Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.00.O.015
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Будівельне виробництво
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.00.O.016
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: Кущенко Володимир Миколайович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: інтегральна компетентність:
ІТН. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії
спеціальні фахові компетентності:
СК2. Здатність до критичного осмислення сучасних проблем у галузі будівництва та цивільної інженерії для розв’язання складних задач професійної діяльності.
СК6. Здатність будувати та досліджувати моделі ситуацій, об’єктів і процесів будівництва та цивільної інженерії.
СК10. Здатність формулювати нові гіпотези та наукові задачі у галузі будівництва та цивільної інженерії, вибирати належні напрями та відповідні методи для їх розв’язання, беручи до уваги наявні ресурси.
Результати навчання: РН05. Вільно спілкуватися державною мовою усно і письмово для обговорення професійних проблем і результатів діяльності у сфері архітектури та будівництва.
РН09. Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її.
РНС 1.1. Застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань проектування та будівництва об’єктів промислового та цивільного призначення, використовуючи відомі методи
ЗН1. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень
ЗН2. Критичне осмислення проблем у галузі та на межі галузей знань
УМ 1. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур.
УМ 2. Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах.
УМ 3. Здатність розв’язувати проблеми у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності
КОМ 1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються
АіВ 1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів.
АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
АіВ 3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Наукові дослідження у будівництві
Наукові дослідження та семінари за їх тематикою
Спецкурс з наукових досліджень спеціальності
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Практикум з підготовки наукових публікацій матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна за вибором.
Завдання вивчення дисципліни передбачає отримання студентами навиків підготовки наукових публікацій і доповідей на конференціях.
Опис: Тема 1. Загальні відомості о видавницький діяльності у сфері наукових досліджень. Види наукових публікацій. Перелік фахових видань. Складання списка літератури за темою магістерської роботи.
Тема 2. Поняття фахових видань і видань наукометричної бази. Визначення напрямку досліджень. Формулювання назви і концепції публікації в фаховому виданні.
Тема 3. Авторські свідотства на винаходи і корисні моделі. Пошук аналога і описання корисної моделі з необхідними схемами та ескізами
Тема 4. Наукові доповіді. Тези і матеріали наукових конференцій. Підготовка тез і презентації на наукову студентську конференцію.
Тема 5. Магістерська робота, як приклад рукописи у вигляді технічного звіту науково-дослідницької роботи. Правила оформлення.Визначення структури текста.
Тема 6. Правила написання статей для фахових видань. Структура і об’єм тексту. Правила написання анотації. Ключові слова. Актуальність. Мета. Методика виконання роботи. Результати. Висновки. Список літератури. Рецензування статей.
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль – опитування на практичних заняттях.
2. Рубіжний контроль у вигляді захисту підготовленої публікації для фахового видання, тез доповіді і презентації на студентську науково-технічну конференцію.
3. Підсумковий контроль – залік.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль - 20.
Письмова компонента -50.
Усна компонента - 30.
Разом - 100.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Основи методології та організації наукового дослідження: Навч. посібник для студентів, курсантів, аспірантів і ад’юнктів/за ред. А.Є. Конверського. – К.: Центр учбової літератури, 2010 – 352 с.
2. Закон України «Про авторське право і суміжні права» зі змінами на 2010 р.// Відомості Верховної Ради (ВВР), 2011, № 32, ст.314.
3. Закон України «Про видавничу справу» зі змінами 2011 р.//Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1997, N 32, ст.206; зі змінами N 3352-VI від 12.05.2011, ВВР, 2011, N 45, ст.486
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.00.O.017
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Гідротехніка та водна інженерія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.00.O.018
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Теплогазопостачання і вентиляція
Лектор: д.т.н., проф. Возняк О.Т.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
Інтегральна компетентність (ІНТ) Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії.
Загальні компетентності:
ЗК 02. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні.
ЗК5. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
Спеціальні фіхові компетентності
СК10. Здатність формулювати нові гіпотези та наукові задачі у галузі будівництва та ци-вільної інженерії, вибирати належні напрями та відповідні методи для їх розв’язання, бе-ручи до уваги наявні ресурси.
СК11. Здатність планувати та здійснювати наукові дослідження у галузі будівництва та цивільної інженерії.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання:
РН02. Приймати ефективні проєктні та технічні рішення, враховуючи особливості об’єкта будівництва, аспекти соціальної та етичної відповідальності, техніко-економічного обґрунтування, визначення оптимального режиму його функціонування та впровадження заходів із ресурсо- та енергозбереження.
РН05. Вільно спілкуватися державною мовою усно і письмово для обговорення професійних проблем і результатів діяльності у сфері архітектури та будівництва.
РН10. Здатність здійснювати комерційну та економічну діяльність захисту інтелектуальної власності у сфері архітектури та будівництва.
РН11. Управляти складними, непередбачуваними будівельними процесами, які потребують нових стратегічних підходів.
РН12. Розробляти і викладати спеціалізовані навчальні дисципліни у закладах вищої освіти.
РН13. Планувати та виконувати наукові і прикладні дослідження в галузі будівництва та цивільної інженерії, обирати ефективні методики досліджень, аргументувати висновки, презентувати результати досліджень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни
Наукові дослідження в будівництві
Супутні та наступні навчальні дисципліни
Наукові дослідження та семінари за їх тематикою
Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Короткий зміст навчальної програми: Дана дисципліна розрахована на магістрантів науковців денної форми навчання спеціальності 192. «Будівництво та цивільна інженерія». Він містить відомості про курс, відомості про лекційну складову спецкурсу, перелік тем семінарських та лабораторних занять, систему оцінювання навчальних досягнень студентів.
У набутті знань з питань організації та методики наукових досліджень особливої уваги вимагає поєднання вивчення спецкурсу з індивідуальною і самостійною роботою студентів. Навчання у формі самостійної роботи має на меті не тільки закріплення набутих теоретичних знань, але й значне розширення та поглиблення їх згідно з визначеними напрямами наукових досліджень.
Опис: Вступ. Мета і задачі дисципліни, її взаємозв’язок з іншими дисциплінами математичної, програмно-алгоритмічної і загальноінженерної підготовки.
Організація науково-дослідної роботи студентів у ВНЗ. Актуальність та класифікація досліджень. Сучасна наукова проблема.
Основні елементи наукового дослідження.
Методи проведення наукового дослідження. Робота над літературними джерелами та іншими джерелами інформації. Узагальнення результатів наукового дослідження.
Області застосування в інженерній практиці математичних методів і моделей в розрахунках на ЕОМ.
Інформаційне забезпечення наукових досліджень.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з дисципліни Спецкурс з наукових досліджень спеціальності проводиться у вигляді семестрового контролю знань, який проводиться у кінці семестру.
Поточний контроль знань студентів з дисципліни Спецкурс з наукових дослі-джень спеціальності включає такі форми оцінювання:
Оцінювання під час заняття:
– Оцінка виконання лабораторних робіт та їх захист під час заняття – 10,0 бали за кожне виконання лабораторної роботи під час заняття протягом семестру (4 лабораторних роботи)
Семестровий контроль знань включає в себе результати поточного контролю знань студентів, що проводився протягом семестру, та екзаменаційний контроль.
Екзаменаційні завдання побудовано також за трьома рівнями складності. Максима-льна сума балів за екзаменаційне завдання – 60. До цієї кількості додаються результати поточного контролю (максимально – 40 балів). Усна компонента – 10 балів. Максимальна кількість балів за семестровий контроль – 100. Фактична кількість балів, отримана здобувачем освіти, переводиться в державну підсумкову оцінку.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з дисципліни Спецкурс з наукових досліджень спеціальності проводиться у вигляді семестрового контролю знань, який проводиться у кінці семестру.
Поточний контроль знань студентів з дисципліни Спецкурс з наукових дослі-джень спеціальності включає такі форми оцінювання:
Оцінювання під час заняття:
– Оцінка виконання лабораторних робіт та їх захист під час заняття – 10,0 бали за кожне виконання лабораторної роботи під час заняття протягом семестру (4 лабораторних роботи)
Семестровий контроль знань включає в себе результати поточного контролю знань студентів, що проводився протягом семестру, та екзаменаційний контроль.
Екзаменаційні завдання побудовано також за трьома рівнями складності. Максима-льна сума балів за екзаменаційне завдання – 60. До цієї кількості додаються результати поточного контролю (максимально – 40 балів). Усна компонента – 10 балів. Максимальна кількість балів за семестровий контроль – 100. Фактична кількість балів, отримана здобувачем освіти, переводиться в державну підсумкову оцінку.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення
1. https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=9985.
1. Методичні вказівки до лабораторної роботи №1 Експериментальні та аналітичні дослідження коефіцієнту затухання швидкості повітряних струменів. : з курсу Спец-курс з наукових досліджень для студентів першого (бакалаврського) рівня освіти спеціа-льності 192 Будівництво та цивільна інженерія / Укл.: Возняк О.Т., Юркевич Ю.С., Ми-ронюк Х.В., Довбуш О.М., Сухолова І.Є. – Львів: Видавництво Національного університе-ту “Львівська політехніка”. 2022. - 10 с.
3. Методичні вказівки до лабораторної роботи №2 Дослідження аеродинамічних характеристик повітряних струменів для студентів першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія / Укл.: Возняк О.Т., Желих В.М., Шаповал С.П., Касинець М.Є., Дзерин О.І. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”. 2022. - 10 с.
4. Методичні вказівки до лабораторної роботи №3 Визначення швидкості у попе-речних перерізах повітряних струменів для студентів першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія / .Укл.: Возняк О.Т., Лабай В.Й., Гулай Б.І., Пізнак Б.І., Козак Х.Р., – Львів: Видавництво Національного університе-ту “Львівська політехніка”. 2022. - 10 с.
5 Методичні вказівки до лабораторної роботи №4 Визначення границь закруче-ного, плоского, компактного та прямокутного повітряного струменя для студентів першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальності 192 Будівництво та цивільна інже-нерія/ Укл.: Возняк О.Т., Желих В.М., Савченко О.О., Фурдас Ю.В., Клименко Г.М., – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”. 2022. - 10 с.
6. Навчальний посібник з грифом МОН України «Основи наукових досліджень у будівництві» для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк, В.М.Желих – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003. – 174с.
7. Навчальний посібник з грифом НУ «ЛП» «Теплогазопостачання та вентиля-ція» для студентів спеціальності 7.06010107, 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиля-ція» / Укл. Возняк О.Т., Савченко О.О., Миронюк Х.В., Шаповал С.П.,Сподинюк Н.А., Гулай Б.І.. – Львів, 2013. – 275 с.
8. Навчальний посібник з грифом НУ «ЛП» «Планування експерименту та оп-тимізація вирішень у системах ТГВ» для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплогазо-постачання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк – Львів: Видавництво Національного універ-ситету «Львівська політехніка», 2012. – 164с.
9. Конспект лекцій “Оптимізація режимів роботи систем теплогазопостачання і вентиляції» для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк, В.М.Желих, Ю.С.Юркевич – Львів: Видавництво Національного уні-верситету «Львівська політехніка», 2008. – 57с.
10. Конспект лекцій “Методи планування експериментів та оброблення їхніх результатів» для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк, В.М.Желих, Ю.С.Юркевич – Львів: Видавництво Національного уні-верситету «Львівська політехніка», 2008. – 79с.
11. Конспект лекцій “Основи наукових досліджень» для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк, В.М.Желих, Ю.С.Юркевич – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська полі-техніка», 2007. – 64с.
8. Рекомендована література
Базова
1. Навчальний посібник з грифом МОН України «Основи наукових досліджень у будів-ництві» для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк, В.М.Желих – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003. – 174с.
2. Навчальний посібник з грифом НУ «ЛП» «Планування експерименту та оптимізація вирішень у системах ТГВ для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплогазопоста-чання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк – Львів: Видавництво Національного універси-тету «Львівська політехніка», 2012. – 164с.
3. Навчальний посібник з грифом НУ «ЛП» «Планування експерименту та оптимізація вирішень у вентиляційній техніці» для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплога-зопостачання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2010. – 220с.
4. “НДРС за індивідуальним планом”. Метод. вказівки до виконання НДР за індивідуаль-ним планом. / Укл. Возняк О.Т., Юркевич Ю.С., Желих В.М., Савченко О.О., Миро-нюк Х.В. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», – 2011р. – 20с.
5. Навчальний посібник з грифом НУ «ЛП» «Промислові технології та очищення техно-логічних та вентиляційних викидів» для студентів спеціальності 7.06010107, 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція» / Укл. Юркевич Ю.С., Возняк О.Т., Желих В.М. Львів, 2012. – 120 с.
Допоміжна
1. Навчальний посібник з грифом НУ «ЛП» «Теплогазопостачання та вентиляція» для студентів спеціальності 7.06010107, 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція» / Укл. Возняк О.Т., Савченко О.О., Миронюк Х.В., Шаповал С.П.,Сподинюк Н.А., Гулай Б.І.. – Львів, 2013. – 275 с.
2. 10. Myroniuk, K., Voznyak, O., Savchenko, O., Kasynets, M. Mathematical Modeling of an Air Flow Leakage with the Jets Interaction at the Variable Mode. Lecture Notes in Civil Engineering, 2023, 290 LNCE, pp. 289–298.
3. 11. Voznyak, O., Yurkevych, Y., Sukholova, I., Myroniuk, K. Mathematical Modeling of Air Distribution in a Non-stationary Mode by Swirled-Compact Air Jets. Lecture Notes in Civil Engineering, 2023, 290 LNCE, pp. 432–440.
4. 12. O.Voznyak, O.Dovbush, P.Kapalo, M.Adamski, F.Domnita, C.Bacotiu. / Frontal re-sistance coefficient of the buses with the different ventilation equipment. Engineering Re-view, Hrcak, Vol.41 No 2, 2021, pp. 1 – 8.
5.
9. Інформаційні ресурси
1. https://www.if.gov.ua/news/konkurentnij-rinok-teplopostachannya-osnovna-peredumova-skorochennya-vikoristannya-gazu
2. http://http://usp.kiev.ua/ua/services/50/shemaoptimteplo/
3. http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=9985.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.00.O.014
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Автомобільні дороги та мости
Лектор: професор Соболь Христина Степанівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: загальні компетентності:
• ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії;
фахові компетентності:
СК5. Здатність проводити обстеження, випробування, діагностику та розрахунки при розв’язанні складних задач дослідницького та інноваційного характеру у галузі будівництва та цивільної інженерії;
СК10. Здатність формулювати нові гіпотези та наукові задачі у галузі будівництва та цивільної інженерії, вибирати належні напрями та відповідні методи для їх розв’язання, беручи до уваги наявні ресурси;
СК11. Здатність планувати та здійснювати наукові дослідження у галузі будівництва та цивільної інженерії.
Результати навчання: РН05. Вільно спілкуватися державною мовою усно і письмово для обговорення професійних проблем і результатів діяльності у сфері архітектури і будівництва.
РН09. Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її.
РН12. Розробляти і викладати спеціалізовані навчальні дисципліни у закладах вищої освіти.
РН13. Планувати та виконувати наукові і прикладні дослідження в галузі, будівництва та цивільної інженерії, обирати ефективні методики досліджень, аргументувати висновки, презентувати результати досліджень.
ЗН1. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяль-ності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень.
УМ2. Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Наукові дослідження у будівництві
Спецкурс з наукових досліджень спеціальності
Наукові дослідження та семінари за їх тематикою
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна обов’язкового вибору.
Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей» визначений державними вимогами і складає 180 академічних годин (6.0 кредитів EСTS), з яких 22 години відведено на аудиторні заняття, 158 годин – самостійна робота студентів. У процесі навчання студенти готують статтю за темою магістерської роботи для фахового видання. Форма підсумкового контролю знань – залік.
Завдання вивчення дисципліни передбачає отримання студентами навиків видавницької діяльності за результатами науково-дослідницької роботи.
Опис: Загальні відомості про видавницьку діяльність у сфері наукових досліджень.
Види наукових публікацій. Поняття фахових видань і видань наукометричної бази.
Авторські свідотства на винаходи і корисні моделі.
Наукові монографії і дисертації. Автореферати.
Тези і матеріали наукових конференцій.
Правила написання статей для фахових видань.
Структура і об’єм тексту.
Правила написання анотації. Ключеві слова.
Актуальність. Мета. Методика виконання роботи.
Результати. Висновки. Список літератури.
Рецензування статей. Перелік фахових видань.
Методи та критерії оцінювання: Форма семестрового контролю – залік
Критерії оцінювання результатів навчання: На практичних заняттях здобувачі освіти проводять аналіз попередніх наукових досліджень згідно тематики магістерської кваліфікаційної роботи, складають зміст та стиль викладення матеріалу при цьому, результати оцінювання враховуються у підсумковий поточний контроль. Заліковий контроль проходить у вигляді представлення готової до друку статті за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Поточний контроль (Складання структури статті)
Усне опитування – 20 балів
Заліковий контроль. Оцінювання готової до друку статті за темою магістерської роботи 80 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Солодкий С.Й. Інноваційні матеріали і технології для будівництва та ремонту дорожніх одягів автомобільних доріг: навчальний посібник – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 140 с
Соболь Х.С. Методологія і принципи наукових досліджень: навч. Посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 92 с.
8. Рекомендована література
Базова
.Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/
Бюллетень Вищої атестаційної комісії України. – 2009. – № 6; 2011. – №11-12.
Закон України “Про вищу освіту” від 17 січня 2002 р. N 2984-III із змінами, внесеними законодавчими документами у 2010 р.// Вiдомостi Верховної Ради (ВВР), 2002, N 20, ст.134; зі змінами: Ресурс доступу: http: //www.test.if.ua/ wp-content/uploads/2011/01/zakon_pro_vyschu_osvitu.pdf
Закон України «Про авторське право і суміжні права» зі змінами на 2010 р.// Відомості Верховної Ради (ВВР), 2011, № 32, ст.314.
Закон України «Про видавничу справу» зі змінами 2011 р.//Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1997, N 32, ст.206; зі змінами N 3352-VI від 12.05.2011, ВВР, 2011, N 45, ст.486
Наказ Міністерства освіти і науки "Про внесення змін до тимчасового Порядку надання навчальній літературі грифів МОH" N11 від 10 січня 2009 р.// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/
Наказ Міністерства освіти і науки «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» від 10 липня 2008 р.// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/
Допоміжна
1. Наказ Міністерства освіти і науки "Щодо видання навчальної літератури для вищої школи" (зі змінами) N588 від 27.06.2008 р.// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України // Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).