Публічний маркетинг та маркетинг територій (курсовий проєкт)

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.31
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: д.е.н., доц. Карий О.І.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: - знати:методи організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації адміністративних послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій; - уміти: ідентифікувати, класифікувати та описувати маркетингові тенденції розвитку популярності територіальної одиниці для зацікавлених осіб; - уміти: поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності публічної організації; - уміти: продемонструвати здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Керівник адміністративної служби та управління трудовими ресурсами Стратегічний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Концепція маркетингу територій, як основа управління розвитком територій. Особливості комплексу маркетингу у маркетингу територій. Товарна політика в маркетингу територій. Конкурентоспроможність територій. Цінова політика в маркетингу територій. Методи розповсюдження в маркетингу територій. Маркетингові комунікацій в маркетингу територій. Публічний маркетинг та відносини з громадськістю
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (50%); підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (50%)
Рекомендована література: Карий О.І. Місцеві ініціативи та залучення громадськості до здійснення місцевого самоврядування. Навчальний посібник для посадових осіб місцевого самоврядування /Карий О.І., Панас Я.В./ Асоціація міст України – К.: ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «ВІ ЕН ЕЙ», 2015. – 176 с. 2). Duczkowska-Piasecka M. Marketing terytorialny. Jak podejsc do rozwoju z korzyscia dla wszystkich. - Warszawa: Difin, 2013. - 241s. 3). Pogorzelski J. Praktyczny marketing miast i regionow / Pogorzelski J. - Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer bisiness, 2012. - 238s

Публічний маркетинг та маркетинг територій

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.28
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: Дума О.І.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: - знати:методи організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації адміністративних послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій; - уміти: ідентифікувати, класифікувати та описувати маркетингові тенденції розвитку популярності територіальної одиниці для зацікавлених осіб; - уміти: поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності публічної організації; - уміти: продемонструвати здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Керівник адміністративної служби та управління трудовими ресурсами Стратегічний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Концепція маркетингу територій, як основа управління розвитком територій. Особливості комплексу маркетингу у маркетингу територій. Товарна політика в маркетингу територій. Конкурентоспроможність територій. Цінова політика в маркетингу територій. Методи розповсюдження в маркетингу територій. Маркетингові комунікацій в маркетингу територій. Публічний маркетинг та відносини з громадськістю
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (40%); підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)
Рекомендована література: Карий О.І. Місцеві ініціативи та залучення громадськості до здійснення місцевого самоврядування. Навчальний посібник для посадових осіб місцевого самоврядування /Карий О.І., Панас Я.В./ Асоціація міст України – К.: ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «ВІ ЕН ЕЙ», 2015. – 176 с. 2). Duczkowska-Piasecka M. Marketing terytorialny. Jak podejsc do rozwoju z korzyscia dla wszystkich. - Warszawa: Difin, 2013. - 241s. 3). Pogorzelski J. Praktyczny marketing miast i regionow / Pogorzelski J. - Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer bisiness, 2012. - 238s