Технічна механіка, частина 3

Спеціальність: Комп'ютерно-інтегровані технології художнього та ювелірного литва
Код дисципліни: 6.136.03.O.023
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Технічна механіка та інженерна графіка
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна

Технічна механіка, частина 3 (курсова робота)

Спеціальність: Комп'ютерно-інтегровані технології художнього та ювелірного литва
Код дисципліни: 6.136.03.O.024
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Технічна механіка та інженерна графіка
Лектор: Малащекно Володимир Олександрович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення навчальної дисципліни здобувачами рівня бакалавр є оволодіння теоретичними основами і практичними навиками застосування сучасних загальних методів дослідження і конструювання різноманітних механічних систем.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів вищої освіти таких компетентностей: інтегральна компетентність: Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі у професійній діяльності, пов’язаній з нафтогазовою галуззю (ІНТ). загальні компетентності: Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел (ЗК6).
Результати навчання: РН1. Знати і розуміти поняття, закономірності та особливості розвитку громадянського суспільства, прав і свобод людини і громадянина в України, а також етичні та правові засади професійної діяльності. КОМ1. Уміння спілкуватися, включно усну та письмову комунікацію, українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою французькою). АіВ1. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення. АіВ2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань. В результаті виконання курсової роботи студент повинен вміти самостійно формулювати та розв’язувати інженерні задачі, опираючись на раціональний вибір розрахункових і технологічних схем, що враховують новіші досягнення науково-технічного прогресу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: Матеріалознавство, Технічна механіка частина друга. Супутні і наступні навчальні дисципліни: Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання, Машини та обладнання для спорудження нафтогазопроводів.
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна «Технічна механіка частина 3» – фундаментальна навчальна дисципліна, у якій вивчаються основи розрахунків на міцність, жорсткість, стійкість основних схематизованих елементів технічних об’єктів: стержнів і тонкостінних оболонок; основні засади конструювання (етапи створення нових виробів, види і комплектність конструкторських документів, характеристики конструкційних матеріалів, поняття технологічності і точності виготовлення виробів); конструкцію і розрахунок типових елементів технічних об’єктів загального призначення (з’єднань, механічних передач, валів, підшипників та ін.). Під час освоєння розділів технічної механіки студенти набувають теоретичних та практичних знань і навиків щодо методів конструювання та проведення розрахунків і визначення оптимальних форм і розмірів та умов експлуатації типових технічних об’єктів нафтогазової галузі, які необхідні для подальшого вивчення загально інженерних і спеціальних навчальних дисциплін.
Опис: Курсова робота – включає задачі конструювання складальної одиниці тихохідного вала одноступеневого циліндричного редуктора, робочі креслення зубчастого колеса та вала, а також креслення складальної одиниці і специфікацію. 1. Завдання. 2. Вибір двигуна та навантажуючі параметри передач. 3. Розрахунок передач на міцність. 4. Зусилля в зачепленні передач та навантаження на вали. 5. Проектний розрахунок валів. 6. Вибір та розрахунок підшипників. 7. Перевірочний розрахунок шпонок. 8. Визначення розмірів основних деталей редуктора. 9. Мащення та ущільнення. 10. Розрахунок та проектування муфти. 11. Список літератури. Графічна частина: Складальне креслення тихохідного вала циліндричного одноступеневого редуктора. Формат А3. Вал тихохідний. Робоче креслення. Формат А3 Зубчасте колесо. Робоче креслення. Формат А3. Креслення муфти. Складальне креслення. Формат А3. Специфікація до складальної одиниці. Специфікація до складальної одиниці.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у студентів відбувається за такими методами: 1. Контроль написання пояснювальної записки до курсової роботи. 2. Контроль виконання креслень по курсовій роботі. 2. Захист курсової роботи шляхом опитування теоретичного матеріалу по курсовій роботі.
Критерії оцінювання результатів навчання: Семестрова оцінка 100 балів: поточний контроль (вчасність виконання) 30 балів: – креслення на листах формату А3 20 балів. – пояснювально-розрахункова записка 10 балів. Захист роботи 70 балів: – якість виконання 10 балів, – усна компонента 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зра
Рекомендована література: Література до курсової роботи: 1. Булгаков В.М., Черниш О.М., Яременко В.В. Технічна механіка: навчальний посібник. Ніжин: ТЩВ «Видавництво «Аспект – Поліграф», 2013. 2. Курмаз Л.В. Основи конструювання деталей машин. – Харків: Підручник НТУ “ХПІ”, 2010. – 532 с. 3. Павлище В.Т. Основи конструювання та розрахунок деталей машин. Львів, Афіша, 2003, - 557 с. 4. Малащенко В.О., Янків В.В. Деталі машин. Курсове проектування. Львів. Новий світ – 2000, 2004, - 236 с.; 2006, - 252 с.; 2007, - 252 с. 5. Малащенко В.О., Павлище В.Т. Деталі машин. Збірник завдань та прикладів розрахунків. Львів, 1999, 117 с. 6. Малащенко В.О. Муфти приводів. – Львів: НУЛП, 2009. – 216 с. 7. Павлище В.Т., Данило Я.Я. Різьби, різьбові з’єднання та кріпильні деталі: Довідник. – Львів: Інтелект-Захід, 2001. – 239 с. 8. Павлище В.Т. Підшипники кочення. – Львів: Інтелект-Захід, 2001. – 148 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).