Розробка технологій будівельних процесів, зведення будівель та споруд
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.01.E.040
Кількість кредитів: 3.50
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: Мудрий Ігор Богданович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ. Здатність розв’язувати складні інженерно-технічні та науково-дослідні проблеми під час професійної діяльності в галузі будівництва і архітектури, що передбачає здатність виконувати техніко-економічне порівняння варіантних рішень, застосування сучасних методів натурних досліджень будівельних несучих та огороджуючих конструкцій, використання енергоощадних технологій.
Спеціальні фахові компетентності професійного спрямування (СКП)
СКП 1.2. Здатність визначити технічний стан будівель, споруд і інженерних комунікацій міського господарства з подальшою розробкою рекомендацій щодо безпечної експлуатації замовником;
СКП 1.4. Здатність ефективно використовувати інструментарій і технології сучасного менеджменту в управлінні державних та комерційних установ з проектування, монтажу та експлуатації систем міського господарства та їх функціонуванні на міжнародному ринку будівельних послуг.
Програмні результати навчання спеціалізації (РНС)
РНС 1.2. Застосовувати знання для вирішення характерних задач синтезу та аналізу в системах утримання міської забудови;
РНС 1.4. Здатність здійснювати постановку задачі досліджень, проведення теоретичних та експериментальних досліджень, аналіз результатів та їх впровадження.
Результати навчання: • мати уявлення про наукові основи технології будівельних процесів, контроль якості будівництва і будматеріалів, технології зведення будівель та споруд;
• вміти формувати ефективні конструктивно-технологічні рішення при зведенні будівель та споруд в цілому так і окремих частин.
• знати методику технологічного проектування окремих видів будівельно-монтажних робіт, зміст і порядок їх виконання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Організація будівництва
• Технологія будівельного виробництва
Короткий зміст навчальної програми: Параметри технологічного процесу зведення будівель та споруд; Організаційно-технологічні схеми зведення будівель і споруд; Технологія зведення будівель із конструкцій індустріального виготовлення; Технологія зведення будівель з використанням монолітного та збірного залізобетону; Технології зведення висотних будинків; Технології зведення великопролітних споруд та купольних покрить; Технологія зведення великопролітних споруд з висячими конструкціями покриття
Опис: Параметри технологічного процесу зведення будівель та споруд; Організаційно-технологічні схеми зведення будівель і споруд; Технологія зведення будівель із конструкцій індустріального виготовлення; Технологія зведення будівель з використанням монолітного та збірного залізобетону; Технології зведення висотних будинків; Технології зведення великопролітних споруд та купольних покрить; Технологія зведення
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (25%)
• підсумковий контроль (75 %, контрольний захід, екзамен)
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (25%)
• підсумковий контроль (75 %, контрольний захід, екзамен)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Електронний навчально-методичний комплекс, який використовується для забезпечення дисципліни " Розробка технології будівельних процесів, зведення будівель та споруд " http://vns.lp.edu.ua/mod/resource/view.php?id= 221124).
2. Гусаков, А.А. Системотехника строительства. Энциклопедический словарь/ А.А. Гусаков - М.: АСВ, 2004 - 320с.
3. Технология возведения зданий и сооружений/Теличенко В.И., Терентьев О.М., Лапидус А.А. Высшая школа. Москва. 2004 - 446 с.
4. Технология возведения зданий/ Ю. Н. Казаков, А. М. Мороз, В. П. Захаров. 2018 - 256 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Розробка технологій будівельних процесів, зведення будівель та споруд (курсовий проєкт)
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.01.E.043
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: Мудрий Ігор Богданович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ. Здатність розв’язувати складні інженерно-технічні та науково-дослідні проблеми під час професійної діяльності в галузі будівництва і архітектури, що передбачає здатність виконувати техніко-економічне порівняння варіантних рішень, застосування сучасних методів натурних досліджень будівельних несучих та огороджуючих конструкцій, використання енергоощадних технологій.
Спеціальні фахові компетентності професійного спрямування (СКП)
СКП 1.2. Здатність визначити технічний стан будівель, споруд і інженерних комунікацій міського господарства з подальшою розробкою рекомендацій щодо безпечної експлуатації замовником;
СКП 1.4. Здатність ефективно використовувати інструментарій і технології сучасного менеджменту в управлінні державних та комерційних установ з проектування, монтажу та експлуатації систем міського господарства та їх функціонуванні на міжнародному ринку будівельних послуг.
Програмні результати навчання спеціалізації (РНС)
РНС 1.2. Застосовувати знання для вирішення характерних задач синтезу та аналізу в системах утримання міської забудови;
РНС 1.4. Здатність здійснювати постановку задачі досліджень, проведення теоретичних та експериментальних досліджень, аналіз результатів та їх впровадження.
Результати навчання: • мати уявлення про наукові основи технології будівельних процесів, контроль якості будівництва і будматеріалів, технології зведення будівель та споруд;
• вміти формувати ефективні конструктивно-технологічні рішення при зведенні будівель та споруд в цілому так і окремих частин.
• знати методику технологічного проектування окремих видів будівельно-монтажних робіт, зміст і порядок їх виконання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Організація будівництва
• Технологія будівельного виробництва
Короткий зміст навчальної програми: Параметри технологічного процесу зведення будівель та споруд; Організаційно-технологічні схеми зведення будівель і споруд; Технологія зведення будівель із конструкцій індустріального виготовлення; Технологія зведення будівель з використанням монолітного та збірного залізобетону; Технології зведення висотних будинків; Технології зведення великопролітних споруд та купольних покрить; Технологія зведення великопролітних споруд з висячими конструкціями покриття
Опис: Параметри технологічного процесу зведення будівель та споруд; Організаційно-технологічні схеми зведення будівель і споруд; Технологія зведення будівель із конструкцій індустріального виготовлення; Технологія зведення будівель з використанням монолітного та збірного залізобетону; Технології зведення висотних будинків; Технології зведення великопролітних споруд та купольних покрить; Технологія зведення
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (25%)
• підсумковий контроль (75 %, контрольний захід, екзамен)
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (25%)
• підсумковий контроль (75 %, контрольний захід, екзамен)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Електронний навчально-методичний комплекс, який використовується для забезпечення дисципліни " Розробка технології будівельних процесів, зведення будівель та споруд " http://vns.lp.edu.ua/mod/resource/view.php?id= 221124).
2. Гусаков, А.А. Системотехника строительства. Энциклопедический словарь/ А.А. Гусаков - М.: АСВ, 2004 - 320с.
3. Технология возведения зданий и сооружений/Теличенко В.И., Терентьев О.М., Лапидус А.А. Высшая школа. Москва. 2004 - 446 с.
4. Технология возведения зданий/ Ю. Н. Казаков, А. М. Мороз, В. П. Захаров. 2018 - 256 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).