Стратегії виходу стартапів на ринок (курсовий проєкт)

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.08.E.170
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: асист. Дума О.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: 1.1. Поглиблені знання теоретико-прикладної бази планування та організування старапів. 1.2. Вміння аналізувати науково-методологічні підходи до формування планів, програм та кампаній розвитку стартап проектів. 1.3. Спроможність до розробки, організації, реалізації планів і програм реалізації підприємницьких проектів. 1.4. Здатність до аналізування та пошуку нових напрямів реалізації стартап проектів, їх планування та організування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: менеджмент - кореквізит: технології управління стартапами
Короткий зміст навчальної програми: Поняття «планування» та класифікація планів. Поняття «організування» в управлінні стартапами. Бюджетування стартапу. Вивчення підходів до організації процесу розвитку стартапу. Вивчення механізмів взаємодії стейкхолдерів в стартап проекті. Напрямки масштабування стартап проекту. Організування роботи з інвесторами. Планування персоналу в стартапі.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (100%)
Рекомендована література: 1.Эрик Рис Бизнес с нуля. Метод Lean Startup для быстрого тестирования идей и выбора бизнес-модели. М.: Альпина Паблишер, 2013р.-249с. 2. Ден Сенор, Сол Синґер «Країна стартапів. Історія ізраїльського економічного дива Yakaboo Publishing, 2016.

Стратегії виходу стартапів на ринок

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.08.E.165
Кількість кредитів: 3.50
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: асист. Дума О.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: 1.1. Поглиблені знання теоретико-прикладної бази планування та організування старапів. 1.2. Вміння аналізувати науково-методологічні підходи до формування планів, програм та кампаній розвитку стартап проектів. 1.3. Спроможність до розробки, організації, реалізації планів і програм реалізації підприємницьких проектів. 1.4. Здатність до аналізування та пошуку нових напрямів реалізації стартап проектів, їх планування та організування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: менеджмент - кореквізит: технології управління стартапами
Короткий зміст навчальної програми: Поняття «планування» та класифікація планів. Поняття «організування» в управлінні стартапами. Бюджетування стартапу. Вивчення підходів до організації процесу розвитку стартапу. Вивчення механізмів взаємодії стейкхолдерів в стартап проекті. Напрямки масштабування стартап проекту. Організування роботи з інвесторами. Планування персоналу в стартапі.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (100%)
Рекомендована література: 1.Эрик Рис Бизнес с нуля. Метод Lean Startup для быстрого тестирования идей и выбора бизнес-модели. М.: Альпина Паблишер, 2013р.-249с. 2. Ден Сенор, Сол Синґер «Країна стартапів. Історія ізраїльського економічного дива Yakaboo Publishing, 2016.