Стратегічне планування
Спеціальність: Управління ІТ продуктами
Код дисципліни: 6.124.04.E.057
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: д.т.н., проф. Буров Євген Вікторович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: уміти використовувати методи та засоби конкурентного аналізу на практиці у процесі розробки проектів інформаційних систем
Результати навчання: знати призначення стратегічного аналізу, його методології для побудови конкурентноздатних стратегій розвитку підприємств галузі інформаційних технологій.
уміти використовувати методи та засоби конкурентного аналізу на практиці у процесі розробки проектів інформаційних систем
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Управління ІТ проектами
Короткий зміст навчальної програми: Головні поняття та процеси стратегічного планування та аналізу. Методи формування стратегій. Моделі стратегічного вибору. Внутрішній та зовнішній аналіз. SWOT аналіз. Конкурентний стратегічний аналіз. Реалізація стратегій. Методи стратегічного керування. Корпоративні стратегії
Опис: Головні поняття та процеси стратегічного планування та аналізу. Методи формування стратегій. Моделі стратегічного вибору. Внутрішній та зовнішній аналіз. SWOT аналіз. Конкурентний стратегічний аналіз. Реалізація стратегій. Методи стратегічного керування. Корпоративні стратегії
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних лабораторних робіт та екзамену (письмова компонента – тестові запитання трьох рівнів складності та усна компонента – опитування).
Критерії оцінювання результатів навчання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, реферат, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Cadle J. Business Analysis Techniques. 72 Essential Tools for Success./ James Cadle, Debra Paul and Paul Turner.- BCS.-P.37
2. Porter M. Competitive Strategy. Techniques for Analyzing Industries and Competitors./ Michael E. Porter.- The free press, 1980.- P.422.
3. Grant R. Contemporary Strategy Analysis./ Grant R.- John Wiley and Sons, 2010.- P.518
4. David F. Strategic management. Concepts and cases./ David Fred- Prentice Hall. 2011.- P. 685.
5. Neil Ritson. Strategic Management./ Neil Ritson- Ventus Publishing. 2008.- P.56.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Стратегічне планування (курсова робота)
Спеціальність: Управління ІТ продуктами
Код дисципліни: 6.124.04.E.059
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: д.т.н., проф. Буров Євген Вікторович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: уміти використовувати методи та засоби конкурентного аналізу на практиці у процесі розробки проектів інформаційних систем
Результати навчання: знати призначення стратегічного аналізу, його методології для побудови конкурентноздатних стратегій розвитку підприємств галузі інформаційних технологій.
уміти використовувати методи та засоби конкурентного аналізу на практиці у процесі розробки проектів інформаційних систем
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Управління ІТ проектами
Короткий зміст навчальної програми: Головні поняття та процеси стратегічного планування та аналізу. Методи формування стратегій. Моделі стратегічного вибору. Внутрішній та зовнішній аналіз. SWOT аналіз. Конкурентний стратегічний аналіз. Реалізація стратегій. Методи стратегічного керування. Корпоративні стратегії
Опис: Головні поняття та процеси стратегічного планування та аналізу. Методи формування стратегій. Моделі стратегічного вибору. Внутрішній та зовнішній аналіз. SWOT аналіз. Конкурентний стратегічний аналіз. Реалізація стратегій. Методи стратегічного керування. Корпоративні стратегії
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних лабораторних робіт та екзамену (письмова компонента – тестові запитання трьох рівнів складності та усна компонента – опитування).
Критерії оцінювання результатів навчання: • Підсумковий контроль (100%, залік): курсова робота.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Cadle J. Business Analysis Techniques. 72 Essential Tools for Success./ James Cadle, Debra Paul and Paul Turner.- BCS.-P.37
2. Porter M. Competitive Strategy. Techniques for Analyzing Industries and Competitors./ Michael E. Porter.- The free press, 1980.- P.422.
3. Grant R. Contemporary Strategy Analysis./ Grant R.- John Wiley and Sons, 2010.- P.518
4. David F. Strategic management. Concepts and cases./ David Fred- Prentice Hall. 2011.- P. 685.
5. Neil Ritson. Strategic Management./ Neil Ritson- Ventus Publishing. 2008.- P.56.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).