Розроблення системи менеджменту (курсовий проєкт)

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.00.O.014
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Пшик-Ковальська О.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Це формування у студентів необхідних базових знань з управління організацією, підготовка їх до свідомого і ефективного сприйняття виробничого менеджменту, менеджменту персоналу, фінансового менеджменту, маркетингу та вироблення у них потреб у постійному інтелектуальному і загальнокультурному самовдосконаленню.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні: ЗК4 Здатність планувати та управляти часом. ЗК5 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК 7 Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій. ЗК 8 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК 9 Уміння бути критичним та самокритичним. ЗК 10 Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань / видів економічної діяльності). ЗК 11 Здатність працювати в команді. фахові: ОК 12 Здатність використовувати нормативно-розпорядчі документи та довідкові матеріали при здійсненні професійної діяльності у сфері міжнародних економічних відносин. ФКС 2.3 Здатність використовувати навички управління інноваційними проектами у міжнародному масштабі.
Результати навчання: Результати навчання РН1 Відповідально ставитися до професійного самовдосконалення, усвідомлюючи необхідність навчання впродовж усього життя, проявляти толерантність та готовність до інноваційних змін. РН4 Систематизовувати й упорядковувати отриману інформацію щодо процесів і явищ у світовому господарстві; оцінювати та пояснювати вплив ендогенних і екзогенних факторів на них; формулювати висновки і розробляти рекомендації з урахуванням особливостей національного і міжнародного середовища. РН6 Планувати, організовувати, мотивувати, оцінювати та підвищувати результативність колективної праці, здійснювати дослідження в групі під керівництвом лідера з урахуванням вимог та особливостей сьогодення в умовах обмеженості часу. РН 23 Усвідомлювати необхідність навчання впродовж життя з метою підтримки професійної компетентності на високому рівні. К2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. Методи навчання і викладання Словесні, наочні, практичні, інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод. Самостійна робота: репродуктивний метод; дослідницький метод. Методи оцінювання досягнення результатів навчання Поточний контроль. Методи оцінювання знань: усне опитування за результатами виконаного курсового проекту
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: ? пререквізит: Вступ до фаху «Міжнародні економічні відносини» ? кореквізит: Міжнародні економічні відносини, Міжнародні організації та транснаціональні корпорації.
Короткий зміст навчальної програми: Курсовий проект "Розробка системи менеджменту" орієнтований на вивчення теоретичного та засвоєння практичного матеріалу про сутність менеджменту, функції, методи реалізації, особливості управлінських комунікацій та стилі керівництва необхідні для успішної роботи організації. В результаті вивчення дисципліни, фахівець повинен знати і розуміти : особливості управлінських процесів в організації, їх взаємодію у середині організації та взаємозв’язок зі змінним зовнішнім середовищем.
Опис: Сутність менеджменту і його місце в системі управління підприємством. Історія розвитку менеджменту. Організація як об’єкт управління. Функції та технологія менеджменту. Планування як загальна функція менеджменту. Організування як загальна функція менеджменту. Мотивування як загальна функція менеджменту. Контролювання як загальна функція менеджменту. Регулювання як загальна функція менеджменту. Методи менеджменту. Управлінські рішення. Інформація і комунікації в менеджменті. Керівництво та лідерство. Відповідальність та етика у менеджменті. Організаційні зміни та ефективність менеджменту.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумкова семестрова оцінка за вивчення дисципліни виставляється за результатами поточного контролю за 100-бальною шкалою з переведенням у національну шкалу: • 88-100 балів –“відмінно”; • 71-87 балів – “добре”; • 50-70 балів – “задовільно”; • 49-26 балів - не атестований; • 25-00 балів - не атестований – оцінка “незадовільно”.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Міжнародний менеджмент: навчальний посібник / О.Є. Кузьмін, Н.І. Кара, Л.П. Сай, О.О. Пшик-Ковальська // Львів: Растр-7, 2019. – 202 с. 2. Керівництво організацією: навч. посіб./О.Є.Кузьмін, Н.Т. Мала, О.Г. Мельник, І.С. Процик. – Л.:Вид-во нац. ун-ту «Львів. політехніка», 2014. – 244с. 3. Кузьмін О.Є. Підприємництво та менеджмент: навчальний посібник / О. Є. Кузьмін, С. Б. Романишин, О. О. Пшик-Ковальська, І. С. Процик, Р. Б. Вільгуцька. – Львів: Видавництво "Растр-7", 2017. – 196 c. 4. Кузьмін О.Є. Міжнародний менеджмент: практикум / О.Є. Кузьмін, О.О. Пшик-Ковальська, Л.П. Сай, Н.І. Кара. Навч. посібник. – Львів: «Растр-7», 2013. – 192 с. 5. . Svidruk I.I. Creative management: teaching manual. / І.І. Svidruk, Yu.I.Ossik – Almaty: «Bastau», 2017. – 312 p. 6. Svydruk I.I., Ossik Yu.I., Prokopenko O.V. Creative management: theoretical foundations (Теоретичні основи креативного управління). - Chorzow: Drukarnia Cyfrowa, 2017. - 144 p. 7. Strategic Management Concepts, Competitiveness & Globalization [Electronic resourse] / – Electronic data. – [Small Business by Demand media]. – Mode of access: World Wide Web http://smallbusiness.chron.com/strategic-managementconcepts-competitiveness-globalization-65146.html (viewed on February 29, 2016). – Title from the screen. 8. Навчально-методичне забезпечення по дисципліні знаходиться: режим доступу: http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=9662
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).