Маркетинг, PR та брендинг стартап-проектів

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.08.E.164
Кількість кредитів: 3.50
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: асист. Дума О.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: 1.1. Поглиблені знання теоретико-прикладної бази управління маркетингом стартап проекту. 1.2. Вміння аналізувати науково-методологічні підходи до формування і використання інструментів маркетингу, PR та брендинг для запуску підприємницьких проектів. 1.3. Спроможність до розробки, організації, реалізації і удосконалення процесів просування стартапу на ринку. 1.4. Вміти аналізувати ринкове середовище для планування маркетингової активності стартап проекту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: маркетинг - кореквізит: менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Поняття «маркетинг», «звязки з громадськістю», «брендинг» в управлінні стартап проектами. Здійснення PR для стартап проекту. Розвиток бренду стартап проекту. Управління маркетингом стартап проекту. Планування та організування маркетингу стартап проекту. Розроблення програми PR для стартап проекту. Управління брендом стартап проекту.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (100%)
Рекомендована література: 1.Эрик Рис Бизнес с нуля. Метод Lean Startup для быстрого тестирования идей и выбора бизнес-модели. М.: Альпина Паблишер, 2013р.-249с. 2. Р. Моборн та ін. Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції. Клуб сімейного відпочинку, 2015.-288р.

Маркетинг, PR та брендинг стартап-проектів (курсовий проєкт)

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.08.E.169
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: асист. Дума О.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: 1.1. Поглиблені знання теоретико-прикладної бази управління маркетингом стартап проекту. 1.2. Вміння аналізувати науково-методологічні підходи до формування і використання інструментів маркетингу, PR та брендинг для запуску підприємницьких проектів. 1.3. Спроможність до розробки, організації, реалізації і удосконалення процесів просування стартапу на ринку. 1.4. Вміти аналізувати ринкове середовище для планування маркетингової активності стартап проекту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: маркетинг - кореквізит: менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Поняття «маркетинг», «звязки з громадськістю», «брендинг» в управлінні стартап проектами. Здійснення PR для стартап проекту. Розвиток бренду стартап проекту. Управління маркетингом стартап проекту. Планування та організування маркетингу стартап проекту. Розроблення програми PR для стартап проекту. Управління брендом стартап проекту.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (100%)
Рекомендована література: 1.Эрик Рис Бизнес с нуля. Метод Lean Startup для быстрого тестирования идей и выбора бизнес-модели. М.: Альпина Паблишер, 2013р.-249с. 2. Р. Моборн та ін. Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції. Клуб сімейного відпочинку, 2015.-288р.