Організаційно-технологічні інструменти міжнародних економічних комунікацій

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.05.E.077
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Босак А.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Засвоїти можливості реалізації організаційно-технологічних інструментів міжнародних економічних комунікацій
Завдання: ЗК 4. Здатність планувати та управляти часом. ЗК 8. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. СК 8. Здатність визначати функціональні особливості, характер, рівень та ступінь взаємозв’язків між суб’єктами міжнародних економічних відносин різного рівня та налагоджувати комунікації між ними. ФКС 3.3. Здатність використовувати інформаційні системи та технології в управлінні міжнародними економічними відносинами у сфері медіа комунікацій та ІТ.
Результати навчання: ПРН 3. Використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології, програмні пакети загального і спеціального призначення. ПРН 17. Визначати причини, типи та характер міжнародних конфліктів і суперечок, обґрунтовувати і застосовувати економічні, юридичні та дипломатичні методи і засоби їх вирішення на міжнародному рівні, відстоюючи національні інтереси України. ПРН 21. Розуміти і мати навички з ведення ділового протоколу та ділового етикету у сфері міжнародних економічних відносин, враховуючи особливості міжкультурного спілкування на професійному та соціальному рівнях, як державною так і іноземними мовами. ПРН 23. Усвідомлювати необхідність навчання впродовж життя з метою підтримки професійної компетентності на високому рівні. ПРН 29.3. Вибирати та ефективно використовувати організаційно-технологічні інструменти міжнародних економічних комунікацій. Зн2. Критичне осмислення основних теорій, принципів, методів і понять у навчанні та професійній діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: міжнародні економічні відносини Кореквізит: Економіка міжнародних ІТ-компаній
Короткий зміст навчальної програми: Роль та завдання міжнародних комунікацій у створення іміджу та позитивного зовнішньополітичного образу України Проблеми та завдання моделювання міжнародних комунікацій. Когнітивно-інтуїтивні, дисипативні, іміджеві міжнародні комунікації. Аналіз технологій впливу на міжнародні комунікаційні процеси, суспільні думку, регулювання комунікаційних потоків інформаційного простору.
Опис: Тема 1. Сутність та види міжнародних економічнх комунікацій. Тема 2. Технології комунікацій. Тема 3. Планування комунікацій на міжнародному рівні. Тема 4. Організаційні аспекти міжнародних комунікацій. Тема 5. Технічне забезпеченя каналів зв'язку. Тема 6. Показники ефективності міжнародних комунікцій. Тема 7. Особливості комунікацій у різних країнах. Тема 8. Глобальні аспекти комунікацій.
Методи та критерії оцінювання: 1) поточний контроль (30%): самостійні роботи, індивідуальні завдання, усне опитування; 2) підсумковий контроль (70%): тестування (50%), усна відповідь (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання практичних завдань – 30 балів; Екзаменаційна робота – 70 балів (50 балів – письмова і/або тестова компоненти, 20 балів – усна компонента). Підсумкова семестрова оцінка у 100-бальній шкалі переводиться у державну оцінку відповідно до прийнятої в Університеті системи.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінка «відмінно» (88-100 балів) виставляється за повні, систематизовані знання. Студент має вірно відповісти на поставлені запитання і розв’язати практичні завдання, допускаються незначні механічні помилки, які суттєво не спотворюють загальний результат. Оцінка «добре» (71-87 балів) передбачає, що в цілому володіючи матеріалом, студент правильно відповідає на більшість поставлених запитань і допускає незначні неточності та окремі помилки при розв’язанні практичних завдань. Оцінка «задовільно» (50-70 балів) виставляється студенту, який має суттєві недоліки при виконанні поставлених завдань та має прогалини у знаннях. Оцінка «незадовільно» (менше 50 балів) виставляється студенту, який не розуміє суті поставлених запитань, не знає основних понять з предмету.
Рекомендована література: 1. Босак А.О., Григор’єв О.Ю. Ясінська Т.В. Міжнародні економічні відносини: [практикум]. – Львів: «Міські інформаційні системи», 2022. – 161 с. 2. Босак А.О. Міжнародна економіка та міжнародні економічні відносини: навч. посібник. 3-є вид., перероб. і доп. / А.О. Босак, О.Ю. Григор’єв, Ю.В. Малиновський, В.П. Далик. Львів: Міські інформаційні системи, 2021. – 355 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).