Командна робота

Спеціальність: Кібербезпека
Код дисципліни: 6.125.00.O.021
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Захист інформації
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Командна робота

Спеціальність: Кібербезпека
Код дисципліни: 6.125.00.O.020
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Безпека інформаційних технологій
Лектор: к.т.н., доцент Шабатура Марія Миколаївна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ЗН 1. Застосовувати знання державної та іноземної мов з метою забезпечення ефективності професійної комунікації. ЗН 2. Організовувати власну професійну діяльність, обирати оптимальні методи та способи розв’язування складних спеціалізованих задач та практичних проблем у професійній діяльності, оцінювати їхню ефективність. ЗН 3. Використовувати результати самостійного пошуку, аналізу та синтезу інформації з різних джерел для ефективного рішення спеціалізованих задач професійної діяльності. ЗН 5. Адаптуватися в умовах частої зміни технологій професійної діяльності, прогнозувати кінцевий результат. ЗН 6. Критично осмислювати основні теорії, принципи, методи і поняття у навчанні та професійній діяльності. ЗН 3.7. Застосовувати національні та міжнародні регулюючі акти у сфері інформаційної безпеки та/або кібербезпеки для розслідування інцидентів. ЗН 3.8. Вирішувати задачі забезпечення безперервності бізнес-процесів організації на основі теорії ризиків та встановленої системи управління інформаційною безпекою, згідно з вітчизняними та міжнародними вимогами та стандартами. ЗН 3.10. Здійснювати аналіз та мінімізацію ризиків обробки інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Кореквізити: Безпека інфраструктури комп'ютерних мереж Системи виявлення вторгнень
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна “Командна робота” призначена для надбання поглиблених знань в області комунікацій, роботи у командах та ефективної взаємодії. Дисципліна присвячена вивченню емоційного інтелекту, сучасних технологій комунікацій, розвитку soft skills, вивчення сучасних методологій побудови проєктів за принципами Agile (Scrum, Kanban). Лекції побудовані в ігровій формі, де студенти активно рухаються, вирішують прикладні завдання працюючи у командах. На практичних заняттях студенти виконують технічний командний проєкт по спринтах, імітуючи роботу працівників ІТ компаній, використовуючи методику Agile для створення проєктів. Кожна команда складається з проєктного менеджера (PM), бізнес аналітика (ВА), розробників і тестера (QA).
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль здійснюється у формі усного опитування (Kahoot, Quizizz), тестування; виконання на захист командного проєкту, залікова робота.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Носенко Е.Л. Емоційний інтелект: концептуалізація феномену, основні функції: монографія / Е. Л. Носенко, Н. В. Коврига. – К. : Вища школа, 2003. –126 с. 2. Управління командою. [Електронний ресурс]. - Доступно з: http://eduhub.in.ua/videos/tehnologiyi-postanovki-zavdan 3. Ефективне лідерство. [Електронний ресурс]. - Доступно з: https://www.businessballs.com/leadership-styles/#leadership-terminology-clarification 4. Agile, Scrum, Kanban 5. Soft Skills 6. Time management
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).