Практика ведення переговорів та публічне спілкування

Спеціальність: Управління ІТ продуктами
Код дисципліни: 6.124.04.O.036
Кількість кредитів: 3.50
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: доц., к.н.с.к., Веретеннікова Н.В.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: - Розвиток навичок публічного виступу: Навчання ефективному виступу перед аудиторією, зокрема вміння структуровано та логічно подавати технічну інформацію. - Вміння аргументувати та переконувати: Формування здатності аргументовано відстоювати свої ідеї та переконувати колег, клієнтів або партнерів у своїй позиції. - Комунікація в команді: Відпрацювання навичок ефективної комунікації в команді, зокрема в умовах розподіленої роботи, для досягнення спільних цілей. - Навички переговорів: Оволодіння техніками ведення переговорів, зокрема в контексті технічних проектів, для успішного укладання угод та розв'язання конфліктних ситуацій. - Підготовка до презентацій: Вивчення основ підготовки та проведення презентацій технічних рішень, проектів або досліджень для різних аудиторій, включаючи керівництво, колег та замовників. - Адаптація стилю комунікації: Розвиток вміння адаптувати стиль і форму подачі інформації залежно від специфіки аудиторії та ситуації.
Завдання: загальні компетентності: К02. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. К05. Здатність спілкуватися державною мовою усно і письмово. К09. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. К12. Здатність працювати в команді. К13. Здатність працювати в міжнародному контексті. фахові компетентності: К26. Здатність представляти математичні аргументи і висновки з них з ясністю і точністю і в таких формах, які підходять для аудиторії як усно так і в письмовій формі. К28. Здатність системно аналізувати свою професійну і соціальну діяльність, оцінювати накопичений досвід.
Результати навчання: ПР15. Розуміти українську та іноземну мови на рівні, достатньому для обробки фахових інформаційно-літературних джерел, професійного усного і письмового спілкування, написання текстів за фаховою тематикою. ПР24. Володіти сучасними навиками ефективного налагоджування комунікаційних процесів, організовувати обговорення складної проблеми без втрат часу та за короткий термін виконати усі заплановані дії із максимальним залученням учасників процесу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Комунікаційні технології Ділові комунікації
Короткий зміст навчальної програми: Дана навчальна дисципліна належить до циклу обов’язкових компонент освітньо-професійної програми студента і покликана збагатити майбутнього фахівця знанням публічного спілкування, формує уважність і почуття відповідальності, уміння користуватися довідниками і додатковими джерелами інформації, робити вибір варіантів посередницької мовленнєвої поведінки, швидко приймати правильні комунікативні рішення, виявляти і зіставляти численні лінгвістичні і екстралінгвістичні дані.
Опис: 1. Вступ до публічного спілкування Визначення та значення публічного спілкування. Основні форми та види публічного спілкування. Роль публічного спілкування в сучасному світі, особливо в ІТ-сфері. 2. Підготовка до публічного виступу Аналіз аудиторії. Визначення цілей виступу. Структурування матеріалу та розробка тез. 3. Ефективні методи презентації Візуалізація даних та використання допоміжних матеріалів. Програмні засоби для створення презентацій. Креативність у презентаціях. 4. Техніки впливу та переконання Психологічні аспекти впливу. Методи переконання та маніпуляції. Використання риторичних прийомів у виступах. 5. Мистецтво ведення діалогу Особливості діалогічного спілкування. Управління конфліктами у спілкуванні. Техніки активного слухання. 6. Публічне спілкування в онлайн-середовищі Особливості онлайн-комунікацій. Вебінари та онлайн-презентації. Етикет та безпека в цифрових комунікаціях. 7. Медіакомпетентність та критичне мислення Розпізнавання фейкових новин та дезінформації. Роль критичного мислення в публічному спілкуванні. Інструменти аналізу інформації. 8. Публічне спілкування в міжнародному контексті Крос-культурні аспекти комунікації. Бар’єри міжкультурного спілкування. Мовні та культурні стратегії в міжнародному ІТ-бізнесі. 9. Етика публічного спілкування Етичні стандарти та норми. Повага до аудиторії та відповідальність оратора. Управління емоціями та етичне використання риторики.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних практичних робіт та екзаменаційного контролю (письмової та усної компоненти) у формі тестових запитань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль 40 балів: звіти з виконанням практичних робіт Підсумковий контроль 60 балів, екзамен: тестування та усне опитування
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Hurn B. J. Cross-Cultural Communication / B. J. Hurn, B. Tomalin : Palgrave Macmillan, 2013. – 328 p. 2. Гратон, Джон. Презентації в стилі TED: Керівництво зі створення промов, що надихають / Джон Гратон ; пер. з англ. І. Ковальчук. — Київ : Наш Формат, 2017. — 272 с. — ISBN 978-617-7279-75-7. 3. Зіллман, Артур. Мистецтво ефективної комунікації: 10 кроків до успішного виступу / Артур Зіллман ; пер. з англ. Л. Кузьменко. — Львів : Видавництво Старого Лева, 2021. — 208 с. — ISBN 978-966-448-062-9. 4. Мейер, Ерін. Культурна карта: Як люди думають, керують і ведуть переговори в різних країнах / Ерін Мейер ; пер. з англ. М. Забарило. — Київ : Наш Формат, 2019. — 288 с. — ISBN 978-617-7730-15-9. 5. Б'янчі, Кріс. Майстерність презентацій: Як створювати вражаючі виступи / Кріс Б'янчі ; пер. з англ. Н. Журбенко. — Київ : Наш Формат, 2020. — 240 с. — ISBN 978-617-7682-34-2.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).