Розробка системи менеджменту (курсовий проєкт)

Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування
Код дисципліни: 6.072.00.O.014
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Дарміць Р.З.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Засвоїти необхідні базові знання з управління організацією, об’єктивні закони і принципи її функціонування, отримати знання щодо умов, методів та інструментів менеджменту, а також розвинути уміння та навички прийняття раціональних управлінських рішень у процесі професійного зростання і самовдосконалення у процесі курсового проектування.
Завдання: У процесі курсового проектування студент повинен засвоїти навички формування функцій і методів менеджменту, прийняття управлінських рішень щодо створення ОСУ, комунікацій, оцінювання ефективності тощо.
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен набути та розвинути наступні компетентності: 1. Здатність планувати та управляти часом. 2. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. 3. Здатність постійно підвищувати теоретичний рівень знань, генерувати й ефективно використовувати їх в практичній діяльності. 4. Здатність використовувати інформаційні системи та технології в управлінні міжнародними економічними відносинами у сфері медіа комунікацій та ІТ.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: Українська мова кореквізит: Маркетинг; Економіка підприємства
Короткий зміст навчальної програми: Сутність менеджменту та його місце в загальній системі управління. Еволюція менеджменту. Види організацій як об’єктів управління. Процес менеджменту. Функції та методи менеджменту. Управлінські рішення та підходи щодо їх оптимізації. Інформаційні системи і комунікації. Керівництво як об’єднувальна функція менеджменту. Проблеми відповідальності та управлінської етики. Організаційні зміни та організаційний розвиток. Ефективність менеджменту.
Опис: Виконання курсового проекту (роботи) укладається у таку структуру: Вступ Розділ 1. Загальна характеристика організації Розділ 2. Формування функцій менеджменту в організації 2.1. Планування 2.2. Організування 2.3. Мотивування 2.4. Контролювання 2.5. Регулювання Розділ 3. Використання методів менеджменту в організації Розділ 4. Розроблення механізмів прийняття управлінських рішень в організації Розділ 5. Проектування комунікацій в організації Розділ 6. Формування механізмів управління групами працівників організації Розділ 7. Розроблення пропозицій з удосконалення керівництва Розділ 8. Управління конфліктами, стресами та організаційними змінами Розділ 9. Оцінювання ефективності систем менеджменту Висновки Список використаної літератури
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (100%): захист курсового проекту
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань здобувачів освіти відбувається на основі виконання завдань в межах лабораторних робіт (поточний контроль) та екзаменаційного контролю. Рішення викладача щодо рівня знань та умінь студента виявленого під час виконання завдань в межах лабораторних робіт занять та екзаменаційного контролю оцінюється за національною шкалою і 100-бальною шкалою та переводиться у шкалу ECTS відповідно до такої шкали переведення
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Менеджмент: графічна і таблична візуалізація: Навч. Посібник. Видання 5-е, виправлене та доповнене. / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, І.С. Процик, С.Б. Романишин, Р.З. Дарміць. – Львів: Видавництво НУ "Львівська політехніка", 2020. – 208 с. 2. Менеджмент: практичні і лабораторні заняття. Навчальний посібник. Для студентів всіх форм навчання галузей знань "Менеджмент і адміністрування" (дисципліна "Основи менеджменту") та "Економіка і підприємництво" (дисципліна "Менеджмент") / Укл.: О.Є. Кузьмін, І.С. Процик, Х.С. Передало, Р.З. Дарміць. – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2017. – 172 с. 3. Адізес І. Ідеальний керівник. Чому ним неможливо стати. К.: "Наш формат", 2022. – 288с. 4. Волш Кіаран. Ключові показники менеджменту. 100+ фінансових коефіцієнтів для ефективного управління компанією / пер. з англ. Ярослав Вішталюк, за наук. ред. Михайла Колісника. – К.: Наш Формат, 2023. – 428 с. 5. Основи менеджменту: підручник для студентів вищих навчальних закладів / кол. авторів; за ред. А.А. Мазаракі; Харків: Фоліо, 2014. – 846 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).