Міжнародні медіакомунікації

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.05.E.074
Кількість кредитів: 8.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Дуляба Н.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студентів знань про сутність та значення комунікації в сучасних міжнародних відносинах, їх види та особливості формування і використання на міжнародному рівні.
Завдання: В процесі вивчення дисципліни студенти оволодіють спеціальними та фаховими компетентностями: ЗК3. Здатність навчатися та бути сучасно навченим. ЗК5. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК7. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій. СК4. Здатність обґрунтовувати особливості реалізації форм міжнародних економічних відносин на мега-, макро-, мезо- і мікрорівнях. СК10. Здатність обґрунтовувати доцільність застосування правових, економічних та дипломатичних методів (засобів) вирішення конфліктних ситуацій на міжнародному рівні.
Результати навчання: Використовувати міжнародні медіа-комунікації. Вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземними мовами усно і письмово, фахово використовувати економічну термінологію. Використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології, програмні пакети загального і спеціального призначення. Планувати, організовувати, мотивувати, оцінювати та підвищувати результативність колективної праці, здійснювати дослідження в групі під керівництвом лідера, з урахуванням вимог та особливостей сьогодення в умовах обмеженості часу. Розуміти і мати навички з ведення ділового протоколу та ділового етикету у сфері міжнародних економічних відносин, враховуючи особливості міжкультурного спілкування на професійному та соціальному рівнях, як державною так і іноземними мовами. Усвідомлювати необхідність навчання впродовж життя з метою підтримки професійної компетентності на високому рівні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Міжнародні економічні відносини Міжнародна економіка Економіка підприємства Кореквізити: Основи міжнародного венчурного бізнесу Міжнародне фінансування бізнес-проєктів
Короткий зміст навчальної програми: Комунікація та її роль у міжнародних відносинах. Основні моделі комунікацій. Методи комунікативного аналізу. Комунікативні дискурси. Комунікативні процеси та технології. Особливості міжнародних комунікацій. Культура і комунікація. Новітні інформаційні технології у міжнародній комунікації. Інформаційні конфлікти й комунікація. Технічні аспекти міжнародних комунікацій.
Опис: Комунікація та її роль у міжнародних відносинах. Основні моделі комунікації. Методи комунікативного аналізу. Комунікативні дискурси. Комунікативні процеси та технології. Особливості міжнародних комунікацій. Культура й комунікація. Новітні інформаційні технології у міжнародній комунікації. Інформаційні конфлікти й комунікація. Технічні аспекти міжнародних комунікацій.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): - 30% - виконання лабораторних робіт, розв’язування задач, усне опитування. Підсумковий контроль (70%), з них: - 50% - письмові завдання; - 20% - усна відповідь.
Критерії оцінювання результатів навчання: Робота на практичних заняттях це розв’язок задач, ситуаційних вправ, кейсів - 10 балів, опитування, тестування - 10 балів, разом – 20 балів; за виконання і захист індивідуального завдання дослідницького характеру – 10 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Бруз В.С. ООН і врегулювання міжнародних конфліктів. – К: Либідь, 1995. – 111 с. 2. Вершинин М.С. Политическая коммуникация в информационном обществе. – СПб: Изд-во Михайлова В.А., 2001. – 253 с. 3. Зернецька О.В. Глобальний розвиток систем масової комунікації і міжнародних відносин. – К.: Освіта, 1999. – 351 с. 4. Іванов В.Ф., Мелещенко О.К. Сучасні комп’ютерні технології і засоби масової комунікації: аспекти застосування. – К.: ІЗМН, 1996. – 180 с. 5. Почепцов Г.Г. Коммуникационные технологии ХХ века. – К.: Ваклер, 2001. – 352 с. 6. Почепцов Г.Г. Теорія комунікації. – К.: Київський університет, 1999. – 308 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).