Основи лідогенерації та маркетингу

Спеціальність: Управління ІТ продуктами
Код дисципліни: 6.124.04.O.017
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: Ю.О.Закутня, к.е.н., доц. Коць Ольга Олегівна д.т.н., професор Литвин Василь Володимирович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Забезпечити студентам здобуття поглиблених теоретичних та практичних знань, умінь та розуміння для успішного виконання професійних обов’язків за спеціальністю «Системний аналіз» та підготувати студентів для подальшого навчання за обраною спеціалізацією. Мета дисципліни – вивчення методів та засобів лідогенерації.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: фахові компетентності: К29. Здатність організовувати та вести ІТ-бізнес в ринкових умовах. К30. Здатність працювати в командах, здійснювати організацію процесу колективного вирішення проблем у групі (фасилітація), працювати в конфліктних ситуаціях.
Результати навчання: ПР18. Розуміти і вміти імплементовувати та налагоджувати процеси продажів програмного забезпечення й ІТ продуктів. ПР19. Знати і вміти застосовувати методи проведення дослідження та аналізу маркетингової стратегії просування ІТ-продуктів. ПР27. Володіти сучасними навиками ефективного налагоджування комунікаційних процесів, організовувати обговорення складної проблеми без втрат часу та за короткий термін виконати усі заплановані дії із максимальним залученням учасників процесу. ПР32. Здатність володіти базовими навиками розроблення планів ділових комунікацій, підготовлення та ведення нарад, виявлення проблем і діагностика конфліктів при виконанні робіт.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Комунікаційні технології Продуктовий менеджмент Програмування та командна робота Маркетинг ІТ продуктів
Короткий зміст навчальної програми: Курс присвячений методам лідогенерації, маркетинговий тактиці, спрямованій на пошук потенційних клієнтів з певними контактними даними.
Опис: Вступ. Основи маркетингу Основні цілі курсу. Введення у маркетинг. Маркетингові процеси. Основні поняття у маркетингу. Маркетинговий мікс. Створення цінності у маркетингу. План курсу й очікування Канали маркетингу Онлайн і офлайн маркетинг. Ключові показники ефективності (KPI). Основні канали маркетингу: контент, імейл-маркетинг, SEO, performance marketing, реферальний маркетинг, маркет-плейси, SMM, події, промоції, PR i лідери думок. Growth marketing Бізнес-модель Дослідження ринку і персони користувача як основа будь-якої маркетингової діяльності. Типи бізнес-моделей. Канва бізнес-моделі. В2В і В2С бізнеси. Концепція Р2Р Вступ до лідогенерації Що таке лідогенерація. Основні обов’язки лідогенератора. Взаємозв’язок лідогенерації, маркетингу і продажів. Шлях користувача й основні етапи лідогенерації Побудова процесів лідогенерація в ІТ-компаніях Запрошені спікери поділяться власним досвідом лідогенерації, побудовою процесів, відділу лідогенерації в компаніях Шлях користувача. Канали лідогерації Inbound i Outbound лідогенерація. Воронка продажів. Огляд основних каналів лідогенерації Техніки inbound marketing Роль контенту в лідогенерації. Ведення блогу. Поняття inbound marketing. Лід-магніт. Посадкова сторінка. CTA. Hotjar. Приватність і GDPR. Cookie і їхній вплив на мережі Реклама в пошукових мережах Огляд основних рекламних каналів. Відмінності реклами в пошуковиках від банерної реклами і реклами в соцмережах. Реклама в Google i Youtube. Bing як пошукова мережа і рекламна система. Таксономія Реклама в соцмережах Особливості реклами в соцмережах. Меta як основна рекламна платформа. Таргетинг. Реклама в Tiktok, Pinterest, Twitter. Рекламні воронки відповідно до шляху користувача Форми для лідогенерації Форми для лідогенерація - на сайті, у соцмережах. Відмінність лідогенераційних форм від інших видів реклами. Робота зі списками клієнтів. Чому не варто купувати готові списки клієнтів. Лідогенерація через give away Чат-боти Що таке чат-боти. Основні функції чат-ботів. Чат-боти на сайті, через Воцап, Телеграм, Месенджер. Лідогенерація через чат-боти Імейл-маркетинг Що робити з лідом після того, як він зареєструвався. Відмінність між CRM-системами й інструментами для імейл-маркетингу. Основні елементи CRM-системи. Hubpot, Salesforce, Reply.io, Streak. Налаштування імейлів для конвертації Account based marketing LinkedIn як основна мережа для лідогенерації в В2В. Особливості роботи в LinkedIn. LinkedIn Sales Navigator. ABM A/B тестування на різних етапах лідогенерації Що таке тестування. Для чого тестувати. Тестування заголовків, текстів і креативів. Тестування посадкових сторінок. Тестування у рекламі. Тестування пропозицій. Аналітика
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних практичних робіт та екзаменаційного контролю (письмової та усної компоненти) у формі тестових запитань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК) : виконання практичних завдань – 40 балів. Семестровий контроль (СК) : письмова компонента - 50 балів; усна компонента - 10 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Офіційний сайт FindThatLead [Електронний ресурс] // FindThatLead – Режим доступу до ресурсу: https://findthatlead.com/en/. 2.Офіційний сайт LeadFuze [Електронний ресурс] // LeadFuze – Режим доступу до ресурсу: https://www.leadfuze.com/.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).