знаннями щодо видів, основ підготовки наукових праць та презентацій наукових доповідей; - володіти інструментарієм написання наукових праць та вміти його застосувати в практичній роботі науковця; - вміти створювати наукові тексти (складати плани, писати анотації, реферати, тези, конспекти, доповіді, статті та звіти); - вміти організовувати та проводити науковий експеримент.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: Методологія та організація наукових досліджень в обліку й аудиті
Короткий зміст навчальної програми: Метою викладання дисципліни є формування у майбутніх фахівців системних знань з концептуальних основ підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Опис: Лекційні заняття (не передбачені ОНП)
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль проводиться у формі усного експрес-опитування, підготовки лабораторної роботи, виступів та презентацій (100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Опублікування статті -60.Презентація (виступ) наукової доповіді -40.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: ДСТУ 3008-95 «Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення». Розробник: Український інститут науково-технічної і економічної інформації; Технічний комітет стандартизації «Інформація і документація» (ТК 144), затверджено наказом ДП «УкрНДНЦ» від 22 червня 2015 р. № 61. Сурмін Ю. Наукові тексти: специфіка, підготовка та презентація: навч.-метод. Посіб. – К.: НАДУ, 2008. – 184 с. Черній A. M. Дисертація як кваліфікаційна наукова праця: посібник / A. M. Черній – [2-ге видання]. – К.: Арістей, 2010. – 232 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).