Особисті якості

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.E.034
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Публічне управління та публічна служба
Лектор: Кандидат наук з державного управління, доцент Дзяна Галина Олексіївна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: ЗК 1. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями. ЗК 2. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. ЗК 5. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК 7. Здатність планувати та управляти часом. ЗК 9. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. фахові компетентності: ФК 2. Здатність забезпечувати належний рівень вироблення та використання управлінських продуктів, послуг чи процесів. ФК 3. Здатність забезпечувати дотримання нормативно-правових норм поведінки. ФК 7. Здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності. ФК 10. Здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері публічного управління та адміністрування. 2.3. Результати навчання відповідно до освітньої програми, методи навчання і викладання, методи оцінювання досягнення результатів навчання У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання (для дисциплін, які передбачені для однієї освітньої програми, або освітніх програм однієї спеціальності): ПРН 2. Застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур ПРН 6. Підтримувати ефективну взаємодію з громадськістю, державними та недержавними інституціями, використовуючи інформаційні та комунікативні технології ПРН 7. Розвивати лідерські якості, вміти формувати колектив та команду, враховуючи етнічні, соціальні, конфесійні та інші особливості ПРН 15. Застосовувати методи контролю якості у сфері професійної діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організаційна поведінка та лідерство Управління людськими ресурсами Професійна кар’єра публічного службовця Професійна деформація публічних службовців: ризики та профілактика Самопрезентація Риторика
Короткий зміст навчальної програми: Особисті якості людини: поняття, види, сутність та особливості Самоуправління та організація робочого часу Стреси. Управління стресовими ситуаціями Особистий професійний розвиток Кар’єрний коучинг Командоутворення та лідерство Міжособистісна комунікація. Управління конфліктами.
Методи та критерії оцінювання: Заходи з оцінювання результатів навчання студентів передбачають вхідний, поточний, семестровий контроль результатів навчання та діагностику набуття компетентностей. Ці заходи регламентуються Положенням про рейтингове оцінювання досягнень студентів і Положенням про організацію й проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів. Вхідний контроль (діагностика вхідного рівня знань студентів) застосовують як передумову успішного планування та вивчення дисциплін. Він дає змогу викладачеві визначити наявний рівень знань студентів і використати його як орієнтир складності матеріалу, а також для вибору форм і методів проведення занять. Поточний контроль здійснюють під час практичних та індивідуально-консультативних занять студента; він має на меті перевірку рівня засвоєння теоретичних і практичних знань. Контрольна робота (далі – КР) – форма організації навчання, яка має на меті поглиблення, узагальнення та закріплення вмінь і знань, які студенти отримують у процесі навчання, а також їх застосування на практиці. КР – це завершена практична робота в межах навчальної програми дисципліни, що виконується на основі знань, умінь і навичок, отриманих у процесі лекційних та практичних занять. Семестровий контроль проводять у формах екзамену або заліку з конкретної навчальної дисципліни за накопичувальною системою і в терміни, встановлені в Університеті. Залік – це форма семестрового контролю результатів навчання студента з навчальної дисципліни за семестр. Залік проводять, як правило, упродовж трьох тижнів семестрового контролю згідно з розкладом. поточний контроль (опитування на практичних заняттях) – до 20 балів; - оцінювання контрольної роботи – до 20 балів; - підсумковий контроль – залік – до 60 балів
Рекомендована література: 1. Керівник у системі публічного управління: Навч. Посіб/за заг.ред.Петровського П.А – Львів: ЛРІДУ НАДУ, 2018. – 232с. 2. Ірхін Ю.Б., Федоренко В.Л. Діагностика та розвиток професійних управлінських і лідерських здібностей державних службовців і службовців органів місцевого самоврядування в Україні: навч.посібник / За ред..проф. Ю.В.Кобасюка і проф.. В.Л.Федоренка – К.; Видавництво Міра – К., 2017. – 114с. 3. Публічне управління в Україні: проблеми та перспективи розвитку: монографія / за заг. ред. чл.-кор. НАН України, д. е. н., проф. В. С. Загорського, проф. П. М. Петровського. Львів : ЛРІДУ НАДУ, 2021. 256 с. ISBN 978-617-644-059-8. 4. Галузяк В.М. Розвиток професійної самосвідомості студентів вищих навчальних закладів : монографія / В.М. Галузяк, К.М. Добровольська. – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015. – 256 с. 5. Професійна кар’єра особистості в сучасних умовах: монографія /В.Т. Лозовецька. – Київ, 2015. – 279 с. – Режим доступу: https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi7rajU8s_uAhWNlIsKHS4lAdMQFjAGegQICBAC&url=https%3A%2F%2Fcore.ac.uk%2Fdownload %2Fpdf%2F32310612.pdf&usg=AOvVaw2v3e-wtUqR6jkgt5l4KsIk. 6. Публічна служба : навч. посіб. / С.М. Серьогін, Н.А. Липовська, Є.І. Бородін [та ін.] ; за заг. ред С.М. Серьогіна. – Дніпро : ГРАНІ, 2018. – 384 с. 7. Публічна служба : посіб. для підгот. до іспиту / Ю.П. Битяк, Н.П. Матюхіна, С.А. Федчишин ; за заг. ред. Н.П. Матюхіної. – Харків : Право, 2018. – 260 с. Публічне управління та адміністрування: словник-довідник // Укладники: О.М. Руденко, О.В. Шершньова, В.Д. Бакуменко, Н.В. Філіпова, Н.В. Ткаленко. – К. : Кондор-Видавництво, 2016. – 178 с. 8. Управління діловою кар’єрою : навчальний посібник для студентів напряму підготовки “Управління персоналом та економіка праці” усіх форм навчання / Г.В. Назарова, І.П. Отенко, С.В. Мішина та ін. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2016. – 295 с.