Технічний нагляд у будівельному виробництві
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.04.E.052
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: к.т.н., доцент Пенцак А.Я.,
к.т.н., доцент Парнета Б.З.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1
Результати навчання: - Демонструвати вміння працювати з геодезичними приладами та використовувати топографічні матеріали для проектування та створення об’єктів будівництва та інженерних мереж.
- Використовувати та розробляти технічну документацію, в тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій.
- Оцінювати вплив кліматичних, інженерно-геологічних та екологічних особливостей території будівництва при проектуванні та зведенні будівельних об’єктів.
- Визначати та оцінювати навантаження та напружено-деформований стан ґрунтових основ та несучих конструкцій будівель (споруд), у тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій.
- Дотримуватись сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва.
- Забезпечувати надійну та безпечну експлуатацію будівельних конструкцій будівель, споруд та інженерних мереж.
- застосовувати знання технічних характеристик, конструкційних особливостей, призначення і правил експлуатації устаткування та обладнання для вирішення технічних задач спеціальності;
- здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач спеціальності;
- ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди;
- ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу систем і їх складових;
- поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів;
- виконувати відповідні експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Будівельна техніка
Будівельне матеріалознавство
Технологія будівельного виробництва
Будівельні конструкції
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни передбачає вивчення таких розділів: технологія монтажу, будівлі з покриттями нетипових конструкцій; монтаж висотних будівель; висячі покриття мембранні і вантові; ізоляція будівельних конструкцій і споруд; спеціальні види гідроізоляції; тепло- і звукоізоляція конструкцій; забезпечення ізоляцією конструкцій і споруд при будівництві та реконструкції; оздоблювальні роботи в умовах сучасної технології будівництва; сучасні матеріали і технології; виконання тинькувальних робіт; обличкування зовнішніх і внутрішніх поверхонь сучасними матеріалами; оздоблення поверхонь шпалерами і плівками; особливості влаштування рулонних підлог; влаштування похилих підлог.
Опис: 1
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (20%)
• підсумковий контроль (80 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (80%)
Критерії оцінювання результатів навчання: 1
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Технічний нагляд. Посібник інженера технічного нагляду. Видано у 2018р
2. Технологія будівельного виробництва: Підручник / За ред. М. Ярмоленка Видання 2-е, доповнене та перероблене. К.: Вища шк., 2005. - 342 с.: іл.
3. Жван В.Д., Помазан М.Д., Жван О.В. Зведення і монтаж будівель і споруд .Навч. посібник. – Х.: ХНАМГ, 2011. – 395 с.
4. Кондращенко О. В. Матеріалознавство: навчальний посібник / Олена Володимирівна Кондращенко. – Х. : ХНАМГ, 2007. – 182 с.
5. Строительное материаловедение: учебное пособие / В. И. Большаков, Л. И. Дворкин. – Днепропетровск : РВА «Дніпро-VAL, 2004. – 678 с.
6. Карапузов Є.К. Утеплення фасадів: підруч. / Є.К. Карапузов, В.Г. Соха. – К.: Вища освіта, 2007. – 319 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Технічний нагляд у будівельному виробництві (курсова робота)
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.04.E.054
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: к.т.н., доцент Пенцак А.Я.,
к.т.н., доцент Парнета Б.З.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1
Результати навчання: - Демонструвати вміння працювати з геодезичними приладами та використовувати топографічні матеріали для проектування та створення об’єктів будівництва та інженерних мереж.
- Використовувати та розробляти технічну документацію, в тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій.
- Оцінювати вплив кліматичних, інженерно-геологічних та екологічних особливостей території будівництва при проектуванні та зведенні будівельних об’єктів.
- Визначати та оцінювати навантаження та напружено-деформований стан ґрунтових основ та несучих конструкцій будівель (споруд), у тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій.
- Дотримуватись сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва.
- Забезпечувати надійну та безпечну експлуатацію будівельних конструкцій будівель, споруд та інженерних мереж.
- застосовувати знання технічних характеристик, конструкційних особливостей, призначення і правил експлуатації устаткування та обладнання для вирішення технічних задач спеціальності;
- здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач спеціальності;
- ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди;
- ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу систем і їх складових;
- поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів;
- виконувати відповідні експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Будівельна техніка
Будівельне матеріалознавство
Технологія будівельного виробництва
Будівельні конструкції
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни передбачає вивчення таких розділів: технологія монтажу, будівлі з покриттями нетипових конструкцій; монтаж висотних будівель; висячі покриття мембранні і вантові; ізоляція будівельних конструкцій і споруд; спеціальні види гідроізоляції; тепло- і звукоізоляція конструкцій; забезпечення ізоляцією конструкцій і споруд при будівництві та реконструкції; оздоблювальні роботи в умовах сучасної технології будівництва; сучасні матеріали і технології; виконання тинькувальних робіт; обличкування зовнішніх і внутрішніх поверхонь сучасними матеріалами; оздоблення поверхонь шпалерами і плівками; особливості влаштування рулонних підлог; влаштування похилих підлог.
Опис: 1
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (20%)
• підсумковий контроль (80 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (80%)
Критерії оцінювання результатів навчання: 1
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Технічний нагляд. Посібник інженера технічного нагляду. Видано у 2018р
2. Технологія будівельного виробництва: Підручник / За ред. М. Ярмоленка Видання 2-е, доповнене та перероблене. К.: Вища шк., 2005. - 342 с.: іл.
3. Жван В.Д., Помазан М.Д., Жван О.В. Зведення і монтаж будівель і споруд .Навч. посібник. – Х.: ХНАМГ, 2011. – 395 с.
4. Кондращенко О. В. Матеріалознавство: навчальний посібник / Олена Володимирівна Кондращенко. – Х. : ХНАМГ, 2007. – 182 с.
5. Строительное материаловедение: учебное пособие / В. И. Большаков, Л. И. Дворкин. – Днепропетровск : РВА «Дніпро-VAL, 2004. – 678 с.
6. Карапузов Є.К. Утеплення фасадів: підруч. / Є.К. Карапузов, В.Г. Соха. – К.: Вища освіта, 2007. – 319 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).