Інструментарій міжнародних економічних відносин

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.01.E.045
Кількість кредитів: 7.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Малиновський Ю.В.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни “ Інструментарій міжнародних економічних відносин ” є засвоєння основних категорій, що характеризують сутність міжнародних економічних відносин, світового господарства, усвідомлення механізму його функціонування та закономірностей розвитку.
Завдання: ЗК1. Здатність до письмової та усної комунікації українською та англійською (чи іншою) мовами. ЗК 2. Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області. ЗК 3. Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначати та враховувати ці фактори в конкретних ситуаціях, а також уміння управляти часом. ЗК 4. Здатність застосовувати знання для розв’язання якісних та кількісних задач, а також продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення. ЗК 5. Здатність проводити пошук та опрацювання інформації з різних джерел та здійснювати її аналізування, а також здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК 7. Набуття гнучкого способу мислення, який дає можливість зрозуміти й розв’язати проблеми та задачі, зберігаючи при цьому критичне відношення до усталених наукових концепцій. ЗК 8. Здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області навчання та формування міжнародних економічних відносин. ЗК 9. Уміння застосовувати економічно-математичні методи і моделі, формування гіпотези в наукових дослідженнях, а також використовувати інформаційні та комунікаційні технології, впроваджувати сучасні та використовувати існуючі комп’ютерні програми. ЗК 11. здатність аналізувати міжнародний рух капіталу та його основні форми, досліджувати економічні процеси розвитку світової економіки та глобального економічного середовища. ЗК 12. Розуміння теорій та практики міжнародних економічних відносин, кон’юнктури світових ринків та економічної теорії на макро- і макрорівнях. ЗК 13. Уміння працювати самостійно і в команді, здатність спілкуватися з колегами щодо наукових досягнень, а також навички застосовувати різні форми влади і стилі керівництва для впливу на підлеглих та партнерів. ЗК 14. Здатність використовувати знання і практичні навички з фундаментальних дисциплін у процесі вироблення раціональних рішень у сфері міжнародних економічних відносин. ЗК 15. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки (діагноз) для різних типів складних управлінських задач, здійснювати планування, аналізування, контролювання та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб, діяти з соціальною відповідальністю та громадянською свідомістю. фахові: ФК1. Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін. ФК 2. Базові знання в галузі міжнародних економічних відносин, необхідні для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін. ФК 3. Сучасні уявлення про компетенції європейського загального ринку та європейського інформаційного суспільства. ФК 4. Базові знання основних нормативно-правових актів та довідкових матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших нормативно-розпорядчих документів в галузі міжнародних економічних відносин. ФК 5. Уміння досліджувати економічні процеси розвитку світової економіки та глобального економічного середовища. ФК 6. Розуміння сутності наукових методів економічного аналізу та прогнозування, розвитку економік зарубіжних країн, світових цін, тарифів, інвестиційної та митної діяльності. ФК 8. Базові уявлення про основи діяльності міжнародних організацій, розвитку інтегральних процесів транснаціональних корпорацій. ФК 9. Розуміння методологічних та методичних засад науково-педагогічного дослідження у сфері міжнародних економічних відносин. ФК 10. Уміння аналізувати об’єктивні передумови виникнення та зміст глобальних проблем, основні напрями та роль міжнародних організацій у вирішенні глобальних проблем.
Результати навчання: ЗН 1. Володіння достатніми знаннями та розумінням основних категорій, понять та наукових принципів, що лежать в основі розвитку міжнародних економічних відносин. ЗН 2. Знання закономірностей функціонування та розвитку у міжнародному масштабі ринкової системи організації господарського життя. ЗН 3. Знання тенденцій розвитку міжнародних фінансових ринків та фінансових механізмів, які обслуговують функціонування міжнародної економіки. ЗН 4. Знання особливостей розвитку міжнародної інвестиційної та інноваційної діяльності, принципів формування інвестиційного портфеля, методів оцінювання ефективності портфельних та реальних інвестицій. ЗН7. Знання особливостей тарифного регулювання міжнародної торгівлі, сучасної міжнародної боргової політики. ЗН 8. Знання особливостей зовнішньоторгових угод та контрактів, міжнародних та національних стандартів аудиту зовнішньоекономічних операцій. ЗН 9. Знання методів кількісного вимірювання масових явищ і процесів у світовій економіці, процедур збору статистичної інформації, виявлення тенденцій розвитку і взаємозв’язків у світовій економіці. ЗН11. Знання основних категорій, принципів та функцій міжнародної торгівлі, а також форм міжнародної електронної торгівлі. ЗН 12. Знання основних принципів і завдань діяльності міжнародних організацій та транснаціональних корпорацій. ЗН 13. Знання особливостей міжнародної економічної та торговельної політики ЄС та уміння враховувати їх при розробці стратегії співробітництва України з ЄС. ЗН 14. Володіння достатніми знаннями щодо основних теорій та моделей прямих закордонних інвестицій і ТНК, особливостей виробничої, фінансової діяльності ТНК, управління персоналом ТНК. ЗН 18. Знання основ правового регулювання функціонування фондового ринку в Україні та за кордоном, а також ведення ділових комунікацій, ділового протоколу та ділового етикету у сфері міжнародних економічних відносин. ЗН 20. Знання основних нормативно-правових актів, міжнародних конвенцій, які регулюють процес здійснення митного обслуговування в Україні і за кордоном. УМ 1. Застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань розвитку міжнародних економічних відносин. УМ 2. Вміння аналізувати інтеграційні процеси, етапи та типи міжнародних інтеграційних угруповань. УМ 3. Уміння аналізувати об’єктивні передумови виникнення та зміст глобальних проблем, їх класифікацію, основні напрями та роль міжнародних організацій у вирішенні глобальних проблем, діяльність транснаціональних корпорацій. УМ 4. Обґрунтовувати теоретичні концепції державного регулювання міжнародної торгівлі товарами і послугами. УМ 5. Аналізувати структуру глобальної економіки за різними критеріями економічного розвитку. УМ 9. Уміння будувати вибірку, яка б доказово репрезентувала результати наукових досліджень. УМ 10. Здійснювати порівняльній аналіз основних моделей та стратегій економічного розвитку країн. УМ 11. Уміння формувати організаційну структуру підприємства, оптимально приймати управлінські рішення, вдало застосовувати різні форми влади і стилі керівництва для впливу на підлеглих і бізнес-партнерів у сфері міжнародних економічних відносин. УМ 16. Уміння аналізувати міжнародний рух капіталу та його основні форми, прямі і портфельні закордонні інвестиції. УМ 19. Уміння отримувати, аналізувати, узагальнювати і використовувати інформацію для формування та реалізації управлінських рішень у сфері міжнародних економічних відносин. УМ 20. Уміння досліджувати економічні процеси розвитку світової економіки та глобального економічного середовища. КОМ 1. Уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами. АіВ 4. Здатність демонструвати розуміння основних засад міжнародних економічних відносин та їх практичне застосування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Вступ до фаху "Міжнародна економіка" Кореквізит: Інформаційні системи та технології в управлінні міжнародних економічних відносин
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна інструментарій міжнародних економічних відносин включає в себе особливі проблеми, існуючі при економічній взаємодії окремих країн. У даному курсі вивчаються базові поняття й концепції міжнародної економіки, починаючи від міжнародного поділу праці й інших факторів виробництва, через світовий ринок й світове господарство до концепції міжнародної економіки; найважливіші фактори сучасних міжнародних відносин й закономірності їх розвитку. Аналізуються форми ІМЕВ: міжнародна торгівля, міжнародна міграція капіталу, валютно-фінансові відносини, міжнародна міграція робочої сили та особливості їх реалізації як в загальноосвітньому масштабі, так й у рамках основних підсистем світового господарства. Розглядається діяльність міжнародних економічних організацій та їх роль в забезпеченні зовнішніх економічних зв'язків країн і ІМЕВ у цілому. Розкриваються питання економічної інтеграції країн її сутність, стан розвитку. Приділяється увага до місця і участі України в світовій економічній системі. Об’єктивна необхідність вимагає поступової, неухильної інтеграції економіки України до системи міжнародного поділу праці, світових інтеграційних процесів. Тому знання майбутніми фахівцями теоретичних основ та особливостей міжнародних економічних відносин сприятиме формуванню надійних зовнішньоекономічних зв’язків України з іншими країнами світу.
Опис: Міжнародна економічна система. Базові поняття та загальна характеристика міжнародної економічної діяльності Теорії міжнародної торгівлі Світовий ринок товарів і послуг Міжнародна торгова політика Світовий фінансовий ринок Міжнародні інвестиції Міжнародний кредит Міжнародна економічна система. Базові поняття та загальна характеристика міжнародної економічної діяльності Глобалізація. Роль і місце України і процесі глобалізації.
Методи та критерії оцінювання: 1) поточний контроль (30%): лабораторні роботи (25%, усне опитування (5%); 2) підсумковий контроль (70%): тестування (50%), усна відповідь (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: для здобувачів освіти денної форми навчання поточний контроль складається з усного опитування на лекційних та лабораторних заняттях, оцінки активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень i визначень тощо; письмового розв’язання тестових вправ та задач (максимальна оцінка – 5 балів); виконання та захист лабораторних робіт (максимальна оцінка за кожну – 5 балів). Екзаменаційний контроль складається з письмової компоненти (виконання тестів, відповіді на відкриті питання, розв’язання ситуаційного завдання/задачі) та усної (відповідь на 5 питання, максимальна оцінка за відповідь на кожне з питань оцінюється в 4 балами). Оцінювання результатів навчання та досягнень студента здійснюється відповідно до інституційної 100-бальної шкали: 88-100 балів – атестований з оцінкою «відмінно»; 71-87 балів – атестований з оцінкою «добре»; 50-70 балів – атестований з оцінкою «задовільно»; 26-49 – «не атестований»; 00-25 балів – «не атестований» – оцінка «незадовільно».
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: А – оцінка «відмінно» (88-100 балів) В – оцінка «добре» (80-87 балів) С – оцінка «добре» (71-79 балів) D – оцінка «задовільно» (61-70 балів) Е – оцінка «задовільно» (50-60 балів) FX – оцінка «незадовільно» з можливістю повторного складання екзамену (26-49 балів) F – оцінка «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням модуля (навчальної дисципліни) (00-25 балів)
Рекомендована література: 1. Kantor M., JamesH. B. Electronic datainterchange (EDI) [Electronicresource]/M. Kantor, H. B. James. – National Institute of Standards and Technology, 2016. - Modeofaccess: <URL:http://www.itl.nist.gov/fipspubs/fip161-2.htm> . 2. Sachs J. D. Reforms in Eastern Europe and the Former Soviet Union in the Light of the East Asian Experiences: NBER Working Paper No. 5404. - Cambridge, Mass.: National Bureau of Economic Research, 1996. 3. The Mc Kinsey Quatearly. - 1999. - № 4. - Pp. 28-37. 43. Yeats A. Does Mercosurs Trade Perfomans Raise Concer ns about the Effects of Regional Trade Arrangements? / A. Yeats // The World Bank Economic Review. - 1998. - Vol. 12. - № 1. 44. [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.business.ua 4. Амеліна І.В. Міжнародні економічні відносини: навч. посібник / І.В. Амеліна. – К. : «Центр учбової літератури», 2013. – 256 с. 5. Андросова Т. В. Міжнародні організації / Т. В. Андросова, В. О. Козуб. – Харків : ХДУХТ, 2016. – 263 с. 6. Бестужева С.В. Міжнародні економічні відносини / С.В.Бестужева – Харківський національний економічний університет. – Х.: ХНЕУ, 2019 р., – 384 с. 7. Боринець С.Я. Міжнародні валютно-фінансові відносини : підручник / С. Я. Боринець. – вид 5-те, переробл. і допов. – К. : Знання, 2018. – 582 с. 8. Воронова А. Е. Міжнародні економічні організації : навчальний посібник / Воронова А. Е., Єрохіна Л. В., Рябенко Л. І. – К. : ВД «Професіонал», 2016. – 352 с. 9. Горбач Л.М., Плотніков О.В Міжнародні економічні відносини: Підручник. – К.: Кондор, 2015. – 266с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Безобмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу здобувачів освіти з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу усфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35)

Інструментарій міжнародних економічних відносин (курсовий проєкт)

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.01.E.046
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Малиновський Ю.В.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Це формування у студентів необхідних базових знань із закономірності функціонування та розвитку у міжнародному масштабі ринкової системи організації господарського життя; тенденцій розвитку міжнародних економічних відносин, фінансових ринків та фінансових механізмів, використання отриманих знань для аналізу закономірностей взаємодії національних економік, міжнародних економічних організацій у сфері міжнародної торгівлі, міжкраїнного переміщення факторів виробництва, фінансування та формування міжнародної економічної політики.
Завдання: ЗК1. Здатність до письмової та усної комунікації українською та англійською (чи іншою) мовами. ЗК 2. Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області. ЗК 3. Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначати та враховувати ці фактори в конкретних ситуаціях, а також уміння управляти часом. ЗК 4. Здатність застосовувати знання для розв’язання якісних та кількісних задач, а також продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення. ЗК 5. Здатність проводити пошук та опрацювання інформації з різних джерел та здійснювати її аналізування, а також здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК 7. Набуття гнучкого способу мислення, який дає можливість зрозуміти й розв’язати проблеми та задачі, зберігаючи при цьому критичне відношення до усталених наукових концепцій. ЗК 8. Здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області навчання та формування міжнародних економічних відносин. ЗК 9. Уміння застосовувати економічно-математичні методи і моделі, формування гіпотези в наукових дослідженнях, а також використовувати інформаційні та комунікаційні технології, впроваджувати сучасні та використовувати існуючі комп’ютерні програми. ЗК 11. здатність аналізувати міжнародний рух капіталу та його основні форми, досліджувати економічні процеси розвитку світової економіки та глобального економічного середовища. ЗК 12. Розуміння теорій та практики міжнародних економічних відносин, кон’юнктури світових ринків та економічної теорії на макро- і макрорівнях. ЗК 13. Уміння працювати самостійно і в команді, здатність спілкуватися з колегами щодо наукових досягнень, а також навички застосовувати різні форми влади і стилі керівництва для впливу на підлеглих та партнерів. ЗК 14. Здатність використовувати знання і практичні навички з фундаментальних дисциплін у процесі вироблення раціональних рішень у сфері міжнародних економічних відносин. ЗК 15. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки (діагноз) для різних типів складних управлінських задач, здійснювати планування, аналізування, контролювання та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб, діяти з соціальною відповідальністю та громадянською свідомістю. фахові: ФК1. Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін. ФК 2. Базові знання в галузі міжнародних економічних відносин, необхідні для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін. ФК 3. Сучасні уявлення про компетенції європейського загального ринку та європейського інформаційного суспільства. ФК 4. Базові знання основних нормативно-правових актів та довідкових матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших нормативно-розпорядчих документів в галузі міжнародних економічних відносин. ФК 5. Уміння досліджувати економічні процеси розвитку світової економіки та глобального економічного середовища. ФК 6. Розуміння сутності наукових методів економічного аналізу та прогнозування, розвитку економік зарубіжних країн, світових цін, тарифів, інвестиційної та митної діяльності. ФК 8. Базові уявлення про основи діяльності міжнародних організацій, розвитку інтегральних процесів транснаціональних корпорацій. ФК 9. Розуміння методологічних та методичних засад науково-педагогічного дослідження у сфері міжнародних економічних відносин. ФК 10. Уміння аналізувати об’єктивні передумови виникнення та зміст глобальних проблем, основні напрями та роль міжнародних організацій у вирішенні глобальних проблем.
Результати навчання: ЗН 1. Володіння достатніми знаннями та розумінням основних категорій, понять та наукових принципів, що лежать в основі розвитку міжнародних економічних відносин. ЗН 2. Знання закономірностей функціонування та розвитку у міжнародному масштабі ринкової системи організації господарського життя. ЗН 3. Знання тенденцій розвитку міжнародних фінансових ринків та фінансових механізмів, які обслуговують функціонування міжнародної економіки. ЗН 4. Знання особливостей розвитку міжнародної інвестиційної та інноваційної діяльності, принципів формування інвестиційного портфеля, методів оцінювання ефективності портфельних та реальних інвестицій. ЗН7. Знання особливостей тарифного регулювання міжнародної торгівлі, сучасної міжнародної боргової політики. ЗН 8. Знання особливостей зовнішньоторгових угод та контрактів, міжнародних та національних стандартів аудиту зовнішньоекономічних операцій. ЗН 9. Знання методів кількісного вимірювання масових явищ і процесів у світовій економіці, процедур збору статистичної інформації, виявлення тенденцій розвитку і взаємозв’язків у світовій економіці. ЗН11. Знання основних категорій, принципів та функцій міжнародної торгівлі, а також форм міжнародної електронної торгівлі. ЗН 12. Знання основних принципів і завдань діяльності міжнародних організацій та транснаціональних корпорацій. ЗН 13. Знання особливостей міжнародної економічної та торговельної політики ЄС та уміння враховувати їх при розробці стратегії співробітництва України з ЄС. ЗН 14. Володіння достатніми знаннями щодо основних теорій та моделей прямих закордонних інвестицій і ТНК, особливостей виробничої, фінансової діяльності ТНК, управління персоналом ТНК. ЗН 18. Знання основ правового регулювання функціонування фондового ринку в Україні та за кордоном, а також ведення ділових комунікацій, ділового протоколу та ділового етикету у сфері міжнародних економічних відносин. ЗН 20. Знання основних нормативно-правових актів, міжнародних конвенцій, які регулюють процес здійснення митного обслуговування в Україні і за кордоном. УМ 1. Застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань розвитку міжнародних економічних відносин. УМ 2. Вміння аналізувати інтеграційні процеси, етапи та типи міжнародних інтеграційних угруповань. УМ 3. Уміння аналізувати об’єктивні передумови виникнення та зміст глобальних проблем, їх класифікацію, основні напрями та роль міжнародних організацій у вирішенні глобальних проблем, діяльність транснаціональних корпорацій. УМ 4. Обґрунтовувати теоретичні концепції державного регулювання міжнародної торгівлі товарами і послугами. УМ 5. Аналізувати структуру глобальної економіки за різними критеріями економічного розвитку. УМ 9. Уміння будувати вибірку, яка б доказово репрезентувала результати наукових досліджень. УМ 10. Здійснювати порівняльній аналіз основних моделей та стратегій економічного розвитку країн. УМ 11. Уміння формувати організаційну структуру підприємства, оптимально приймати управлінські рішення, вдало застосовувати різні форми влади і стилі керівництва для впливу на підлеглих і бізнес-партнерів у сфері міжнародних економічних відносин. УМ 16. Уміння аналізувати міжнародний рух капіталу та його основні форми, прямі і портфельні закордонні інвестиції. УМ 19. Уміння отримувати, аналізувати, узагальнювати і використовувати інформацію для формування та реалізації управлінських рішень у сфері міжнародних економічних відносин. УМ 20. Уміння досліджувати економічні процеси розвитку світової економіки та глобального економічного середовища. КОМ 1. Уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами. АіВ 4. Здатність демонструвати розуміння основних засад міжнародних економічних відносин та їх практичне застосування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Вступ до фаху "Міжнародна економіка" Кореквізит: Інформаційні системи та технології в управлінні міжнародних економічних відносин
Короткий зміст навчальної програми: Курсовий проект " Інструментарій міжнародних економічних відносин" орієнтований на вивчення теоретичного та засвоєння практичного матеріалу про закономірності функціонування та розвитку у міжнародному масштабі ринкової системи організації господарського життя, тенденцій розвитку міжнародних економічних відносин, фінансових ринків та фінансових механізмів, аналізу закономірностей взаємодії національних економік, міжнародних економічних організацій у сфері міжнародної торгівлі, міжкраїнного переміщення факторів виробництва, фінансування та формування міжнародної економічної політики.
Опис: Предмет та структура міжнародних економічних відносин. Статистична база міжнародних економічних відносин. Особливості зовнішньої торгівлі на сучасному етапі розвитку міжнародних економічних відносин. Функціональні взаємозв’язки у міжнародних економічних відносинах. Міжнародні організації. Класичні теорії міжнародної торгівлі товарами та послугами. Новітні теорії міжнародної торгівлі товарами та послугами. Альтернативні теорії міжнародної торгівлі товарами та послугами. Міжнародна торгова політика та її інструменти. Економічна роль тарифів. Економічна роль нетарифних обмежень. Міжнародна торгівля послугами.
Методи та критерії оцінювання: • Виконання курсового проекту (80%); • Захист курсового проекту у вигляді усного опитування (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: А – оцінка «відмінно» (88-100 балів) В – оцінка «добре» (80-87 балів) С – оцінка «добре» (71-79 балів) D – оцінка «задовільно» (61-70 балів) Е – оцінка «задовільно» (50-60 балів) FX – оцінка «незадовільно» з можливістю повторного складання екзамену (26-49 балів) F – оцінка «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням модуля (навчальної дисципліни) (00-25 балів)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінка “відмінно” (88-100 балів) виставляється за повні, систематизовані знання. Студент має вірно відповісти на поставлені завдання і розв’язати практичні завдання, допускаються незначні механічні помилки, які суттєво не спотворюють загальний результат практичних задач. Оцінка “добре” (71-87 балів) передбачає, що в цілому володіючи матеріалом, студент правильно відповідає на більшість поставлених завдань і допускає незначні неточності та окремі помилки при розв’язанні практичних задач. Оцінка “задовільно” (50-70 балів) виставляється студенту, який має суттєві недоліки при розв’язанні поставлених завдань та має прогалини у практичних знаннях, але спробував розв’язати задачі, де міг допустити помилки. Оцінка “незадовільно” (менше 50 балів) виставляється студенту, який не розуміє суті поставлених питань, не знає основних понять з предмету і не вірно на них відповів.
Рекомендована література: 1. Віртуальне навчальне середовище Національного університету «Львівська політехніка» [Електронний ресурс]. Режим доступу - https://vns.lpnu.ua/enrol/index.php?id=7614
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Безобмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу здобувачів освіти з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу усфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35)