Навчально-дослідницька практика
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.00.O.020
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Будівельне виробництво
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Навчально-дослідницька практика
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.00.O.021
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Навчально-дослідницька практика
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.00.O.022
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Гідротехніка та водна інженерія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Навчально-дослідницька практика
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.00.O.023
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Теплогазопостачання і вентиляція
Лектор: викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Під час виконання магістерської кваліфікаційної роботи у здобувачів вищої освіти формуються така інтегральна компетентність:
Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії.
Під час виконання магістерської кваліфікаційної роботи у здобувачів вищої освіти формуються такі загальні компетентності:
Здатність проводити дослідження на відповідному рівні.
Здатність приймати обґрунтовані рішення.
Під час виконання магістерської кваліфікаційної роботи у здобувачів вищої освіти формуються такі спеціальні (фахові) компетентності:
Здатність інтегрувати знання з інших галузей і спеціалізовані концептуальні знання в галузі будівництва та цивільної інженерії, у поєднанні з дотриманням чинних нормативно-правових документів, для розв’язання складних задач у широких або мультидисциплінарних контекстах.
Здатність проводити обстеження, випробування, діагностику та розрахунки при розв’язанні складних задач дослідницького та інноваційного характеру у галузі будівництва та цивільної інженерії.
Здатність використовувати спеціалізовані комп’ютерні програми при розв’язанні складних інженерних задач у галузі будівництва та цивільної інженерії.
Результати навчання: Метою цієї роботи є систематизація, закріплення і розширення теоретичних знань за фахом і застосування цих знань при рішенні конкретних наукових, технічних, економічних і виробничих задач, а саме - щодо проектування та принципу роботи різних систем опалення, гарячого водопостачання, вентиляції, кондиціонування повітря та газопостачання, вибору схемних і конструктивних рішень, особливостей розрахунку цих систем, підбору сучасного устаткування, а також спрямування зусиль майбутніх магістрів на реалізацію задач з реконструкції діючих будинків і споруд, економії паливно-енергетичних ресурсів та їх раціонального використання, а також використання нетрадиційної енергетики.
Під час виконання магістерської кваліфікаційної роботи у здобувачів вищої освіти формуються такі програмні результати навчання:
Проєктувати будівлі і споруди (відповідно до спеціалізації), в тому числі з використанням засобів комп’ютерного проєктування.
Приймати ефективні проєктні та технічні рішення, враховуючи особливості об’єкта будівництва, аспекти соціальної та етичної відповідальності, техніко-економічного обґрунтування, визначення оптимального режиму його функціонування та . Підбирати сучасні матеріали, технології і методи виконання будівельних робіт, враховуючи архітектурно-планувальну, конструктивну частину проєкту та виробничу базу будівельної організації.
Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її.
Здатність здійснювати комерційну та економічну діяльність захисту інтелектуальної власності у сфері архітектури та будівництва.
Управляти складними, непередбачуваними будівельними процесами, які потребують нових стратегічних підходів.
А також такі знання, уміння, комунікація та автономія та відповідальність:
Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються
Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Економіка і управління будівництвом
ВІМ технології в інженерних мережах та спорудах
Нетрадиційні джерела енергії
Проектування систем вентиляції
Проектування систем теплопостачання
Промислові технології та очистка вентиляційно-технологічних викидів
Наукові дослідження в будівництві
Спецкурс з опалення, вентиляції і кондиціонування повітря
Короткий зміст навчальної програми: Магістр – це освітній ступінь, що здобувається на другому рівні вищої освіти та присуджується вищим навчальним закладом у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти відповідної освітньої програми. Ступінь магістра здобувається за освітньо-професійною або за освітньо-науковою програмою. Обсяг освітньо-професійної програми підготовки магістра за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія» (спеціалізацією «Теплогазопостачання і вентиляція») галузі знань 19 «Архітектура і будівництво» становить становить 90 кредитів ЄКТС, обсяг освітньо- наукової програми – 120 кредитів ЄКТС. Освітньо-наукова програма включає спецкурс з наукових досліджень спеціальності обсягом 6 кредитів та дослідницьку (наукову) компоненту обсягом 51 кредит.
Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 р.,
«Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій Національного університету «Львівська політехніка»», змісту освітньо- професійної та освітньо-наукової програм другого (магістерського) рівня вищої освіти атестація випускників спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія» (спеціалізацією «Теплогазопостачання і вентиляція») галузі знань 19 «Будівництво і архітектура» становить проводиться у формі захисту магістерської кваліфікаційної роботи.
Опис: Проекти систем забезпечення мікроклімату нових об'єктів: житлових та адміністративних будівель; проекти реконструкції діючих житлових та адміністративних будівель; опалювальні котельні; теплові насоси; теплогенератори; теплогенеруючі установки з використанням нетрадиційних джерел енергії; теплові пункти; системи опалення, вентиляції, кондиціонування, гарячого водопостачання; розрахунок та розробка планів термомодернізації окремих будівель та споруд; розрахунок систем очищення промислових викидів; розрахунок та підбір систем очищення вентиляційних викидів; енергетичний аудит будівель та споруд; технології утилізації відходів у будівництві; технічна експертиза та паспортизація будівель і споруд, а також окремі питання в галузі досліджень фундаментальних, з метою розширення наукових знань, пізнання явищ і закономірностей їхнього розвитку; пошукових, спрямованих на створення принципово нових виробів, матеріалів, технології, методів керування та організації виробництва; прикладних, спрямованих на використання результатів наукових праць у дослідно-конструкторських розробках, у проектуванні і безпосередньо в практичній діяльності підприємств.
Методи та критерії оцінювання: Захист магістерської кваліфікаційної роботи перед ЕК
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист магістерської кваліфікаційної роботи перед ЕК
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Рекомендована література:
1.Богословский В.Н., Сканави А.Н. Отопление.- М.: - Стройиздат,1991. – 735 с.
2.Внутренние санитарно-технические устройства.Ч.1.Отопление /В.Н.Богословский, Б.А.Крупнов, А.Н.Сканави и др.. – М.:Стройиздат, 1990.- 344с.
3. Справочник по теплоснабжению и вентиляциии. Кн..1. Отопление и теплоснабжение/ Р.В.Щекин, С.М.Кореневский, Г.Е.Бем и др.. – Киев: Будівельник, 1976. – 416с.
4. Щербатюк .Б.І. Енергоощадні системи опалення будинків. Посібник. В-во НУ “Львівська політехніка”.Л.,2002.
5. Пирков В.В. Особливості проектування систем водяного опалення. – К.:ІІ. ДП ”Такі справи”, 2003. – 176 с.
6. Любарець О.П., Зайцев О.М., Любарець В.О. Проектування систем опалення. – Відень-Київ-Сімферополь, 2010. – 200 с.
7. Гершкович В.Ф. Альбом рекомендаций по применению севременного эффективного оборудования в системах отопления и горячего водоснабжения хданий при централизованном теплоснабжении К.: Киев3НИИЭП, 2003.
8. Возняк О.Т., Савченко О.О.,Миронюк Х.В.,Шаповал С.П.,Сподинюк Н.А.,Гулай Б.І Навчальний посібник з грифом НУ «ЛП» «Теплогазопостачання та вентиляція», Львів, НУ”ЛП”, 2013 р., 275 стор
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Навчально-дослідницька практика
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.00.O.019
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Автомобільні дороги та мости
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна