Інструменти розширення та масштабування бізнесу (курсовий проєкт)

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.08.E.184
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: к.е.н., доц.. Білик О.І.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: 1. Вміти розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми; 2. Застосовувати знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення управлінських та адміністративних задач спеціальності, використовуючи відомі методи; 3. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач спеціальності; 4. Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу систем управління публічних та приватних структур.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: Основи адміністративного менеджменту - кореквізит: Теорія підприємництва
Короткий зміст навчальної програми: Управління конкурентоспроможністю: ефективні інструменти ведення бізнесу. Вплив культурних особливостей на ведення бізнесу. Онлайн-інструменти для розширення бізнесу. Аутсорсинг як інструмент масштабування бізнесу. Ескроу: новий інструмент розширення і масштабування бізнесу. Способи масштабування бізнесу. Масштабування бізнесу за допомогою системи франчайзингу.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (100%)
Рекомендована література: 1). Каюченко А.В. Информационные технологии управления предприятием как современный фактор конкурентоспособности предприятия. – [Электронный ресурс] – URL: http://www.creativeconomy.ru/articles 2). Подольчак Н.Ю. Стратегічний менеджмент / Н.Ю. Подольчак. ? Л.: Видавництво національно університету “Львівська політехніка”, 2006. ? 223 с. 3). Целосноя модель трансформами в цифровой экономике – как стать цифровими лидерами / В. П. Куприяновский, А. П. Добрынин, С. А. Синягов, Д. Е. Намиот // International Journal of Open Information Technologies. – 2017. – vol. 5, no. 1. – С. 26–33.