Ділові комунікації

Спеціальність: Управління ІТ продуктами
Код дисципліни: 6.124.04.E.046
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: Веретеннікова Н.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: • методи та форми ділових комунікацій, таких як бесіда, нарада, переговори, виступи перед аудиторією, презентація, листування; • факторів, що сприяють збільшенню ефективності бізнес-комунікацій: психологія, етика, етикет, культура мовлення; • сутність конфлікту, його учасники і об'єкт; причини, динаміку і функції конфлікту; основні особливості відкритого конфлікту; • технологію своєчасного виявлення і правильної оцінки конфліктної ситуації та її передбачення; • способи і прийоми запобігання і вирішення конфліктів.
Завдання: • методи та форми ділових комунікацій, таких як бесіда, нарада, переговори, виступи перед аудиторією, презентація, листування; • факторів, що сприяють збільшенню ефективності бізнес-комунікацій: психологія, етика, етикет, культура мовлення; • сутність конфлікту, його учасники і об'єкт; причини, динаміку і функції конфлікту; основні особливості відкритого конфлікту; • технологію своєчасного виявлення і правильної оцінки конфліктної ситуації та її передбачення; • способи і прийоми запобігання і вирішення конфліктів.
Результати навчання: • методи та форми ділових комунікацій, таких як бесіда, нарада, переговори, виступи перед аудиторією, презентація, листування; • факторів, що сприяють збільшенню ефективності бізнес-комунікацій: психологія, етика, етикет, культура мовлення; • сутність конфлікту, його учасники і об'єкт; причини, динаміку і функції конфлікту; основні особливості відкритого конфлікту; • технологію своєчасного виявлення і правильної оцінки конфліктної ситуації та її передбачення; • способи і прийоми запобігання і вирішення конфліктів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Дискретна математика, Системи штучного інтелекту
Короткий зміст навчальної програми: ділові комунікації як наукова дисципліна, комунікативна сторона ділової взаємодії та типи ділових партнерів, форми ділових комунікацій, конфлікти, стреси і маніпуляції у ділових комунікація,етика і етикет ділових комунікацій.
Опис: • методи та форми ділових комунікацій, таких як бесіда, нарада, переговори, виступи перед аудиторією, презентація, листування; • факторів, що сприяють збільшенню ефективності бізнес-комунікацій: психологія, етика, етикет, культура мовлення; • сутність конфлікту, його учасники і об'єкт; причини, динаміку і функції конфлікту; основні особливості відкритого конфлікту; • технологію своєчасного виявлення і правильної оцінки конфліктної ситуації та її передбачення; • способи і прийоми запобігання і вирішення конфліктів.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування • Підсумковий контроль (60%, іспит): тестування (60%).
Критерії оцінювання результатів навчання: • методи та форми ділових комунікацій, таких як бесіда, нарада, переговори, виступи перед аудиторією, презентація, листування; • факторів, що сприяють збільшенню ефективності бізнес-комунікацій: психологія, етика, етикет, культура мовлення; • сутність конфлікту, його учасники і об'єкт; причини, динаміку і функції конфлікту; основні особливості відкритого конфлікту; • технологію своєчасного виявлення і правильної оцінки конфліктної ситуації та її передбачення; • способи і прийоми запобігання і вирішення конфліктів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Шавкун І.Г. Етика організаційних комунікацій. // Збірник наукових праць за матеріалами науково-практичної конференції «Наукові дослідження і їх практичне застосування. Сучасний стан і шляхи розвитку 2010». Том 17 Філософія і філологія. – Одеса, 2010. – С.17 - 18. 2. Шавкун І.Г. Бізнес-комунікація як тип соціального зв'язку. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проблеми управління економічним потенціалом регіонів» Запоріжжя: ЗНУ, 2010. – С. 274-276. 3. Шавкун І.Г. Сутність та атрибути комунікації в умовах глобалізації. // Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К.: ВІР УАН, 2010. – Вип. 35. - C. 260 - 268. 4. Hurn B. J. Cross-CulturalCommunication / B. J. Hurn, B. Tomalin : PalgraveMacmillan, 2013. – 328 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).